Persoon in 2e W.O

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
vraagje

Persoon in 2e W.O

Bericht door vraagje »

Weet iemand iets van ; Leoniet Bresniev ?
ik moet daar een verslag over maken en kan nerges informatie over hem vinden.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Heb je de naam wel goed geschreven?

Na wat zoeken vond ik een Rus die rond wo2 leefde: http://www.worldwidebase.com/bekendeper ... njev.shtml
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leonid_Brezjnev

Leonid Brezjnev is dat.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

In de opdracht die je gekregen hebt zal toch wel iets staan over deze persoon. Ik kan wel even voor je zoeken, maar dan heb ik wel iets meer informatie nodig.

Dit zal helaas voor de meesten van ons gelden.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik mag toch hopen dat Leonid Brezjnev gewoon onderdeel is van de geschiedenisles op school? Hij was qua macht op het politieke wereldtoneel samen met de Amerikaanse president de machtigste man van de jaren zeventig!
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Waarschijnlijk moet hij over hem dus ook een verslag maken, dus dan zal het wel behandeld worden. Misschien hebben ze de opdracht mondeling gehad en heeft hij het daarom verkeerd gespeld.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Plaats reactie