Edgar's Aanwinsten...

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Thanks! :) :)

Ik zal het een dezer dagen eens doen, en dan dus gewoon 24 uur?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Hoeveel uur kan ik je niet vertellen,
Maar ik weet wel dat ze dingen in de vriezer doen om mot te doden,
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Netjes.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Thanks nick! Volgende wordt hopelijk een luftwaffe M40/42, maar dat heeft geen haast.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Ja minimaal 24 uur.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Edgar schreef:Thanks! :) :)

Ik zal het een dezer dagen eens doen, en dan dus gewoon 24 uur?
Minstens één week op -22°. Zie Richtlijnen voor het invriezen van objecten
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Leuke aanwinst Edgar :wink:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Thanks Nick!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Edgar schreef:M42 SD LW vond ik echt niks (kleine maat, zeer lelijk decal, bewerkt na de oorlog), daarom maar de huls voor deze ingeruilt, die ik eigelijk nog veel mooier vind.

Een leuke M42 SD Heer helm met binnewerk. Wegens de regelementen is deze decal grotendeels verwijderd. Wel desalniettemin een mooie helm vind persoonlijk, met veel karakter. Het is m'n eerste Duitse helm (combat dan), dus ben er erg blij mee! . Het is een ET 64.

Afbeelding Afbeelding

Mooi Edgar, heb je eindelijk je helm :D Op naar je Luftwaffe helm !!!


Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja, precies! Ben d'r zelf ook verdomd blij mee hehe! Thanks!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Hele mooie helm Edgar!!! :O Jammer dat het geen LW is geworden maarjah niks aan te doen, een Heer helm is ook super!!! :cheer: :yes:
Zelf vind ik M42 het mooiste model dus ook vind ik dit een super potje. Zeker als je kijkt waarvoor je het geruild hebt!!! :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Geuf
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 dec 2005, 19:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door Geuf »

nice man. ik heb geen idee wat de waarde van die huls was. maar een mooie ruil in mijn ogen. doeje goed!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

SiNiStEr schreef:Hele mooie helm Edgar!!! :O Jammer dat het geen LW is geworden maarjah niks aan te doen, een Heer helm is ook super!!! :cheer: :yes:
Zelf vind ik M42 het mooiste model dus ook vind ik dit een super potje. Zeker als je kijkt waarvoor je het geruild hebt!!! :D
Hey,

Ja, maar echt, die lw viel me echt heel veel tegen! Ik wacht liever dan voor een mooie. Was een hele kleine maat, en geen mooi decal.

@ Geuf: dat was een zeldzame 88mm NL hembrug huls, maar hij paste totaal niet in m'n gebied, en ik had er 6 euro voor betaald. Dus eigelijk koste die helm me maar 81 euro.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Geuf
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 dec 2005, 19:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door Geuf »

nicely done
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Edgar schreef:
SiNiStEr schreef:Hele mooie helm Edgar!!! :O Jammer dat het geen LW is geworden maarjah niks aan te doen, een Heer helm is ook super!!! :cheer: :yes:
Zelf vind ik M42 het mooiste model dus ook vind ik dit een super potje. Zeker als je kijkt waarvoor je het geruild hebt!!! :D
Hey,

Ja, maar echt, die lw viel me echt heel veel tegen! Ik wacht liever dan voor een mooie. Was een hele kleine maat, en geen mooi decal.

@ Geuf: dat was een zeldzame 88mm NL hembrug huls, maar hij paste totaal niet in m'n gebied, en ik had er 6 euro voor betaald. Dus eigelijk koste die helm me maar 81 euro.
Kan ik me inderdaad wel voorstellen. Maar het blijft jammer dat het geen LW helm is. :P ;)
Uiteraard snap ik dat je dan wacht op een betere. Dat is logisch. :)

Maar hoezo koste de helm je maar 81 EUR??? Heb je nog 75 moeten bijleggen voor de helm? :?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie