Onbereikbaarheid 14 januari 2006

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Onbereikbaarheid 14 januari 2006

Bericht door Proos »

Beste allemaal,

Wanneer jullie dit lezen werkt het forum dus weer, want op moment van schrijven ligt het hier plat en is het forum heel rustig. Te rustig. De server is in orde - anders kon ik dit bericht niet typen - en ik kan er ook nog gewoon op inbellen, maar de upstream naar internet ligt helemaal plat.

Ik heb sinds vanmorgen alles aan onze kant nagekeken en dat is in orde, alles is met andere hardware uitgetest, zonder resultaat. Hoewel de provider eerst dacht dat bij mij de fout moest zitten, kwamen ze tot de conclusie dat er iets op landelijk niveau fout zit, omdat ook andere (minder alerte) klanten begonnen te bellen. De storing ligt dus bij de upstream provider. Helaas is die lijn niet redundant, aangezien ik als student daar nu eenmaal geen centjes voor heb.

Wel, ik hoop dat de storing niet nog al te lang gaat duren, maar ik durf niet op een snelle afwikkeling te hopen. Het is volgens mij logs begonnen om 03:46:16 vanmorgen en nu nog steeds gaande.

Ik kan nu momenteel niets meer doen, afwachten dus. In ieder geval is iedereen middels dit bericht van de achtergronden op de hoogte op het moment dat het forum weer bereikbaar is.

Excuses voor de overlast.

Groeten,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Lekker, als je afhankelijk bent van andere mensen :')
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Veltro
Lid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 26 jul 2005, 21:05

Bericht door Veltro »

In een samenleving is iedereen van iedereen afhankelijk 8). De site doet het nu gelukkig weer.

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

In ieder geval thanks dat je je best hebt gedaan :)

779
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Ik had er ook al last van ik kon ook geneen site komen zowel niet op het forum en niet op de wo2 site en ook niet op de gallerij.
Plaats reactie