Avondje disco

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Avondje disco

Bericht door Mike.H »

Tsja ik ga naar disco... gewoon lekker om te feesten enzo.. vorige keer (= 2 weken geleden) was het ook al stuk of 4x matten ofzo...

Nou het was bijna klaar die disco toen opeens zo'n *ik houd het netjes* een allochtoon tegen me aan kwam duwen.. dus ik zeg zo; doe is normaal en ik duw hem weg.. komt er opeens zo'n andere dronken Allochtoon aan en die geeft me opeens een dreun.. nou ik ben best wel stevig en ik kan wel tegen een stootje, maar ik was echt verbaasd dat ik opeens een dreun kreeg.. dus ik stond daar zo; Heuh:shock:.. maar gelukkig was er nog een vriend van mij die die Allochtoon 2 dreunen voor z'n hoofd gaf en toen kwam de security eraan dus dat was mazzel...

Ik wil naar die jongen toe om te praten.. krijg ik opeens nog een haal naar me hoofd.. ik buk en opeens weer security... dusja ik dacht; naja dan maar niet praten hoor..

Wij fietsen naar huis en opeens word ik van me fiets af gemept... ik val dus best wel hard op de grond zegmaar en ik stond net op tijd op, anders was er iemand op me gaan staan.. ik krijg stuk of 2 dreunen voordat ik eindelijk mijn *belager* zie staan...
maar toen ik hem eenmaal in beeld had gaf ik hem toch een best harde vuistslag op ze kin en hij viel best wel hard op de grond..
ondertussen kwamen er nog een stuk of 8 allochtonen aan en ik denk; ja daag.. dus ik sprinten naar mijn vrienden... en eenmaal daar komt er weer een aan.. maar deze zag ik wel op tijd en gaf ik dus een flinke dreun. Al m'n knokkels zijn er rood en blauw van geworden en die jongen wankelde op z'n benen dus hij was best wel hard... maar toen liep ik weg en ik hoorde iemand keihard achter me aanrennen... dus ik sprinten en eenmaal bij m'n vrienden aangekomen (zonder fiets.. fietssleutel was eruit gejat) en een vriend zegt zo; shit mike.. wie heeft er aan je gezeten.. dus ik zo; weet niet wat dan?... hij wijst zo naar mijn broek... ik kijken.. een gat erin... en een beste snee in m'n been van een mes van een allochtoon... dus ik me fiets ergens neerzetten en bij iemand anders achterop naar huis...
Zien we opeens het busje van de beveiliging staan vlakbij een groep van 15 allochtonen die ons stonden op te wachten.. wij geluk hebben, want 6 tegen stuk of 15 dat gaat niet..

Resultaat; totaal 13 blauwe plekken/schrammen/ sneeën... Bedankt allochtonen...

Moraal van het verhaal; waar gaat het heen met de samenleving? ik kan nog niet eens naar een discotheek gaan om lekker te feesten of er word met messen gezwaaid e.d .. er werd gezegd dat je geen vooroordelen moest hebben.. nou na dit heb ik die dus WEL.. volgende keer als ik naar die disco ga, ga ik dus met zeker een dozijn vrienden want ik heb geen zin in dit gezeur...

Wat moet je er nou aan doen om die mensen te begrijpen... shit... ik wil praten... willen ze dat niet... wat dan :? sorry hoor, maar ik mag ze echt niet meer... Iemand die het met me eens is dat als de jeugd zelfs messen meeneemt, dat de overheid ze gewoon niet meer in de hand heeft :?

oh en btw; ik heb deze perongeluk bij vragen geplaatst ipv. bij babbelbox... als een mod hem alsjeblieft zou willen verplaatsen; dank
Laatst gewijzigd door Mike.H op 02 apr 2006, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Re: Avondje disco

Bericht door Dean- »

Mike.H schreef: sorry hoor, maar ik mag ze echt niet meer...
Wie mag je precies niet meer? die ''''Allochtonen''''?
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Avondje disco

Bericht door Sjoerd »

Mike.H schreef: oh en btw; ik heb deze per ongeluk bij vragen geplaatst ipv. bij babbelbox... als een mod hem alsjeblieft zou willen verplaatsen; dank
Bij deze. Bekijk tevens even je PB box.
Laatst gewijzigd door Sjoerd op 02 apr 2006, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Re: Avondje disco

Bericht door Mike.H »

Dean- schreef:
Mike.H schreef: sorry hoor, maar ik mag ze echt niet meer...
Wie mag je precies niet meer? die ''''Allochtonen''''?
ja naja niet alleen zij iig.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Re: Avondje disco

Bericht door Dean- »

Mike.H schreef:
Dean- schreef:
Mike.H schreef: sorry hoor, maar ik mag ze echt niet meer...
Wie mag je precies niet meer? die ''''Allochtonen''''?
ja naja niet alleen zij iig.
Dus door een paar van die figuren mag je ze allemaal niet meer :s? Beetje krom..
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk. Mag je nu een heleboel (alle?) Marokkaanse jongens niet meer of enkel die jongens die dat deden?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Flink leip!
Zelf nog nooit tegengekomen.
Wat voor'n feest was het dan? Dat wil nogal eens uitmaken.
En ach.. T is algemeen bekend dat "allochtonen" wat agressiever zijn dan de rest. Niet dat het dan allemaal beesten zijn!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Lees een heleboel.. elke allochtoon die er te agressief uitziet mag ik nu niet meer.. ik ken best een paar aardige hoor daar niet van, maar het zijn echt altijd dezelfden waardoor er ruzie komt...

ach was gewoon disco in t Buurthuis ofzo... ik heb wel vaker beetje ruzie gehad met die jongens... altijd dezelfde soort lui.. kampers ook vaak, maar ik kom om te feesten en zij om te ruzie zoeken en dan ook nog 8 tegen 1 vind ik ook zielig..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

En hoe sta je dan tegenover autochtonen die er agressief uitzien? Wat je feitelijk zegt is: ik ben geslagen door een Marokkaan dus nu mag ik rascist zijn.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:En hoe sta je dan tegenover autochtonen die er agressief uitzien? Wat je feitelijk zegt is: ik ben geslagen door een Marokkaan dus nu mag ik rascist zijn.
wat ik zeg is dat het altijd mijn gevoel al duidelijk maakte; ik zeg hierbij dat ik ze niet meer mag..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Absurd..

Zo zat ik laatst met wat vrienden gezellig te buurten (4man) toen er ook 6 van die pipo's aankwamen fietsen, me ene maat deed niks maar keek ze alleen aan en ze stapte al van hun fiets af.. "ey swa wat kijk jij?!" ..verliep ook zo vrolijk af net als jouw verhaal. Totaal blauwe vuisten.. en me kleren vuil van bloed. Niet van mij gelukkig.

Zo nog eens iets meegemaakt dat er een groep Turken, stuk of 15 ook lastig begonnen te doen.. waaronder bier over de vriendin van me maat gooien. Toen me maat zei dat hij z'n handen moest thuis houden sloeg die ene Turk er ook meteen op los (was volgens mij dronken).. me maat gaf 2 stoten terug en toen via de achterdeur naar buiten. Eenmaal buiten gekomen en naar een andere kroeg kwamen ze met ze 15 man sterk aanlopen.. leuke was dat wij met 30 man waren. Slim waren ze dus ook niet bepaald.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Mike.H schreef:Lees een heleboel.. elke allochtoon die er te agressief uitziet mag ik nu niet meer.. ik ken best een paar aardige hoor daar niet van, maar het zijn echt altijd dezelfden waardoor er ruzie komt...
Het zijn inderdaad altijd dezelfde personen niet altijd dezelfde bevolkiinsgroepen

Ik kan begrijpen dat je boos bent op dat groepje...Maar dat je agressief uitziende allochtonen niet meer mag dat snap ik niet helemaal.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

... Ik heb in diverse bijdragen hierboven het woord "Mohammeds" vervangen door "Allochtonen"

Verder wil ik opmerken dat deze discussie, mijns inziens, te generaliserend wordt gevoerd.

Ik kan me voorstellen dat als je problemen heb gehad met een groepje jongeren van buitenlandse komaf het vrij makkelijk is om niet alleen dat groepje maar een complete bevolkingsgroep te benoemen, maar juist is dit natuurlijk niet.

Er zijn vele hardwerkende en goed geintegreerde gezinnen van buitenlandse komaf in dit land en tegenover hen is het niet juist hen ook maar meteen als aggressief, dom en lomp af te schilderen.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

dvaupell schreef: Ik kan me voorstellen dat als je problemen heb gehad met een groepje jongeren van buitenlandse komaf het vrij makkelijk is om niet alleen dat groepje maar een complete bevolkingsgroep te benoemen, maar juist is dit natuurlijk niet.

Er zijn vele hardwerkende en goed geintegreerde gezinnen van buitenlandse komaf in dit land en tegenover hen is het niet juist hen ook maar meteen als aggressief, dom en lomp af te schilderen.
Hier wilde ik me graag bij aansluiten.

Voorts wilde ik zeggen dat hetvaak ook zo is dat als je negatieve gedachten bezigt je vaak ook negative(re) uitlatingen doet en je daardoor negatieve(re) reacties krijgt.

Denk daarom niet: ik kan dat kleine groepje mensen niet begrijpen.
maar denk: Wat fijn dat de meeste mensen die ik ken WEL tof zijn. En hoop op fijne ervaringen.

:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Best wel toeval dat die vechtpartijen vaker gebeuren als er allochtonen bij zijn... :W
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Plaats reactie