Prijzen correct?

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
G_Exorcist
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 feb 2005, 23:01

Bericht door G_Exorcist »

dit heeft even niets met ciney te maken maar ik heb een andere vraag:

aangezien ik volgende week een week naar normandie ga zou ik graag willen weten voor hoeveel je gemiddeld een orginele amerikaanse bajonet vind.
Ik dacht zelf dat je ze voor ong 80 euro vind of heb ik het nu mis?
Verzamel Amerikaans ww2
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

het ligt er altijd aan wat voor soort je wilt, ik denk dat de goedkoopste €80.- is
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
AtroX
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 23 jun 2005, 13:14
Locatie: Tongeren, België
Contacteer:

Bericht door AtroX »

G_Exorcist schreef:dit heeft even niets met ciney te maken maar ik heb een andere vraag:

aangezien ik volgende week een week naar normandie ga zou ik graag willen weten voor hoeveel je gemiddeld een orginele amerikaanse bajonet vind.
Ik dacht zelf dat je ze voor ong 80 euro vind of heb ik het nu mis?
Als je een Garand bajonet bedoelt, mail Stravers eens, hij heeft er 2 mooie tekoop ;)
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Nee hoor. Voor niet-ingekorte bayo's vind je ze rond de €65. In Normandië vind je ze waarschijnlijk wel een heel stuk duurder.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Als je in Normandië spullen koopt, hou er dan rekening mee dat je ongeveer het dubbel zult betalen als hier .....

Koop je iets bij Static Line, dan is de kans groot dat hij dit toekomende zondag in Ciney zal gekocht hebben :lol:

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Er ligt ook nog een winkeltje in Quinville bij Utah beach...
'K kan de gegevens wel even voor je opzoeken als je wilt!
Gebruikersavatar
G_Exorcist
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 feb 2005, 23:01

Bericht door G_Exorcist »

ok thx voor de info :) en wat betreft de bajonetten van stravers: ik zal eerst eens even goed kijken in normandie als ik daar niets vind zal ik er eens goed over na gaan denken :wink: en het maakt me niet echt uit of die bajonet ingekort is ofniet als het maar wo2 era is :wink: maar als het bij 80 euro begint moet het wel lukken want k heb iets van 150 euro om dr een te vinden :) :wink:
Verzamel Amerikaans ww2
Gebruikersavatar
G_Exorcist
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 feb 2005, 23:01

Bericht door G_Exorcist »

na daar was ik weer en het is gelukt :) k heb een mooie garand bajonet voor 90 euro wel aan de hoge kant idd maar het is in normandie een beetje prijzig :) k zal binnenkort wel even foto's plaatsen
Verzamel Amerikaans ww2
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

btw ik ga gewoon de dag van te voren naar Ciney! ik blijf dan slapemn in hotel dan weet ik zeker dat ik (fit) en op tijd ben:D:D
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Plaats reactie