Verwijderen op slot topics

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Verwijderen op slot topics

Bericht door Jim »

Ik zie vaak vele op slot topics die ervoor zorgen dat de boel flink oploopt.

B.v. Marktplaats daar staan vele op slot topic van verkochte spullen. Wat heeft het voor zin om deze daar te laten staan?

Áls ik alle 80 pagina's zou gaan moeten bekijken of ik iets leuks kan vinden kan ik zeker een weekend uittrekken om dat door te gaan nemen.

Iemand die op pagina 71 iets te koop heeft staan kan het vergeten dat daar nog aandacht aan besteed wordt. Ik denk zelfs dat vele op marktplaats zelfs niet weten dat ze er iets hebben staan! :(

Ik denk dat vele andere onderdelen zo kunnen worden opgeschoond.

Sommige topics kunnen zeker hun nut nog hebben zoals hoe plaats ik een foto-tekening. maar bepaalde onderons / niet meer actuele topic die op slot zijn dragen niet bij aan het willen bekijken van alle pagina's.

Jim
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Gesloten topics verdwijnen vanzelf naar latere pagina's, omdat ze plaats maken voor topics met nieuwere berichten. De gesloten topics niet verwijderen, maar laten staan, heeft tot voordeel dat je met zoekopdrachten soms nog nuttige berichten boven water kan halen.

Dat iemand iets aangeboden heeft en zijn aanbod staat naar pagina 71, betekent het dat al enkele jaren niemand een bericht heeft geplaatst, inclusief degene die het aanbod gedaan heeft.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie