Forummeeting waar en wanneer???

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Waar en wanneer de meeting?

Overloon, 25/26 Februari 2006
14
38%
Overloon, 04/05 Maart 2006
3
8%
Overloon, 11/12 Maart 2006
0
Geen stemmen
Overloon, 18/19 Maart 2006
0
Geen stemmen
Overloon, 25/26 Maart 2006
4
11%
Overloon, andere datum
4
11%
Andere locatie en datum
12
32%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Das waar...
Maar kan leerzaam zijn :P
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

Dus er komt nog een meeting???
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

geen flauw idee, aangezien alle data in de poll al overschreven zijn
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Tjah het moet er nog steeds van komen, alleen weet ik niet precies wanneer ik het nu nog goed kan organiseren. Zelf zit ik nog met de examens deze week en de week daarop. Daarna kan ik wel weer, maar dan zit je al met de vakanties. Ik zit nu ff te denken aan het eerste weekend van Juli. Zou dat wat kunnen zijn?

En over de plaats. Ik denk dat we het inderdaad maar op Overloon moeten houden om het centraal te houden. Of Best, dat kan ook nog, misschien is dat nog wel beter daar dat ook weer op een legendarische plek is net als de meeting van vorig jaar in Oosterbeek. Denk dat Best op zich nog een betere optie is, daar er minder repro staat en er voor ieder wat wils is(plus een mooie plek voor een groepsfoto namelijk voor die tank bij de ingang :P ;))
Ik denk dat ik het nu maar eens definief ga organiseren. Van uitstel komt alleen maar afstel en dat schiet dus niet op. Denk dat er nu wel weer genoeg mensen zijn die interesse zullen hebben in zo'n meeting. Zal deze week eens een poll openen voor de definitieve meeting...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

zeer goed plan sinister, erg goed dat je zelf initiatief neemt, ik zal (mits verhindert) zeker van de partij zijn!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

sobel schreef:zeer goed plan sinister, erg goed dat je zelf initiatief neemt, ik zal (mits verhindert) zeker van de partij zijn!
Denk dat je (mits niet verhinderd) bedoeld. :P ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Als ik tegen die tijd nog kan lopen en er komen wat meer niet-verzamelaars dan ben ik er misschien ook wel. Overloon vond ik wel leuk toen ik er met school was en ik herken toch niet of iets een replica is. :)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

SiNiStEr schreef:
sobel schreef:zeer goed plan sinister, erg goed dat je zelf initiatief neemt, ik zal (mits verhindert) zeker van de partij zijn!
Denk dat je (mits niet verhinderd) bedoeld. :P ;)
't was al laat :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Ik merk dit topic nu pas op, en ik vind het een goed plan :)
Overloon of iets dergelijks lijkt me leuk, maar waar spreken we dan af?
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

nog belangrijker, wanneer
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

YPPY schreef:Als ik tegen die tijd nog kan lopen en er komen wat meer niet-verzamelaars dan ben ik er misschien ook wel. Overloon vond ik wel leuk toen ik er met school was en ik herken toch niet of iets een replica is. :)
haha ik ben wel verzamelaar maar zal het waarschijnlijk ook niet herkennen :lol: Maarre goed idee. En ik hoop dat ik dan toch ooit nog eens een meeting mee zal kunnen maken (de twee initiatiefen sinds dat ik lid ben liepen allebei tot nu toe op niks uit)
mvg
Rémy
----
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Ik schop dit topic, wanneer is de meeting? Misschien kan het ergens in de zomervakantie?
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

aangezien dat de data in de poll al zijn vervallen mischien een idee dit topic op slot te gooien en een nieuw overzichtelijk topic te maken?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Doe ik hem op slot... Maak jij een nieuw "Forummeet topic, Sobel?"

Het lijkt me namelijk wel leuk om die weer eens mee te maken.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten