Ciney 30 april 2006

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ben alweer even terug, maar vond het beetje tegenvallen.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

weinig aanbod? slechte sfeer? wat was het
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Eerste keer Chiney, ik keek mijn ogen uit en wist op een gegeven moment niet meer wat ik allemaal wilde! Heb maar 40 euro uitgegeven aan een boek. Marja het was de moeite waard en ik heb een MP44 in mijn handen gehad!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-=TB=-
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:17

Bericht door -=TB=- »

was niet echt super idd, heb wel camo handschoenen gekocht.
Gebruikersavatar
Feldmarschall
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 sep 2005, 17:18
Locatie: Klimmen (Zuid-Limburg)

Bericht door Feldmarschall »

Nèt terug, het was weer eens geweldig om te zien wat er allemaal bij elkaar lag. De extra 2e hal viel inderdaad tegen, maar de rest was als vanouds! :D
I reject your reality and substitute my own
'D'r pruusj voort volle gaas achteroet toen du Amerikoönsje Shermans 't Ranzellerveld aafkoomte..'
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

ook mijn eerste keer vandaag, was zker vett, ik heb btw ook 40 euro aan een boek uitgegeven en ik heb nog wel meer gekocht :P
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

de 2e hal: Zeeeeer slechte verlichting, verder lag er minder interesant spul dan in 1e (grote) hal.

Ben blij dat ik ben geweest.

Verder hebben vandaag een paar nicknames van hier een gezicht gekregen.
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

idd de belichting was slecht in de 2de hal, haha volgende keer ga ik voor een .30 cal. :P
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

2de hal was wel warmer dan de eerste :P Inderdaad hebben een aantal nicknames van hier een gezicht gekregen. Het verwondert me alleen dat er zo een kleine opkomst was tijdens de forum-meeting?

Kheb er zeker geen spijt van dat ik geweest ben , de aanwinsten krijgen julle straks nog wel :)
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

tsja, moest bij de meeting weer snel er vandoor.. vriend (en vervoer dus) was plots pleite...

Oja... Ook iemand de enorme grote controle bij Maastricht gezien... haha... Zelfs een politie truck was daar...
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

pionier schreef:tsja, moest bij de meeting weer snel er vandoor.. vriend (en vervoer dus) was plots pleite...
Jep ik ging ook weer snel door, ik had et net gehaalt..
pionier schreef: Oja... Ook iemand de enorme grote controle bij Maastricht gezien... haha... Zelfs een politie truck was daar...
Jep ook gezien 8)
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Ik vond het zeker niet tegen vallen. Veel Duitse medailles :p
En we waren net optijd bij de controle bij Maastricht daar was vooral veel Marschaussee.
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

He, wat is iedereen vroeg terug, ben net 20 min. terug.

Die 2e hal viel mij ook tegen, redelijk donker en ook meer modellen en moderne militaria. Ik heb wel paar interessante spullen gekocht, niet zo heel veel in spullen, wel in geld. :roll:

Die meeting was wel een kleine opkomst ja, wie waren er nou allemaal? Alex, Eric, Peter, Tommovich (ookal weet ik even niet meer wie het was), Dwayne..wie nog meer allemaal?

Achja, toch een leuke (en dure) dag gehad. :wink:
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ik was er ook, maar moest er weer snel vandoor... heb je nog een hand gegeven.

Vriend moest een jasje hebben, dus ik meekijken. Viel me nu pas echt op hoe echt te veel namaak erin was. Is me nooit eerder echt op gevallen op ciney (ook nie naar gekeken dan) Slechts weinig originele gezien. Zelfde geld voor helmen.
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Helmen vond ik echt tegenvallen. Teveel namaak!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Plaats reactie