Slowchat-topic deel 7

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

voor het eerst sinds de zomervakantie weer een weekje vrij :D :D :lol: :lol: 8) Word flink zuipen denk ik :P Maar..... morgen eerst Ciney!!
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

JA!!!
Het zal we dikke pret worden
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Ciney was vett vandaag :D
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

ja kan je wel zeggen. Nette dingen uitgehaald.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Gister voor de eerste keer gaan surfen. Man, stervenskoud. Veels te harde wind. Die kwam overigens onder me plank op 1 of andere manier, en mijn plank vol op me neus. Beetje stom. Maar door de kou voelde je niets.. :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

lekker, heel me hotmail is naar de knoppen.. mails etc. geeft ie niet meer aan.... al 2 weken zo.

mja heb nieuw adres.
als ik je in me lijst had en ik kom niet meer online moet je dus dit adres toevoegen :P
heimfard@hotmail.com
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

:roll:
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

wat een lekker weertje vanavond! Even in de tuin gewerkt. En dan genoten van een heerlijk belgisch bruin biertje (canarius voor de kenners). Mmmmm, wat hou ik van de zomer! 8)
For King & Country
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

leieboordbewoner schreef: Mmmmm, wat hou ik van de zomer! 8)
en dan te bedenken dat het pas lente is :o , dus leieboordbewoner zit alweer met zijn hoofd een seizoen verder :lol: :lol: (sorry kon het niet laten)

mvg
Rémy
----
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Rémy carré schreef:dus leieboordbewoner zit alweer met zijn hoofd een seizoen verder :lol: :lol: (sorry kon het niet laten)
als de temperaturen stijgen en de rokjes boven komen, dan is het voor mij al zomer :wink:
For King & Country
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

een echte levensgenieter die leieboordbewonder:P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik zoek een goede MP3 speler van minstens 5 GB, géén iPod. Daar heb ik namelijk slechte ervaringen mee. Heb er namelijk 4 in 1 jaar gebruikt. Nu willen ze m niet meer repareren. Enige goede van iPod is de garantie.
Maar heeft iemand tips? Een goede gebruiksvriendelijke mp3 speler. En niet direct oerlelijk. Thx!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/crea ... photo_8gb/

ik heb zelf nog nooit last gehad met mijn ipod, kheb hem wel extra laten verzekeren.


------------------------------------------------
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ol ... 3D%3D&df=1

^^ prachtig ding!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hm thx voor de tip sobel. Die ziet er wel leuk uit ja!
Zéér verstandig van je dat je je iPod extra laat verzekeren. Mijn iPod ging echt overal heen. En ik leef niet echt voorzichtig. Het apparaat moet in ieder geval goed schokbestendig zijn.

//edit:
Dank voor de gouden tip Sobel! Ik heb nog even rond zitten kijken. Voor de gein wat reviews van de nieuwe iPod video gelezen, die zijn schrikbarend. Maarja, het gebruiksgemak van mijn oude iPod 20 GB Clickwheel is volgens mij nauwelijks te evenaren. Jammer dat ik hem 4x per jaar kwijt was voor 2 weken om m weer te laten repareren.
Maar zeer waarschijnlijk ga ik mijn centjes investeren in deze Creative MP3 speler.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik heb zelf de ipod video :), ik heb het display voorzien van een soort folie dat ervoor zorgd dat er geen krassen op komen, ik vervang dat folie om de maand ongeveer, ik heb nogsteeds veel plezier van dat ding, al zit ik weer een paar uur in de trein kan ik lekker film kijken:P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten