hoever gaan jullie in het verzamelen...

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Ik werk in vakanties 37 uur in de week en op een ''normale'' schoolweek 13...de helft van wat ik verdien zet ik opzij voor later en de ander helft geef ik uit aan militaria en een heel klein gedeelte ervan aan spullen voor mezelf, nieuw spelletje ofzo...

Dus heb in ieder geval wat te besteden voor me militaria :D
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Ik besteed zelf ook aardig wat.
Okk heb ik wel dingen gezien waarvan ik dacht van dat wil ik graag in de collectie hebben.
Maar aangezien ik ook een woning heb gekocht heb ik nu behoorlijk wat minder te besteden.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik besteed alles wat er over schiet na het leven van een actief studentenleven. Dat wordt helaas met de maand minder :)
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Heb nu inmiddels een vaste baan en dan kan ik makkelijker dingen kopen. Ondanks dat ik nog steeds iedere keer geen geld meer heb aan het eind van de maand.

Maar vroeger ging zowat al mijn geld hierin op. Dus alles wat ik zowat verdiende bij mijn bijbaantje. Was er toen maar nu nog steeds erg fanatiek mee bezig.

Nu besteed ik ook veel geld aan de hobby, maar heb nu ook andere dingen die belangrijk zijn. Zoals bijvoorbeeld sparen om het huis uit te gaan. :wink:
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Nico Roelofs schreef: Ondanks dat ik nog steeds iedere keer geen geld meer heb aan het eind van de maand.
Dit klinkt mij wel heel bekend in de oren. :lol:
Mvg/Best regards, Sipke
ChrisDW
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jan 2005, 13:24
Locatie: Brasschaat, België

Bericht door ChrisDW »

Een kleine 650 euro per maand, mijn collectie is zelfbedruipend om het met een vies woord te zeggen:) kopen en verkopen om aankopen voor mijn collectie te bekostigen.
Marktwaarde van de collectie loopt tegen de 13 a 14000 duizend euro, gerestaureerd jeep inbegrepen...

C
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

dan zie ik graag wat foto's van je collectie!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Jullie hebben veel te besteden per maand :shock: !
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

in een woord, werk, helpt je goed opweg:)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Ik werk ook hoor!!!
Ik verdien alleen maar 10,- per week, en dat met 4,5 uur werk!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

maar 1 oplossing, salarisverhoging vragen of ander werk zoeken ;)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

maar Sobel weet jij een baan die meer verdient dan een dagbladbezorger (als ik ook nog vast zit aan school) (110 euro in de maand)
mvg
Rémy
----
ChrisDW
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jan 2005, 13:24
Locatie: Brasschaat, België

Bericht door ChrisDW »

Dat is de waarde die de verzekering er aan geeft, deze is gebasseerd op de facturen die ik heb voor de restauratie van de jeep en de vraagprijs in de markt voor een jeep in de zelfde staat, ik schat een echte verkoopprijs rond de tienduizend euro geen twaalf of dertien zoals op de papieren, verder bestaat mijn colectie op het zo te noemen uit gedemilitariseerde wapens vandaar het bedrag zo hoog ligt...
Zal dit weekend enkele foto's maken...

C
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Rémy carré schreef:maar Sobel weet jij een baan die meer verdient dan een dagbladbezorger (als ik ook nog vast zit aan school) (110 euro in de maand)
mvg
Rémy
Het enige wat bij mij %%^@#$^(&^ lang duurt is het invouwen van de folders. Het rondbrengen opzich valt best mee.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Rémy carré schreef:maar Sobel weet jij een baan die meer verdient dan een dagbladbezorger (als ik ook nog vast zit aan school) (110 euro in de maand)
mvg
Rémy
ik werk vanaf mijn 13e in een supermarkt (heb nogal geluk gehad) de meeste supermarkten nemen wel jongeren van 14 of 15 jaar aan, dit omdat het simpelweg veel goedkoper is.

ik verdien 250 met vakkenvullen...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie