Ook een Forummeeting bij ''Durchangslager Westerbork'' ?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Mooyman schreef:Een leuk initiatief Bjorn, maar om iedereen in de gelegenheid te stellen dergelijke metingen te kunnen bezoeken is het misschien raadzaam om dat ergens centraal in Nederland(bvb Arnhem) te organiseren.
Voor mensen uit het zuiden/België als zowel in het noorden redelijk goed te bereizen, zowel qua kilometers als reistijd, maar ook via het openbaar vervoer goed te bereiken.
Ook omdat bvb in de regio Arnhem veel meer is gebeurd en daarom ook aantrekkelijker is om eens te bezoeken :wink: .
Er zullen vast wel meer meetings georganiseerd worden die of iedereen bezoekt of een gedeelte van de menschen hier. Als het een beetje in de beurt is (Arnhem, Amersfoort) zal ik zeker een keer langs komen.

Het word anders iets te ver voor mij.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Westerbork is zeker erg leerzaam en interessant, daar gaat het ook niet om.
Maar gezien de reacties op zowel de eerste meeting als de geplande meeting in het noorden, dat voor een hoop de reisafstand en tijd een belemmering is om dergelijke meetings te bezoeken is het,om er enigszins een succes van te maken, misschien beter dat te organiseren in een plaats die voor een ieder centraler ligt en ook goed bereikbaar is per openbaar vervoer.
Dit is maar een welgemeend advies, doe er mee wat je wil :wink: .
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Acht personen (nu al) die wel willen komen is niet slecht denk ik, zeker niet voor zo'n locatie. Voor sommigen is het een eind weg (voor mij ook), maar je kunt niet altijd een meeting dicht bij huis hebben. Het is voor de noorderlingen ook niet leuk als er daar nooit een keer iets is. En de volgende 20 meetings kunnen dan weer zuidelijker zijn. ;)

Als ik ga, dan kom ik zeker met de auto (anders haal ik het niet, treinverbinding is slecht) en dan kan ik natuurlijk langs een station rijden. :)
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Hmz, westerbork...DAS VLAKBIJ:) YOEPIE:P:D

Jurrie
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Dus dan zijn er nu 9 personen die kunnen, en willen meegaan???
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Hoe staat het er mee?, wordt het nog concreet?.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

BjornSpin, ga jij het regelen?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ja, dat is goed...

Oke...er zijn nu 9 mensen die wel mee willen gaan...hoeveel daarvan gaan zeker weten heen? En zijn er misschien nog meer mensen die mee willen?
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Als het bij museum De Bevrijdende Vleugels (http://www.wingsofliberation.nl) in Best is ben ik Zeker van de partij. Misschien leuk om er dan ook een kleine beurs ofzo bij te doen, dat je gelijk wat nieuwe militaria kan aanschaffen of dat je een deel van je collectie kan tonen daar.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Daar zijn we net de vorige forum-meet geweeest, in Best, dus daar gaan we zeker niet naar toe.

Ik denk ook dat mensen pas met zekerheid kunnen zeggen of ze komen als er een datum vaststaat.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Stravers schreef:Als het bij museum De Bevrijdende Vleugels (http://www.wingsofliberation.nl) in Best is ben ik Zeker van de partij. Misschien leuk om er dan ook een kleine beurs ofzo bij te doen, dat je gelijk wat nieuwe militaria kan aanschaffen of dat je een deel van je collectie kan tonen daar.
daar zijn we pas geweest :wink:
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Proos schreef:Daar zijn we net de vorige forum-meet geweeest, in Best, dus daar gaan we zeker niet naar toe.

Ik denk ook dat mensen pas met zekerheid kunnen zeggen of ze komen als er een datum vaststaat.
je was me net voor
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Datum: misschien in een weekend in Mei???
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

BjornSpiN schreef:Datum: misschien in een weekend in Mei???
Het aantal mensen dat uiteindelijk mee gaat, wisselt tot op de dag zelf. :)

Je kunt kijken hoe de vorige meet ongeveer geregeld is. Wat je nu bijvoorbeeld kunt doen is een topic openen met een pol of hier een aantal data voorstellen. Dan kan iedereen die mee wil zijn (of haar ;) ) eigen nick bij de goede data zetten. Dan kijk je wanneer de meesten kunnen en dan heb je een datum. Wel even kijken of het dan ook open is. ;)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

hee wanneer is het eigenlijk?
want ik wil wel maar ik moet wel weten wanneer
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gesloten