Zoektocht met metaaldetector met Forumleden?

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Re: ja leuk

Bericht door Bjorn »

mauser schreef: maar ik zoek naar helmen en uitrusting.
en dat heb ik dan ook wel gevonden.
Ja? Zeker weten?
En toch allemaal lulverhalen zitten ophangen?
Zielig hoor, echt heel heel heel erg zielig...
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

jonge als je problemen hebt dan email ze maar
of maak je en apparte topic
maar niet hier! ja?
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Regel dat ff via pb of msn jongens, en blijf mauser niet achtervolgen met een fout die hij misschien ooit heeft gemaakt ;)
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

precies

bedankt roel
voor iedereen : IK SPAAR GEWOON WEL!!!!!!!!!!!!!!
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

mauser schreef:voor iedereen : IK SPAAR GEWOON WEL!!!!!!!!!!!!!!
Dan zou ik weleens bewijzen willen zien, je zei toch dat je foto's had? (en nu hopelijk foto's die je niet van iemand anders z'n site hebt afgeplukt, zoals een paar maanden geleden het geval was)
Post die foto's hier maar dan, en begin nu niet meer te zeuren van ''Ik kan ze niet omzetten in JPG formaat'', want een GRATIS fotobewerkingsprogramma is overal te downloaden!
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ik heb een e-mailvan mauser gekregen en we hebben elkaar gesproken op msn en hij heeft heus wel wat gevonden en hij verzamelt ook. Hij heeft me wat foto's laten zien en het uitgelegd maar ik heb beloofd niks te vertellen.
Laatst gewijzigd door LHek op 02 mar 2004, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Tjonge jonge jonge bjorn,doe dat verder op msn ofzo.Er zijn iets van 7 berichten die alleen maar over mauser gaat.Roel zei toch dat het nu wel goed is geweest.


Robin.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

BjornSpiN schreef:
mauser schreef:voor iedereen : IK SPAAR GEWOON WEL!!!!!!!!!!!!!!
Dan zou ik weleens bewijzen willen zien, je zei toch dat je foto's had? (en nu hopelijk foto's die je niet van iemand anders z'n site hebt afgeplukt, zoals een paar maanden geleden het geval was)
Post die foto's hier maar dan, en begin nu niet meer te zeuren van ''Ik kan ze niet omzetten in JPG formaat'', want een GRATIS fotobewerkingsprogramma is overal te downloaden!
eey dude KAPPEN NOU... er zit een goede reden achter en jij zou het precies het zelfde doen! ik heb mauser een keer ontmoet en heb met hem gepraat ect

dus niet aanstellen bjorn gewoon doorgaan met dit topic... waar zijn de moderators als je ze nodig hebt!!!
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Oke oke...gewoon doorgaan met dit topic... :oops:

Ik heb de kaarten ontvangen van Stijn, er zit echt een hele goede tussen, daar hebben we echt wat aan...dus nu alleen nog een datum??
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

t moelijke is met die kaart... je moet echt GOED kunnen kaart lezen en goede de regio kennen om toch iets te vinden
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Klopt, maar die kaart is zo gedetailleerd, daar staan zelfs de Mg stellingen op......
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Stijn, kun je die kaart misschien even e-mailen naar me als je wilt? Vraag via een pb mn e-mailadres maar.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Ik heb ze niet op de computer staan, ik kan ze je wel opsturen als je wil.
Dat heb ik bij Bjorn ook gedaan.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Stijn, je kan hem ook naar mij sturen, ik heb je gemaild.....
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Ik heb geen melding van een nieuw e-mail bericht in mijn inbox, ik denk dat het mailtje niet is doorgekomen.
Gesloten