Jongen uit Gennep poetst scherpe mortiergranaten op

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

BjornSpiN schreef:Wel gevaarlijk hoor. Ik hoop dat ie jongen er nu wat van geleerd heeft. (en zo niet, dan had die mortiergranaat van mij best in zijn hand mogen ontploffen, dan weet ie de gevaren in ieder geval! :( )
En dan is hij dood :wink: Ja, dan weet hij de gevaren wel maar wat heeft die jongen er dan nog aan?
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Het kan ook zijn tot die jongen het wel wist tot het explosieven waren maar het toch niet kon laten liggen,omdat hij ze zo graag wilden hebben.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik vind dat niemand het verdiend om zoiets in zijn/haar hand te laten ontploffen. Ik ben blij dat het goed afgelopen is en ik denk wel dat ie wat wijzer is geworden na het gesprek met de politie (en hopelijk ook zijn ouders).

Waarom kunnen ouders niet gewoon de kinderen opvoeden, zucht :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik denk niet dat de ouders wisten dat het gevaarlijk was?
Starting up again
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

,,Geef je kinderen niet alleen voeding, maar ook opvoeding''

_/-\o_
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ook al voeden je ouders je goed op,dan nog denk ik tot zo'n kind zo'n fout kan maken.(ofjah kind)
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Hmm, ja klopt wel, hoewel, volgens mij liggen er niet onder elke omgevallen boom mortiergranaten, is je kind dan niet al aan het rondwandelen in een gebied waar vroeger (veel) gevochten is? Dan kun je best je kind effe kunnen vertellen wat ie dan het beste kan doen, mocht ie iets vinden. Dat hebben mijn ouders mij in ieder geval ook verteld, en ik woon niet eens in de buurt van een bos!

Maar goed, hij was al zestien...

PS. Ik woon wel in de buurt van een bos, maar niet zo dichtbij dat je er als kind effe naartoe kunt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie