tijdlijn

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Als ik dit allemaal even vlug doorlees, denk ik dat we heel veel aan je hulp zullen hebben Monty! Volgens mij heb je veel kennis van zaken!

Leuk dat je mee wilt helpen!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
monty
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2003, 10:42
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door monty »

:wink: ik doe het met ALLE plezier, hoe moet het ongeveer zijn? informatie, echt boeckachtig, tijdlijn, vertel maar!
Als iemand nog WO2 spul heeft, alles is welkom!
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

mag ik vragen waarom 1914 niet op de tijdlijnstaat?
en waarom de moord op die keizer dacht ik mij te herinneren er niet bijstaat enzo?
want ik vindt dat toch wel het begin van al het gelazer.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

benmaf schreef:mag ik vragen waarom 1914 niet op de tijdlijnstaat?
en waarom de moord op die keizer dacht ik mij te herinneren er niet bijstaat enzo?
want ik vindt dat toch wel het begin van al het gelazer.
1914 / Sarajevo is meer aanloop naar WO1, maar ik ben het met je eens dat het niet onbelangrijk is voor het verloop van de geschiedenis in de 20e eeur.
Overigens zou ik dan al naar eind 19e eeuw grijpen (ontstaan 'modern' Duitsland onder Otto von Bismarck).

Overigens was het geen keizer, maar aartshertog Fransz (nee, niet die van Sisi) van Oostenrijk-Hongarije.
Hij was inderdaad wel troonopvolger, maar zeker geen keizer.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik heb op Internet op the Historyplace een tijdbalk gevonden, moet het zo iets worden? (klik op de link)

http://www.historyplace.com/unitedstate ... meline.htm
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie