Iq test gedaan op bnn.nl

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

okke schreef:
Jelle H. schreef:Zo zoo.. toe maar, bovengemiddeld intelligent.. poeh! Mag gezegd worden he!

Je hebt ook een bovengemiddeld zelfbeeld volgensmij..
Ik ben niet op de hoogte van het gemiddelde zelfbeeld, dus weet niet of ik een bovengemiddeld zelfbeeld heb.

Heb je er moeite mee dat ik van mijzelf weet dat ik een hogere intelligentie heb dan de gemiddelde nederlander?
Nee, het gaat mij meer om je lage EQ..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Jelle H. schreef:Nee, het gaat mij meer om je lage EQ..
Dit topic gaat over de IQ-test van BNN.
Jij haalt daar zelfbeeld bij en ook nog EQ.

Ik heb geen BNN EQ-test gedaan. In ieder geval niet zo recentelijk dat ik mij de uitlsag of de test herinner. Vertel eens wat over mijn lage EQ, want nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

okke schreef:
Jelle H. schreef:Nee, het gaat mij meer om je lage EQ..
Dit topic gaat over de IQ-test van BNN.
Jij haalt daar zelfbeeld bij en ook nog EQ.

Ik heb geen BNN EQ-test gedaan. In ieder geval niet zo recentelijk dat ik mij de uitlsag of de test herinner. Vertel eens wat over mijn lage EQ, want nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.
Laat ik het zo zeggen, ik vind je nou niet bepaald bescheiden, naar het arrogante toe eigenlijk. Geen goede houding voor een moderator die voor een gedeelte de sfeer op dit forum bepaalt..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Zoals Dvaupell al zei: Back on topic.

Het gaat om de IQ test. Als iemand van zichzelf weet dat hij intelligenter is als gemiddeld, dan mag hij/zij dat best zeggen. Moderator of niet. Daar mag iedereen dan op zijn beurt weer een mening over hebben, maar hier gaan we weer terug naar het onderwerp.

Dit is een laatste waarschuwing --> als jullie hier over door blijven zeuren gaat het topic op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Psst Okke, volgens mij is Jelle de spreekwoordelijk pot en jij de spreekwoordelijke ketel in dit geval.
Gelukkig ben ik ook al geen haar beter :)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie