David Irving drie jaar de cel in

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Harro schreef:RODOH? Dat zou ik hier niet te hard zeggen.
Er is weinig verschil tussen 'AHF mét Roberto Mühlenkamp en Scott Smith' en Rodoh. Echte gekken komen er slechts een keer en het echt rabiate gezwets is een teken dat ze aan de verliezende hand zijn/waren. Sergey Romanov post overigens de in de 'Moskouse Archieven' gevonden documenten alleen op Rodoh. David Thomas van AHF doet daarnaast niet moeilijk over linken naar Rodoh.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Motorway schreef:(De redenering moet dan zijn: ik heb 10 voorbeelden van revisionisme dat het niet klopt. Vervolgens kun je afleiden dat je dan impliciet een aantal mensen beschuldigd dat ze liegen/afpersen/laster verspreiden en als dat niet waar is het wel laster en dan ben je strafbaar.)
Klopt! Dit was/is ook mijn redenering, maar bij het opschrijven daarvan sloeg ik één stap over.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Motorway schreef:
Harro schreef:RODOH? Dat zou ik hier niet te hard zeggen.
Er is weinig verschil tussen 'AHF mét Roberto Mühlenkamp en Scott Smith' en Rodoh.
Maar WO2.nl is AHF niet, toch? Dus wat doet het ertoe of RODOH en AHF op elkaar lijken? Nog los van het feit dat Roberto al jaren geleden vrijwillig vertrokken is van AHF toen Scott gebanned werd door David.
Motorway schreef:Echte gekken komen er slechts een keer en het echt rabiate gezwets is een teken dat ze aan de verliezende hand zijn/waren. Sergey Romanov post overigens de in de 'Moskouse Archieven' gevonden documenten alleen op Rodoh. David Thomas van AHF doet daarnaast niet moeilijk over linken naar Rodoh.
Nogmaals: WO2.nl is AHF niet. Ik was moderator op AHF en ik ben er niet voor niets vrijwillig weg gegaan.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Harro schreef:
Motorway schreef:
Harro schreef:RODOH? Dat zou ik hier niet te hard zeggen.
Er is weinig verschil tussen 'AHF mét Roberto Mühlenkamp en Scott Smith' en Rodoh.
Maar WO2.nl is AHF niet, toch? Dus wat doet het ertoe of RODOH en AHF op elkaar lijken? Nog los van het feit dat Roberto al jaren geleden vrijwillig vertrokken is van AHF toen Scott gebanned werd door David.
Motorway schreef:Echte gekken komen er slechts een keer en het echt rabiate gezwets is een teken dat ze aan de verliezende hand zijn/waren. Sergey Romanov post overigens de in de 'Moskouse Archieven' gevonden documenten alleen op Rodoh. David Thomas van AHF doet daarnaast niet moeilijk over linken naar Rodoh.
Nogmaals: WO2.nl is AHF niet. Ik was moderator op AHF en ik ben er niet voor niets vrijwillig weg gegaan.
Maar eens middels de zoek functie op dit board naar Rodoh gezocht. Ik kon alleen deze draad vinden.

Voor uw aller begrip: AHF is Axis History Forum, de website c.a. van Marcus Wendel. Op dat forum is 'holocaust denial' verboden. Scott Smith -een revisionist- werd geband en zijn tegenstander op AHF Roberto M. 'ging met hem mee' naar een nieuw forum, Rodoh. (Is dus wat anders dan Codoh of Air Foto).

De gedachtengang van Roberto hierbij is, dat het revisionisme dermate waardeloos is dat dit vanzelf in een debat naar voren komt en dat het dan niet nodig is om 'denial' te verbieden.

Hoewel ik zelf hiermee nogal wat moeite had, heb ik mij mede door Dr. A. Mathis (van het Holocaust History Project) laten overhalen om te participeren op Rodoh. Ik heb dat ook een paar jaar gedaan, en ik lees Rodoh nu alleen omdat er ook primaire bronnen (o.a. uit Moskou en Nara) worden gepubliceerd. Het debat op Rodoh, wat ik overigens een ieder kan aanbevelen omdat met bijna elk revisionistisch argument de vloer is aangeveegd, ligt nu feitelijk stil omdat er geen revisionist meer over is (letterlijk) die verder wil gaan.

Wat je er mee bedoelt dat AHF wat anders is dan wo2.nl is me een beetje onduidelijk, is er wat mis met AHF? Of met wo2.nl?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Jij maakt de vergelijking met een gebanned en een vertrokken lid van AHF. Wat doet dat ertoe als wij AHF niet zijn?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Een beetje Off T misschien maar staat AHF hier dan zo laag aangeschreven?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nee, maar het is een totaal ander forum. Wat voor nut heeft het om een forum (RODOH) hier te rechtvaardigen door te verwijzen naar een heel ander forum waar kopstukken van dat heel andere forum gebanned zijn of vertrokken?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Moet ik Rodoh rechtvaardigen?

Ik moet wellicht mijn (toenmalige) lidmaatschap rechtvaardigen.

Het leek mij toen een goed idee en vanuit het oogpunt van 'free speech' waar in de USA anders mee wordt omgegaan is het ook een goed idee. Daarnaast worden er primaire bronnen gepubliceerd. Daarnaast is het discussieren met revisonisten wat anders dan een revisionist zijn of ze te ondersteunen.

Met mijn link naar AHF wilde ik slechts aangeven dat de discussies die tussen Scott en Roberto worden gevoerd weinig verschillen met die op Rodoh. Het enige wat Scott Smith er mee heeft bereikt is het onbedoelde faillissement aantonen van het revisonistische gedachtengoed. Achteraf gezien was het dan ook een goed idee.
Plaats reactie