Slowchat-topic deel 7

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Tja, als men er geen problemen mee heeft om het folie iedere keer te vervangen. Ik las ergens dat je dat kon kopen voor 9.95 euro ofzo. Dat geld heb ik er gewoon niet voorover. Überhaupt heb ik er geen geld voorover. Het maakte mij dan ook helemaal niet uit als me iPod onder de krassen zat, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich eraan ergeren als ze veel geld uitgeven, en na een tijdje ziet het er dof en beschadigt uit.
En ik hoorde veel klachten over de batterij.
Bij iPod verschilt de batterij zo ong. per product. En meestal in negatieve zin. De een kon 3 uur film kijken, de ander 2 uur film kijken. De meesten wisten niet eens hoe ze een film erop konden krijgen.

Mij te veel geworstel. Het vertrouwen in Appel iPod heb ik gewoon verloren. Voor mij is het nu inferieur materiaal geworden... :P

Maar als ik genoeg geld had, tja waarschijnlijk toch een iPod video. Het blijven echt de meest gebruiksvriendelijke apparaten! (hoewel ze tegenwoordig geen oplader er bij doen, enkel opladen via de pc was t toch..?)

Ook irritant van Apple is, de oortjes gaan snel kapot. En nieuwe zijn ongeloofelijk duur. Net als de rest van de accesoires. Boxjes lopen tegen de 100 euro aan. Opladers, die men dus zelf moet kopen, zijn 30 euro. Oortjes zijn 20 euro. Een iPod opladers dock voor op de pc is 40 euro dacht ik, en ik weet nog steeds niet het nut ervan.. :S

Maarja..
Zo werkt eht voor mij dus :P
En tóch zijn die iPods prettige apparaatjes!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Ik wilde morgen een Ipod video gaan kopen! Nu ik dit lees ben ik toch weer aan het twijfelen. Een Ipod is duur maar dan heb je ook wat. Lekker filmpies kijken enz. Hebben andere mp3`s ook de functie van film kijken? Ik heb eens gezocht maar vond niks.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

er zijn er wel ja, maar ik ben van mening dat geen een mp3 met video kan tippen aan de ipod video:P als ik jou was zou ik hem bij dixons kopen met een garantie van 55 euro derbij, dan is ie 3 jaar verzekerd tegen ALLES!

ik heb heel veel plezier van mijn ipod, alleen zijn de assesoires vrij duur, als je der een gaat aanschaffen zou ik er wel een beschermhoesje bij kopen, er zijn nu ook latex beschermhoesjes, dan voorkomt krassen op je display, ik zelf maak geen gebruik van die methode, de manier die ik gebruik zie je op de vorige pagina, ik heb dat spul gekocht bij de t for telecom, het is echt ideaal
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik heb een tijdje geleden een I-Station gekocht. €80, heeft zowel fuctie als boxen en als oplaaddock. :)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

sobel schreef:er zijn er wel ja, maar ik ben van mening dat geen een mp3 met video kan tippen aan de ipod video:P als ik jou was zou ik hem bij dixons kopen met een garantie van 55 euro derbij, dan is ie 3 jaar verzekerd tegen ALLES!

ik heb heel veel plezier van mijn ipod, alleen zijn de assesoires vrij duur, als je der een gaat aanschaffen zou ik er wel een beschermhoesje bij kopen, er zijn nu ook latex beschermhoesjes, dan voorkomt krassen op je display, ik zelf maak geen gebruik van die methode, de manier die ik gebruik zie je op de vorige pagina, ik heb dat spul gekocht bij de t for telecom, het is echt ideaal
Je hebt nu ook speciale safety hoesjes heb ik gezien. Wel €30,- maar dan is wel alles beveiligd.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

die hoesjes had ik ook gezien, ze zijn inderdaad erg veilig, ook tegen vallen, maarik vind ze zelf oerlelijk:P het maakt de ultradunne ipod video nogal dik
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Maakt mij niks uit:P marja ieder zijn eigen mening. Ik heb hem besteld via apple zelf. Ik hoef geen bestelkosten en vervoerskosten te betalen! Kan je die verzekering toch nog afsluiten dan?
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

dan zal het een aparte verzekering worden, want de dixons verzekering geld alleen als je het product daar koopt, overgens heb je wel 2 jaar garantie, maar na die 2 jaar is de kans natuurlijk even groot dat ie kapot gaat en dan betaal je een standaart bedrag van 200 euro om het te repareren
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

€200,-? De meeste reperaties zijn nog niet eens 20 euro waard! Belachelijk duur!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

daarom, dat is ook de reden dat ik een extra verzekering heb afgesloten.
die 200 euro is een stadaard procedure van Ipod, helaas...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

mijn mp3 is een paar maande gejat :x
nu ga ik al een tijdje muziek-loos door het leven
zo gewoonlijk dan
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Ik doe het gewoon makkelijk: Je koopt een samsung D-600 met een geheugenkaartje van 512 MB en je hebt alles in 1. Een 2 Megapixel camera, MP 3 speler en een telefoon in 1 :) 8) En de flitser is ook nog handig als je een bunker tegenkomt waar je inwilt en geen zaklamp bij je hebt :P
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

alex schreef:Ik doe het gewoon makkelijk: Je koopt een samsung D-600 met een geheugenkaartje van 512 MB en je hebt alles in 1. Een 2 Megapixel camera, MP 3 speler en een telefoon in 1 :) 8) En de flitser is ook nog handig als je een bunker tegenkomt waar je inwilt en geen zaklamp bij je hebt :P
same here :yes:
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

pvt_Ed schreef:Ik wilde morgen een Ipod video gaan kopen! Nu ik dit lees ben ik toch weer aan het twijfelen. Een Ipod is duur maar dan heb je ook wat. Lekker filmpies kijken enz. Hebben andere mp3`s ook de functie van film kijken? Ik heb eens gezocht maar vond niks.
Zeer zeker.
Creative heeft goede. Maar er zijn ook andere.
Tussen de beeldkwaliteit is vaak geen onderscheid te maken. Je moet vooral kijken naar de levensduur van de batterij.

Kijk hier maar eens:
Creative
Packard Bell
Cowon

Ook zou ik nog even nadenken of je die video-functie nou echt nodig hebt. Het beperkt namelijk je keuze in mp3-spelers. En je word vrij snel in de richting van de iPod geschoven. Zij blijven natuurlijk wel de marktleiders, en komen natuurlijk met nieuwe innovatieve producten. Helaas werken ze het, naar mijn mening, niet goed af.

Veel succes nog!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

zit ik te kijke met mijn siemens a50 :roll:

mono ringtones
geen kleurenscherm
trilfunctie
telefoonboek
keuze tussen 2 richtig billige ringtones

wat wil je nog meer???
Gesloten