Wie is de Mol?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie

Wie is de mol is leuk!

A: cker!!
9
35%
B: Nee
8
31%
C: watte?
9
35%
 
Totaal aantal stemmen: 26

Tjeerd
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:12

Wie is de Mol?

Bericht door Tjeerd »

18 januari 2006 - We hoeven niet langer meer in onzekerheid te leven, want de definitieve uitzenddata van WIDM 6 zijn bekend! Vanaf vrijdag 10 maart kunnen we weer iedere week om 20.30 op Nederland 2 een nieuwe aflevering van het beste programma op de Nederlandse televisie bekijken. Dus noteer het in je agenda, want vanaf 10 maart wil je natuurlijk niets anders meer te doen hebben op vrijdagavond. Op Nederland 1 wordt de vorige serie van WIDM herhaald. Het uitzendschema daarvan ziet er als volgt uit:

dinsdag 14 februari 10.00 uur
woensdag 15 februari 10.00 uur
donderdag 16 februari 10.00 uur
vrijdag 17 februari 10.00 uur
zaterdag 18 februari 12.00 uur
maandag 20 februari 10.00 uur
dinsdag 21 februari 10.00 uur
woensdag 22 februari 10.00 uur
donderdag 23 februari 10.00 uur
vrijdag 24 februari 10.00 uur



18 November In een item bij RTL Boulevard werd vanavond bekend gemaakt dat er een foto van de kandidaten van WIDM 2006 uitgelekt is. Aan de hand van de foto kan worden vastgesteld dat de kandidaten voor de zesde WIDM serie in Argentinië waarschijnlijk zijn (zie foto): Roderick Veelo (Radio 10),Geert Hoes (GTST), Mary Lou van Steenis ('Vrienden voor het leven'), Peggy Vrijens ('Costa'), Frédérique Huydts ('Meiden van de Wit'), Milouska Meulens (Jeugdjournaal), Toine van Peperstraten (Studio Sport), Richard Groenendijk (Cabaretier), Liz Snoyink ('De Kleine blonde dood', 'Phileine zegt sorry'), Chris Tates ('Ocean's Twelve', 'Cabaret'). Dit zou betekenen dat de huidige selectie kandidaten bestaat uit zes acteurs, drie kandidaten met journalistieke achtergrond en één cabaretier.
Ervaringen met Polen en Auschwitz? Bezoek het topic: op weg naar ... Auschwitz
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Ik ga zeker proberen te kijken!
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Zeker, zolang hij maar niet zo makkelijk te raden is als vorig jaar. :wink:
Ik heb er geen kracht meer voor
Tjeerd
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:12

Bericht door Tjeerd »

vincent schreef:Zeker, zolang hij maar niet zo makkelijk te raden is als vorig jaar. :wink:
Vorig jaar zat ik er zoooo naast. Ik verloor daardoor 20 euro, me zus/vader en 3 andere personen ging er met de gigantische pot vandoor , gevult met briefjes van 20 van familie/vrienden/kenissen/buren. Ze woont nu in de de zuid-duinen van Norodwijk :P

Ik dacht dat Marc-Marie de mol is.. maar nee een bijdehande zig-zag presentratrice moest weer de mol zijn. Helaas maar ja het is de waarheid.

Dit jaar ga ik met pen en papier voor de tv zitten. Ik kijk de internet elke dag terug op zoek naar de mol. Hopelijk gaat de pot naar mij!
Ervaringen met Polen en Auschwitz? Bezoek het topic: op weg naar ... Auschwitz
Gebruikersavatar
Kadeeke
Lid
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 jan 2006, 15:26
Locatie: Haacht (Vlaanderen)

Bericht door Kadeeke »

Vlaams format, maar dit geheel terzijde.
Davon geht die Welt nicht unter
Plaats reactie