Leden stellen zich voor - deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

welkom, veel succes met de helm!
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

gamer0004 schreef:hey ik ben paul, ben 14 jaar en wil een nederlandse helm kopen! ben hier vooral om (nog! :P) meer over wo2 te weten en ook beetje voor hulp bij helm kopen :P (dik gebruiken ;)) verder is vooral nederland mijn terrein.
Het join the club!

Maar je ziet hier al meer dan een maand :roll:
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

jah weet ik maar zit niet zo vaak in de babbelbox :P
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Goede middag, ik ben Jeffrey. Ik ben voor de meeste nieuw op dit forum. Ik volg het al wel meer dan een jaar maar van posten kwam niet veel. En wil daar nu verandering in gaan brengen. Ik ben net als de meeste van jullie geïnteresseerd in WO2.
Ik zal eens mijn verzameling laten zien als ik tijd heb( Duits ). En verder weet ik niets meer te zeggen. Vragen zijn welkom ;)

Met vriendelijke groet, Jeffrey
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Welkom jef
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

Ik ben Bjørn woon in Benthuizen, Zuid-Holland geboren in zoetermeer op 3 april 1990. Ben altijd al zeer geinterresseerd geweest in wo2 maar ben egt pas net met verzamelen begonnen heb net mijn Medal of Conduct binnen gekregen en heb nu ook een Army Education Badge + lance -coporal stripes aangeschaft. Ik wil nu een verzameling Brits starten! Mijn intresse voor wo2 is gewekt door mijn oma, haar vader had een fabriek in venlo waar joden zaten ondegedokene ne gedeserteerde duitsers hij drukte verder bonkaarten voor het verzet...mijn overgrootoom is gefussileerd en heeft de verzetsmedaille gekregen. Verder bezit ik een aardige collectie boeken overde wo2 en ik ben nu opzoek naar boeken over het verzamelen van militaria. De beurs in huizen zal mijn eerste beurs worden en ik ga naar Ciney naar oktober (heeft mijn pa beloofd :loL:). Verder zit ik in 4 VWO (Economie en Maatschappij) op het Alfrink College in Zoetermeer. Ik hoop dat ik hier een leuke tijd tegemoet ga!

mvg,,
Bjørn
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

hoop ook dat je het leuk zult hebben!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Welkom Jef en Bjørn
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Bedankt iedereen!
Gebruikersavatar
4RUS
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 29 mar 2006, 23:43
Locatie: Cuijk(NL),Kiew(UA)

Bericht door 4RUS »

Hi,

Naam is Joeri.
Ik ben Oekrainer.(erg he? :P )
Heb interesse voor Duits.(doe beetje verzamelen voor mijself en voor kameraden in Oekraine)
Wil lid worden van re-enactmentgroep(Duits).

Dat was het dan. :wink:

Vrienden: http://www.gruppednepr.kiev.ua/
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

hallo en welkom, ik ben hier zelf ook nog niet zo lang, maar het is behoorlijk verslavend ;-)
Gebruikersavatar
maple leaf angel
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 mei 2006, 12:08
Locatie: achterveld
Contacteer:

Bericht door maple leaf angel »

hallo !
nou ik zal mezelf ook ff voorstellen ...
ik ben jacqueline en ik ben 24 .
de intresse in wo2 is er thuis al met de paplepel in gegoten en het is alleen maar erger geworden toen mijn vader en oom een willys overland jeep uit 1942 kochten :P .
sinds 2005 speel ik als snare drummer bij de 48th highlanders of holland pipes and drums (levend monument voor de 48th highlanders of canada).
en ik wil graag gaan beginnen met re-enactment en hoop er op dat ik hier een hoop ideetjes op kan doen en weer nieuwe dingen kan leren.
hopelijk weten jullie zo ff genoeg van me en anders hoor ik het wel :lol:
dileas gu brath
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Welkom op het forum Jacqueline! Veel plezier hier op het forum! Waren jullie toevallig ook op Bussum Bridgehead? Meen dat jullie daar ook waren.
Gebruikersavatar
maple leaf angel
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 mei 2006, 12:08
Locatie: achterveld
Contacteer:

Bericht door maple leaf angel »

ik ben wel op brigehead geweest alleen niet met de band (dat waren de seafort highlanders) maar met het cavelerie museum van de bernhard kazerne .
dileas gu brath
Never Forget Them
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2005, 22:39
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Never Forget Them »

Ik ben Martin Veggelers en ben hier al een tijdje maar ik vond het wel eens tijd worden om me voor te stellen. Ik ben 17 jaar en ik woon in Heteren.
Ik heb een 101st uniform en ik ben lid van d-daykleding en van Let Airborne Live. Ja dat is de junior wo2 groep waar veel ophef over is geweest op dit forum en op het re-enactmentforum maar wij zijn nu bezig om in overleg met ouderen een goed reglement op te stellen zodat wij goed voor de dag komen en de re-enactmenthobby niet naar beneden zullen halen.
Ik heb zelf een site zie de www hieronder waar nog niet heel veel op staat maar waar ik in de toekomst nog wel meer info op wil zetten en dan vooral info over de gevechten op 'The Island'
Gesloten