Misschien iemand op dit forum die bij de landmacht werkt?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Rémy carré schreef:
Mike.H schreef:
Rémy carré schreef:en school dan?? :o
oh sorry niet bij nagedacht (a).. wat voor niveau doe je dan :)?

ik zit in havo 3 btw ;)
door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
mvg
Rémy
ja kan... je kan ook naar de KMA gaan als officier maar het ligt er maar net aan wat je allemaal leuk vind enz.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Rémy carré schreef:door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
Persoonlijk heb ik liever een baan die ik leuk vind dan dat ik er grof geld mee verdien. Is wel leuk natuurlijk, maar het is niet mijn eerste prioriteit. Wil je echter rijk worden, dan moet je niet bij de krijgsmacht gaan werken (je krijgt er uitstekend betaald, maar 'voor het grote geld' zit je er niet goed).
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

ik zeg toch ook niet dat ik die baan met het grote geld tegen mijn zin doe?
En daarbij wat ik wil is gewoon een erg goed betaalde baan die me leuk lijkt , en niet onrealistische dingen als de opvolger van bill gates worden ofzo!
----
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Rémy carré schreef:ik zeg toch ook niet dat ik die baan met het grote geld tegen mijn zin doe?
Rustig, jij schreef:
Rémy carré schreef:dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan
Het kwam op mij over alsof geld jouw eerste prioriteit is. Ik zeg alleen maar dat een leuke baan bij mij prioriteit heeft. Maar als je een baan vind die beide zaken combineert is dat natuurlijk helemaal mooi!
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ironclad schreef:
Rémy carré schreef:door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
Persoonlijk heb ik liever een baan die ik leuk vind dan dat ik er grof geld mee verdien. Is wel leuk natuurlijk, maar het is niet mijn eerste prioriteit. Wil je echter rijk worden, dan moet je niet bij de krijgsmacht gaan werken (je krijgt er uitstekend betaald, maar 'voor het grote geld' zit je er niet goed).
helemaal gelijk... mij gaat het er ook zeker om dat ik in de toekomst een baan heb die ik leuk vind en als ik later in mijn sterfbedje lig moet ik natuurlijk wel de gedachte hebben van; ik heb iets met mijn leven gedaan!...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Rémy carré schreef:
Mike.H schreef:
Rémy carré schreef:en school dan?? :o
oh sorry niet bij nagedacht (a).. wat voor niveau doe je dan :)?

ik zit in havo 3 btw ;)
door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
mvg
Rémy
Met HAVO naar de universiteit?
Op welke school zit jij ? :shock: :P :lol:

Laten we maar Back-on-topic gaan! :idea:
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

C. Works schreef:
Rémy carré schreef:
Mike.H schreef: oh sorry niet bij nagedacht (a).. wat voor niveau doe je dan :)?

ik zit in havo 3 btw ;)
door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
mvg
Rémy
Met HAVO naar de universiteit?
Op welke school zit jij ? :shock: :P :lol:

Laten we maar Back-on-topic gaan! :idea:
Volgens mij doet hij VWO?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Sorry, verkeerd gelezen :oops:
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

C. Works schreef:Sorry, verkeerd gelezen :oops:
haha maakt niks :P
----
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

Ironclad schreef:
Rémy carré schreef:ik zeg toch ook niet dat ik die baan met het grote geld tegen mijn zin doe?
Rustig, jij schreef:
ik ben rustig 8)
Rémy carré schreef:dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan
Het kwam op mij over alsof geld jouw eerste prioriteit is. Ik zeg alleen maar dat een leuke baan bij mij prioriteit heeft. Maar als je een baan vind die beide zaken combineert is dat natuurlijk helemaal mooi![/quote]

Kijk, en dat heb ik dus naar mijn idee wel gevonden, maar mijn carriereplannen staan nog niet vast, ben namelijk een twijfelaar :P
----
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

In het leger lijkt me wel leuk alleen wel met voertuigenrichting op ofzo,
Moet toch kunnen :roll: de tanks,jeeps,vrachtwagens enz... moeten ook gemaakt worden jah. :lol:
Of eod lijkt me ook wel interresant om te doen.
Maarja ik ga pas andere keuze maken als ik dit examen niet kan doen 8)
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

the_king88 schreef:In het leger lijkt me wel leuk alleen wel met voertuigenrichting op ofzo,
Moet toch kunnen :roll: de tanks,jeeps,vrachtwagens enz... moeten ook gemaakt worden jah. :lol:
Of eod lijkt me ook wel interresant om te doen.
Maarja ik ga pas andere keuze maken als ik dit examen niet kan doen 8)
en terecht :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Plaats reactie