Skinhead schiet allochtonen dood in Antwerpen

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Het is triest en niets anders

Ik kots ervan, zinloos geweld
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

In vele landen is er een grote, minder grote of kleine partij die het immigratiebeleid aan de kaak stelt. Ik vind het gewoon zwak van bvb Verhofstad en Somers om direct het politiek verband te leggen ,zeker zo vlak na de moorden.
De dader is gewoon niet meer bij z'n verstand. In het geval met die moord op Joe van Holsbeeck was die dader heel wat meer bij z'n verstand, die dood van Patrick Mombaerts zal wel niet als moord bedoeld zijn. Maar wat ook zo verontrustend is zijn de (politieke)moorden op personen die hun mening te kennen geven zoals Nederland er nu al 2 gekend heeft.
Gekken zullen er altijd zijn zoals in Antwerpen nu.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Jij denkt dat Mohammed B., Volkert van de Graaf en Hans - die nu in Antwerpen dit gedaan heeft - niet op eenzelfde verontrustende manier gekken zijn? Ik denk dat deze mensen veel minder van elkaar verschillen dan jij zou willen. Gekken zullen er altijd zijn en soms vermoorden ze zomaar willekeurige omstanders, soms specifiek willekeurige omstanders vanwege hun huidskleur en soms richten ze hun gekte op een religie of opvattingen van mensen.

Wat is er trouwens waar van berichten in de Nederlandse media dat bij Hans thuis extreem rechts materiaal is gevonden?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Harro schreef:Wat is er trouwens waar van berichten in de Nederlandse media dat bij Hans thuis extreem rechts materiaal is gevonden?
Op zijn computer adressen van racistische sites gevonden is het enige wat ik hier heb gelezen.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro schreef:Jij denkt dat Mohammed B., Volkert van de Graaf en Hans - die nu in Antwerpen dit gedaan heeft - niet op eenzelfde verontrustende manier gekken zijn? Ik denk dat deze mensen veel minder van elkaar verschillen dan jij zou willen. Gekken zullen er altijd zijn en soms vermoorden ze zomaar willekeurige omstanders, soms specifiek willekeurige omstanders vanwege hun huidskleur en soms richten ze hun gekte op een religie of opvattingen van mensen.

Wat is er trouwens waar van berichten in de Nederlandse media dat bij Hans thuis extreem rechts materiaal is gevonden?
Vandaag hoorde ik dat die Hans tot voor kort redelijk normaal was, iets associaal,zelfs heel intelligent, maar laatste weken veranderde hij, daags voor de moorden werd hij op internaat betrapt op roken, dus ging hij van internaat verwijderd worden.
De dag zelf scheert hij z'n haar af, behalve een paardestaart, hult zich in lange zwarte kleren, treint naar Antwerpen ( waar hij afkomstig van is), gaat een wapenzaak binnen, koopt een jachtgeweer, krijgt 1 uur uitleg van verkoper, gaat buiten en enkele straten verder schiet hij al op een Turkse, wandelt rustig verder, schiet zwarte zwangere vrouw en blank kind dood, wandelt rustig verder, passeert een terrasje waar een agent pause neemt, agent merkt hem op en maant hem aan het groot jachtgeweer af te geven, Hans murmelt iets van "schiet me nu maar dood" en maakt beweging met wapen waarop de agent in de buikstreek vuurt..... Die kerel is gewoon goed zot geworden.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Knettergek dat zoiets gebeurd, :?
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ik las ergens dat hij door een extreem-rechts forum verranderd is?
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

pfff net een film man...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Robin Vercammen schreef:Ik vind het dan weer treurig dat voorvallen als dit aangegrepen worden om een bepaalde partij in vraag te stellen. Somers stelt dat dit kwaad onsttaan is door het Vlaams Belang en dat deze hierin "een zeer grote verantwoordelijkheid" draagt.
Dat Bart Somers deze afgrijselijke feiten politiseert is wellicht zijn goed recht.
Toch is het minder verstandig om de moordenaar direct te veralgemenen met het Vlaams Belang.
Als voorzitter van een der politieke partijen die momenteel de regeringslijnen uitstippelen in België, holt hij het regeringsbeleid uit.
Hij vergeet dat het de taak is van de huidige bewindslui om de toestand te regulariseren en gehoor te geven aan de (overigens terechte) aangekaarte samenlevingsproblemen door het Vlaams Belang.
Lijkt me idioot van die man.
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Gebruikersavatar
Drs. S.
Lid
Berichten: 516
Lid geworden op: 07 sep 2005, 13:32
Locatie: Groningen (NL)

Bericht door Drs. S. »

het doet mij denken aan een 'suicide by cop'. Als hij echt een aantal buitenlanders wilden vermoorden, dan zijn er tig manieren die leiden tot een 'beter' resultaat (dwz meer slachtoffers).
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi

Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

wat dan het stomme is.. skinhead..
zelfde toen met lonsdale jongeren,
alsof alle skinheads en alle 'lonsdale jongeren'
slecht en rechts zijn.

ik heb enkele vrienden die ook skinhead zijn.
maar dat zijn rockers :shock: luisteren naar new york hardcore etc
(dat is rock muziek) en hebben verre van ook maar iets te maken
met rechtse ideën. en nu is het weer zo dat men meteen scheef gaat
kijken als ze een skinhead zien. :x

weer zo een media speeltje
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Rechts , links, pff beoordeel gewoon de feiten en die zijn dat die Hans gewoon doordraaide.Bijna dagelijks blazen terroristen en dergelijke treins, bussen, wachtende rijen mensen op in het kader van hun geloof of overtuiging (kinderen inbegrepen) ---> allemaal goed zot geworden
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Goh, en iemand kan niet doordraaien en racist zijn?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

why not? kan ook niet iemand doordraaien én links zijn?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Precies, dus waarom dan hier zo'n toon dat hij geen racist was maar gewoon een gek.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie