Interesse in voetbalpoule??

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie

Willen jullie een voetbalpoule?

Ja
22
54%
Nee
18
44%
Ja, maar...
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
Feldmarschall
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 sep 2005, 17:18
Locatie: Klimmen (Zuid-Limburg)

Bericht door Feldmarschall »

Geen probleem
I reject your reality and substitute my own
'D'r pruusj voort volle gaas achteroet toen du Amerikoönsje Shermans 't Ranzellerveld aafkoomte..'
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Mike.H schreef:
pvt_Ed schreef:Nederland heb ik!!

;) hehe ik had ook Nederland, maar dan bij een andere toto :p ik heb al 3 toto's gedaan ofzo.. ik heb Italië bij deze laten winnen..
nederland tegen ?
italië tegen ?
:P
<('.'<)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

:P eh.. weet ik niet meer :P.. ik dacht finale Italië - Argentinië ofzo.. :P

Nederland weet ik niet meer hehe
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

bij mij vliegt nederland er in de kwartfinale uit tegen engeland 0 - 1 :roll:
<('.'<)
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

http://www.janmarijnissen.nl/wkpoule2006/

Ook een leuke poulle. Speel mee voor een goed doel.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Krijgt de gene eigelijk met de meeste goede score's een voetballetje onder zijn nickname ? :oops: :lol:
<('.'<)
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Zojuist afgelopen; Nederland - Kameroen 1-0 :cheer:

Aardige wedstrijd, vooral in de eerste helft speelde Nederland gewoon goed. Biedt iig perspectief voor het WK, want Kameroen is toch geen misselijke tegenstander. Oké, Eto'o deed dan wel niet mee, maar desalniettemin hebben ze een behoorlijk elftal, goed te vergelijken met Ivoorkust naar mijn mening!!

En Robin van Persie was supergoed, iemand die het verschil kan maken!! _/-\o_
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

ik heb de wedstrijd niet gezien.. ik heb dan denk ik net de verkeerde actie van Van Persie te pakken denk ik.. dat was de actie waarop hij eigelijk de 2-0 had moeten maken, maar hij speelde de bal iets van 10 meter tever voor zich uit :P..

Achterin bij NL zullen ze het moeilijk krijgen..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Mike.H schreef:ik heb de wedstrijd niet gezien.. ik heb dan denk ik net de verkeerde actie van Van Persie te pakken denk ik.. dat was de actie waarop hij eigelijk de 2-0 had moeten maken, maar hij speelde de bal iets van 10 meter tever voor zich uit :P..
Ja, die aanname was jammer idd, hij had een doelpunt verdient. Er kwam veel meer gevaar van van Persie dan van Robben, die ik persoonlijk ietwat tegen vond vallen. Al had hij wel weer een schitterende kap-actie, waarbij hij zich prachtig tussen 3 Kameroen-spelers draaide!!
Achterin bij NL zullen ze het moeilijk krijgen..
Ja dat is duidelijk de zwakke plek van het Nederlands Elftal. Met name Mathijssen en Kromkamp vind ik iets te licht voor het grote werk. Ooijer is wel een vaste waarde. Ik zou liever Heitinga en Boulahrouz in de verdediging zien voor Mathijssen en Kromkamp.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:
Mike.H schreef:ik heb de wedstrijd niet gezien.. ik heb dan denk ik net de verkeerde actie van Van Persie te pakken denk ik.. dat was de actie waarop hij eigelijk de 2-0 had moeten maken, maar hij speelde de bal iets van 10 meter tever voor zich uit :P..
Ja, die aanname was jammer idd, hij had een doelpunt verdient. Er kwam veel meer gevaar van van Persie dan van Robben, die ik persoonlijk ietwat tegen vond vallen. Al had hij wel weer een schitterende kap-actie, waarbij hij zich prachtig tussen 3 Kameroen-spelers draaide!!
Achterin bij NL zullen ze het moeilijk krijgen..
Ja dat is duidelijk de zwakke plek van het Nederlands Elftal. Met name Mathijssen en Kromkamp vind ik iets te licht voor het grote werk. Ooijer is wel een vaste waarde. Ik zou liever Heitinga en Boulahrouz in de verdediging zien voor Mathijssen en Kromkamp.
Mee eens! naja hopen maar dat de buitenspelers ook goed spelen op 't WK en dan de verdediging weinig weggeeft.. (trouwens behalve tegen Italië (3) krijgen we per wedstrijd bijna nooit een goal tegen valt me op)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

^kev schreef:
Mike.H schreef:
pvt_Ed schreef:Nederland heb ik!!

;) hehe ik had ook Nederland, maar dan bij een andere toto :p ik heb al 3 toto's gedaan ofzo.. ik heb Italië bij deze laten winnen..
nederland tegen ?
italië tegen ?
:P
Brazilie :P
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Mike.H schreef:
Zhukov schreef:
Mike.H schreef:ik heb de wedstrijd niet gezien.. ik heb dan denk ik net de verkeerde actie van Van Persie te pakken denk ik.. dat was de actie waarop hij eigelijk de 2-0 had moeten maken, maar hij speelde de bal iets van 10 meter tever voor zich uit :P..
Ja, die aanname was jammer idd, hij had een doelpunt verdient. Er kwam veel meer gevaar van van Persie dan van Robben, die ik persoonlijk ietwat tegen vond vallen. Al had hij wel weer een schitterende kap-actie, waarbij hij zich prachtig tussen 3 Kameroen-spelers draaide!!
Achterin bij NL zullen ze het moeilijk krijgen..
Ja dat is duidelijk de zwakke plek van het Nederlands Elftal. Met name Mathijssen en Kromkamp vind ik iets te licht voor het grote werk. Ooijer is wel een vaste waarde. Ik zou liever Heitinga en Boulahrouz in de verdediging zien voor Mathijssen en Kromkamp.
Mee eens! naja hopen maar dat de buitenspelers ook goed spelen op 't WK en dan de verdediging weinig weggeeft.. (trouwens behalve tegen Italië (3) krijgen we per wedstrijd bijna nooit een goal tegen valt me op)
maja, toen tegen italië had van basten ook niet de beste opstelling gemaakt, van de sar stond er niet in, en keek meer van wat hij waardig vond voor het wk en wie hij dan mee kon nemen ( dus zette de meeste bank spelers in )
<('.'<)
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

^kev schreef:maja, toen tegen italië had van basten ook niet de beste opstelling gemaakt, van de sar stond er niet in, en keek meer van wat hij waardig vond voor het wk en wie hij dan mee kon nemen ( dus zette de meeste bank spelers in )
Precies, gisteravond was eigenlijk de eerste keer dat-ie speelde met de opstelling die hij op het WK wil gebruiken. Persoonlijk vind ik 'm daar vrij laat mee, ik vraag me af of er nog voldoende tijd is om mechanismes ingeslepen te krijgen en dergelijke.. Ook vind ik het vreemd dat hij zo'n beetje de hele voorbereiding een vraagteken bij van Bommel zette en 'm nu ineens een hele wedstrijd mee laat spelen in de beoogde basis-elf. Niet dat ik er niet blij mee ben, van Bommel hoort er natuurlijk gewoon in, maar de gang van zaken is eenbeetje raar in mijn ogen.

Wat is overigens jullie favoriete opstelling voor Oranje??
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Vergeet niet dat Van der Vaart eigelijk voor Sneijder had moeten spelen. Als dat gebeurt heeft hij de sterkste opstelling denk ik.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik schop 'm even omhoog. Het WK begint over ruim een week, dus iedereen die het excel-formulier nog wil invullen moet het nog binnen een week doen, anders wordt het voor mij een beetje veel werk om het allemaal nog bij te werken, laten we zeggen dat de uiterste inleverdatum aanstaande maandagis. :)

Je kunt het formulier hier downloaden, file saven en opsturen naar wk@wo2.nl.

We staan overigens nog steeds op 9 deelnemers, dus ik verwacht niet dat er nog zo gek veel bijkomen. Iedereen is nog steeds welkom overigens.

Ik ben momenteel bezig met het maken van overzichtjes per wedstrijd, waarin jullie uitslagen staan vermeldt en de score die bij die wedstrijd is verdient. Ik zal zometeen alvast effe een voorbeeldje maken, dan kunnen jullie zien hoe het er ongeveer uit komt te zien. ;)
Вместе мы непобедимы
Plaats reactie