Welke muziek luister je nu ?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Fall out boy- Saturday
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779arley - Don't worry be happy

Heerlijk..
Had net een wedstrijd vroegtijdig moeten staken omdat er werd gevochten op het veld.
Echt heerlijk, scheidsrechter spelen..
Nou eigenlijk, t was wel grappig :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Dodo schreef:779arley - Don't worry be happy

Heerlijk..
Had net een wedstrijd vroegtijdig moeten staken omdat er werd gevochten op het veld.
Echt heerlijk, scheidsrechter spelen..
Nou eigenlijk, t was wel grappig :P
haha voetbal? ;) vertel!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mike.H schreef:
Dodo schreef:779arley - Don't worry be happy

Heerlijk..
Had net een wedstrijd vroegtijdig moeten staken omdat er werd gevochten op het veld.
Echt heerlijk, scheidsrechter spelen..
Nou eigenlijk, t was wel grappig :P
haha voetbal? ;) vertel!
Nee hockey.. :P
Niet te geloven. Dr kreeg er 1 een stick op de knie. De beide partijen waren al aggresief, en dit was dus de laatste druppel. Dus ze begonnen elkaar te duwen. Ik was net bezig met een strafcorner, en toen hoorde ik allemaal geschreeuw. Ik rennen voor het leven. Die 2 samen met mijn mede-scheidsrechter uit elkaar halen, toen een gesprek met de beide aanvoerders gehad. Alles opgelost in alle rede. Toen kwam de coach van Krimpen (zo heette de uit-spelende partij) in woede naar mij toelopen. Een heel verhaal dat ik blind was, vind je het gek, ik stond aan de andere kant van het veld. En toen begon ie te razen tegen mijn mede-scheidsrechter. Hij is er met zijn team toen vandoor gegaan.

Echt pikkies van 14 of 15 ofzo. Slaat nergens op. Gewoon absurd. En die coach van de uit-spelende partij ook, hij had zichzelf helemaal niet meer in de hand. Zat al die jochies van zijn eigen team een beetje aan te sporen om nog meer te gaan schelden leek het wel. Nou ja, en toen gingen ze weg. Ik was blij, want ik had echt verschrikkelijke dorst.
Ik weet dat we geen geweldige scheidsrechters zijn, we fluiten 7x in het jaar ofzo, maar deze reacties waren echt overdreven. Dit was voor mij de eerste keer fluiten sinds oktober.

Maar dat volwassenen zo uit hun plaat gaan, niet te geloven. Gewoon géén zelfcontrole. En ik proberen in alle redelijkheid alles op te lossen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Dodo schreef:
Mike.H schreef:
Dodo schreef:779arley - Don't worry be happy

Heerlijk..
Had net een wedstrijd vroegtijdig moeten staken omdat er werd gevochten op het veld.
Echt heerlijk, scheidsrechter spelen..
Nou eigenlijk, t was wel grappig :P
haha voetbal? ;) vertel!
Nee hockey.. :P
Niet te geloven. Dr kreeg er 1 een stick op de knie. De beide partijen waren al aggresief, en dit was dus de laatste druppel. Dus ze begonnen elkaar te duwen. Ik was net bezig met een strafcorner, en toen hoorde ik allemaal geschreeuw. Ik rennen voor het leven. Die 2 samen met mijn mede-scheidsrechter uit elkaar halen, toen een gesprek met de beide aanvoerders gehad. Alles opgelost in alle rede. Toen kwam de coach van Krimpen (zo heette de uit-spelende partij) in woede naar mij toelopen. Een heel verhaal dat ik blind was, vind je het gek, ik stond aan de andere kant van het veld. En toen begon ie te razen tegen mijn mede-scheidsrechter. Hij is er met zijn team toen vandoor gegaan.

Echt pikkies van 14 of 15 ofzo. Slaat nergens op. Gewoon absurd. En die coach van de uit-spelende partij ook, hij had zichzelf helemaal niet meer in de hand. Zat al die jochies van zijn eigen team een beetje aan te sporen om nog meer te gaan schelden leek het wel. Nou ja, en toen gingen ze weg. Ik was blij, want ik had echt verschrikkelijke dorst.
Ik weet dat we geen geweldige scheidsrechters zijn, we fluiten 7x in het jaar ofzo, maar deze reacties waren echt overdreven. Dit was voor mij de eerste keer fluiten sinds oktober.

Maar dat volwassenen zo uit hun plaat gaan, niet te geloven. Gewoon géén zelfcontrole. En ik proberen in alle redelijkheid alles op te lossen.
das wel erg zielig.. als ouder heb je toch een voorbeeldfunctie.. toe nou.. beetje nog aggresiever lopen zijn... wel vreemd.
maja voor jou was het weer een voordeel; jij kon snel naar de kraan sprinten :P...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hehe, jazeker :D
Het maakte mij uiteindelijk geen bal meer uit. Desnoods vochten ze het maar uit hoor. Ze moeten het zelf maar weten als ze de wedstrijd willen verknallen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Bing Crosby - Don't fence me in
Eric Clapton - Crossroads
Jimmy Hendrix - All along the Watchtower
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Metallica- Don't Tread On Me
Iron Maiden- Tailgunner
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

C. Works schreef:
alex schreef:Ben je flikker dan? :P Niet dat er wat mee mis is ofzo maar ik hou het lekker bij de blonde chicks 8)
Nee, Alex... Ik wil niet met je trouwen.
Kerel lees wat er achter staat.... Enneeuuh mike angerfist ownt indd hard :D
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Foxley
Lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 mar 2006, 18:56

Bericht door Foxley »

The Doors - The End
Better to fight for something than live for nothing.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Foxley schreef:The Doors - The End
Geweldig nummer!

Prodigy - voodoo people!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Dodo schreef:Prodigy - voodoo people!
Prodigy!!

NP; Shout Out Louds - Please Please Please

Daarna; Youth Group - Skeleton Jar
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Zhukov schreef:
Dodo schreef:Prodigy - voodoo people!
Prodigy!!

NP; Shout Out Louds - Please Please Please

Daarna; Youth Group - Skeleton Jar
Jazeker Prodigy :D

Maar nu:

Iron Maiden - Where eagles dare..
En dan zo Run to the hills. Geen flauw idee waarom, maar ik krijg dat nr altijd in me hoofd als ik moet gaan hockeyen :p
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

- Rammstein, Altermann
- Korn, Word Up!
- Korn, tearjerker
- Bathory, Shores in Flames
- Bathory, Ring of Gold

:)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Moet je voor de grap eens op "Bathory" en "nazisme" googlen :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten