Appèl tegen hard debat autoch-allochtoon

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Mevrouw Verdonl is 1 van de weinige die wat doet rede om trots te zijn op haar dus.
Aude Audenda
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

schaarleider schreef:Mevrouw Verdonl is 1 van de weinige die wat doet rede om trots te zijn op haar dus.
Dat dit je mening is, respecteer ik volkomen. Ik respecteer het echter niet dat je elke keer meningen plaatst zonder deze toe te lichten en te beargumenteren. Een discussie zonder argumenten is in mijn ogen waardeloos, omdat het juist belangrijk is om te weten waarom mensen iets vinden en niet wat mensen denken.

Vertel nu eens: wat doet Verdonk wat je goed vind en anderen blijkbaar niet doen en waarom is juist dit iets om trots op te zijn? Waarom zou ik in mijn mening een voorbeeld moeten nemen aan Verdonk?
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Alleen al dat Unicef, normaal vooral actief in Derde Wereldlanden, het noodzakelijk acht om kritiek te uiten op het beleid van Verdonk, maakt mij helemaal niet zo trots. Klik hier voor meer informatie hierover.

Dus schaarleider: verklaar u nader. Waarom moet ik trots zijn op Verdonk?
Laatst gewijzigd door KevinP op 11 apr 2006, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Zij leeft de wet na,en zorgt dat er niet veel gelukzoekers enz komen.
Nogmaals Ik geef argumenten maar als jullie weigeren om te komen kijken dan is dat jammer.
Aude Audenda
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

schaarleider schreef:Nogmaals Ik geef argumenten maar als jullie weigeren om te komen kijken dan is dat jammer.
Het leuke van een discussieforum is dat je gedachten kunt uitwisselen, zonder dat je daarvoor iemand persoonlijk hoeft te ontmoeten. Dit is gewoon echt een zwaktebod, enkel omdat je blijkbaar niet in staat bent om je mening te beargumenteren.

Ik denk overigens dat we het nogal druk gaan kijken als we voor elke discussie moeten gaan afreizen voor praktijkvoorbeelden.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Hoeft niet voor elke discusie,maar voor deze wel .
Jllie willen het niet zien en dan kan ik er ook nix aan doen.
Aude Audenda
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Maar schaarleider, tot in hoever volg jij Verdonk's beleid?
Dat ze informatie van asielzoekers aan corrupte landen zoals Congo geeft kan toch niet door de beugel?
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Ik volg alles maar waar gewerkt word maakt men fouten.
Een les voor de volgende keer
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

schaarleider schreef:Een les voor de volgende keer
Ja precies, maar juist die volgende keer ging het weer fout!! Het doorspelen van vertrouwelijke informatie aan Syrië, ik geloof dat dat dan toch wel de druppel had moeten zijn??

Hang me er overigens niet aan op welke eerst was hoor, de kwestie Congo of Syrië.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Ik weet niet of dat zo aan Verdonk ligt.
Ik denk dat mensen op haar ministerie de fouten maken, en daar zullen best wat mensen wat te horen hebben gehad.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Dat ben ik inderdaad wel met je eens, het zal waarschijnlijk niet direct aan Verdonk gelegen hebben. Maar Verdonk is natuurlijk wel verantwoordelijk voor de ambtenaren die onder haar werken, net zoals een manager verantwoordelijk is voor de prestaties van zijn werknemers en een generaal verantwoordelijk is voor de prestaties van zijn manschappen. Maargoed, het topic ging ook niet over Verdonk, on-topic dus weer ;)
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

schaarleider schreef:Ik ben Nederlander.Dan weet je genoeg denk ik zo?
Dus die vraag van jouw is dan niet meer van toepassing?
Jullie zeggen wel dat ik geen bewijs kan leveren,maar nogmaals als jullie het levende bewijs niet willen zien dan weet ik het ook niet meer.

mvg
Je bent dus Nederlander. En heb je nu eigenlijk inderdaad buitenlandse voorouders? Of vindt je deze vraag vervelend?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

NEE Arjen die heb ik niet en dat is ook niet belangrijk ,lees me vorige reactie.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Aha; en dus ben jij een echte nederlander en iemand met bijvoorbeeld duitse voorouders niet ?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Drs. S.
Lid
Berichten: 516
Lid geworden op: 07 sep 2005, 13:32
Locatie: Groningen (NL)

Bericht door Drs. S. »

[u]Nova[/u] schreef:WRR-RAPPORT BEPLEIT DE INTEGRATIE VAN MOSLIMS
Er is in Nederland een klimaat ontstaan van confrontatie en wantrouwen tussen moslims en niet-moslims. En het politieke en publieke debat getuigt van onvoldoende kennis van de islam. Dat staat in een rapport van de WRR. In NOVA een debat.
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi

Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Plaats reactie