friese verzamelaar heeft politemacht + EOD voor de deur!

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

friese verzamelaar heeft politemacht + EOD voor de deur!

Bericht door Sgt. Gallée »

Zie de volgende link:


http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/) ... _kwijt.xml

er zit ook een filmpje bij!

(kopieer de hele link klik niet rtl.nl aan!)
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

hij heeft best mooie verzameling als je snel kijkt:P
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Als je snel kijkt? Dat snap ik niet helemaal. Maar vind dat die een zeer mooie verzameling had/heeft. Zag hem gistere avond op tv voorbij komen. Als die in zijn kamer staat die je op de muur wat mooie medailles hangen met bijbehorende oorkondes er bij. Erg mooi.
De Duitse oefen rookbom vind ik wel erg mooi. kan geen kwaad.

Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook. Maar tjah als die nog spul had wat nog afkon gaan dan vind ik dat de politie groot gelijk had.

( ps. Verraden door een vriend. Van je vrienden moet je het hebben… )
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

ja, nare vrienden! maar ik bedoelde ook van die medialles enzo dat fragment duurde niet lang dus vandaar 'als je snel kijkt!' 8)
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Sgt. Gallée schreef:ja, nare vrienden! maar ik bedoelde ook van die medialles enzo dat fragment duurde niet lang dus vandaar 'als je snel kijkt!' 8)
k, snap het ;) :P
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Tsja ook hij moet zich aan de regels houde natuurlijk.
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Hé ja die vrienden ken ik ook wel!

Zonde van zn verzameling.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Hij heeft toch ook kogelpunten aan de muur, ik dacht da je die ook niet mocht hebben, of heb ik et nu fout..? :P
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Zonde van dat bezoek :x
Maar waren zijn wapens niet onklaar gemaakt ofzo ? :roll:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen? Hij is al eens "verraden" geweest eind jaren '90 en heeft dan toch geen aanvraag gedaan van de nodige papieren? Een grote dommekl$*t volgens mij...
Je weet dat je de nodige vergunningen nodig hebt en hij is voor dat feit al eens in contact gekomen met de politie... Hoeveel waarschuwingen heeft hij nog nodig?! Hij moet het maar weten. Als hij nu nog niet kijkt voor vergunningen voor hij er terug aanschaft, dat is het echt een :bonk:
For King & Country
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

jeffie schreef:Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook.
Mee eens!
Lijkt er alleen op dat de politie de echte criminelen niet aan durft te pakken! Bij een onschuldige verzamelaar is al een half politiekorps nodig. Wat zal men bij een echte crimineel wel niet nodig hebben.... :roll:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Nick schreef:
jeffie schreef:Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook.
Mee eens!
Lijkt er alleen op dat de politie de echte criminelen niet aan durft te pakken! Bij een onschuldige verzamelaar is al een half politiekorps nodig. Wat zal men bij een echte crimineel wel niet nodig hebben.... :roll:

Hij heeft de wet overtreden, het is zo makkelijk altijd maar af te geven op de politie. Totdat er iets gebeurd met een ''illegale'' wapenverzamelaar en dan komen de reacties hoor:

''Waarom deed de politie niks''

''Ze hadden het zeker te druk met flitsen''

etc
etc
etc
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Heb je ook gelijk in Dean, hoewel ik de hoeveelheid politie ook wel sterk overdreven is... bij mij kwamen ze met 7 man een inval doen, en 3 man EOD, en ik was toen 16. Dan denk je ook van.....

Wel snugger van hem om na zijn eerste inval gewoon door te gaan zonder papieren ja.......
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Dean- schreef:
Nick schreef:
jeffie schreef:Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook.
Mee eens!
Lijkt er alleen op dat de politie de echte criminelen niet aan durft te pakken! Bij een onschuldige verzamelaar is al een half politiekorps nodig. Wat zal men bij een echte crimineel wel niet nodig hebben.... :roll:

Hij heeft de wet overtreden, het is zo makkelijk altijd maar af te geven op de politie. Totdat er iets gebeurd met een ''illegale'' wapenverzamelaar en dan komen de reacties hoor:

''Waarom deed de politie niks''

''Ze hadden het zeker te druk met flitsen''

etc
etc
etc
Heb je gelijk in, alhoewel ik de kans kleiner acht.
Maarja, de kans bestaat...
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

is de link dood? kan het filmpje niet zien...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie