Verzameling en aanwinsten Nico.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Nico Roelofs schreef:
Maj.Cain schreef:Zeer nette aanwinsten Nico, vooral de koppel he :wink:
Gaat super hard zo bij jou...... *)(*
Bedankt Rene! Ben ook heel erg gelukkig met me koppel! Heeft lang geduurd vorodat ik er 1 heb kunnen kopen. Hoef er nu nog maar 4. Tenminste zoals het er nu naar uitziet. Wie weet heb ik oevr een jaar weer een Canadees erbij. :P
6 jaar op een koppel wachten vraag wel veel gedult, je ben er vast erg bij mee! :P
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Schiiterende aanwinsten Nico, vooral die Canadese koppel!! _/-\o_

Het verbaasd me dat de deur van je zoldertje nog open kan met al dat mooie spul.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

6 jaar op een koppel wachten vraag wel veel gedult, je ben er vast erg bij mee!
Ja je moet wel. Zit weinig anders op. Want je vindt die koppel gewoon haast niet.
Darryl schreef:Schiiterende aanwinsten Nico, vooral die Canadese koppel!! _/-\o_

Het verbaasd me dat de deur van je zoldertje nog open kan met al dat mooie spul.
Bedankt Darryl! Jah die deur gaat nog net dicht! :lol: Je zult het wel zien als je volgende week langs komt. Met een beetje geluk kun je dan ook mijn nieuwe pop zien die ik ga maken. Misschien dat die dan al af is. :)
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Heel erg mooi Nico, das weer een hele bult met aanwinsten die je er nu weer bij hebt gekocht. Ziet er mooi uit en ben benieuwd hoe het er op een pop uit gaat zien, maar nog veel meer benieuwd ben ik naar de manier waarop je die pop nog weg gaat krijgen in dat kamertje van je, of heb je een heel groot en stevig hangslot daarvoor? :evil: ;)
Nico Roelofs schreef:Wie weet heb ik oevr een jaar weer een Canadees erbij. :P
Jij bent wel erg optimistisch ingesteld he!?!?! :P
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

SiNiStEr schreef:Heel erg mooi Nico, das weer een hele bult met aanwinsten die je er nu weer bij hebt gekocht. Ziet er mooi uit en ben benieuwd hoe het er op een pop uit gaat zien, maar nog veel meer benieuwd ben ik naar de manier waarop je die pop nog weg gaat krijgen in dat kamertje van je, of heb je een heel groot en stevig hangslot daarvoor? :evil: ;)
Nico Roelofs schreef:Wie weet heb ik oevr een jaar weer een Canadees erbij. :P
Jij bent wel erg optimistisch ingesteld he!?!?! :P
Bedankt Sander! Die pop die raak ik wel kwijt daar. Heb al een plekje gevonden. Theoretisch is het mogelijk in ieder geval, nu alleen hopen dat het in de praktijk ook gaat lukken. :lol:

Zal het nog gekker maken. Deze week ga ik dus een pop maken voor mijn Canadese officier (ja jou oude jasje). Op een paar kleine uitrustingstukken na is die af. Maar voor mijn volgende Canadees heb ik alleen nog schoen en een jasje met emblemen nodig en dan kan ik er weer 1 neer zetten. :lol: :oops:
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Darryl schreef:Schiiterende aanwinsten Nico, vooral die Canadese koppel!! _/-\o_

Het verbaasd me dat de deur van je zoldertje nog open kan met al dat mooie spul.
gewoon goed op ruimne hé nico :lol: :wink:
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Hier de aanwinsten van afgelopen week:

Mijn 4e Canadese ET tool. :lol: Nu heb ik er 3 compleet met schepje en 1 is nog zonder schepje.
En mijn 5e Canadese small pack is binnen gekomen. Maar daar doe ik er denk ik weer 1 van weg. Daar heb ik al een nieuwe eigenaar voor. :wink:

[
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 14 feb 2008, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Erg mooi nico.
Ja je was behoorlijk opgetogen over je gedrukte straatnamen.
Kan ik me best voor stellen.

Oh en mocht je ooit de onderste weg doen, Geef me even een seintje. :P
Nico Roelofs schreef:
Afbeelding
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Haplo schreef:Erg mooi nico.
Ja je was behoorlijk opgetogen over je gedrukte straatnamen.
Kan ik me best voor stellen.

Oh en mocht je ooit de onderste weg doen, Geef me even een seintje. :P
Hey Sipke bedankt! Ja ik ben erg gelukkig met deze emblemen! Ondanks dat ik er 2 al van had, kon ik ze niet laten liggen.

Alleen ik moet je terleur stellen, want die South Saskatchewan is niet meer in mijn bezit. Heb ik vanmiddag verkocht aan Han. Ja het vervelende was dat ik er nog meer mensen interesse hadden en ik die nu moet terleur stellen.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Getver de getver.
Had ik je gelijk maar over moeten aanspreken dus.
Ach helaas.
Volgende keer beter.
Zijn veel te veel die 2nd can. div. verzamelen.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik ging vandaag naar het zusje van mij oma want die had nog wel iets voor me liggen uit de oorlog. Op een gegeven moment zegt ze van "Ja misschien dat ik op zolder nog wel wat heb liggen". Dus op zolder aangekomen, zegt ze "Als het goed is moet hier ergens nog een helm liggen". Toen dacht ik bij me eigen "Het zal toch niet waar wezen". En ja hoor mijn vermoedens werden waar. Want daar zag ik een helm liggen op de kop met daarin nog wat vuurwerk van de klein kinderen.
En ja hoor, daar had ik dan een orginele Duitse M42 helm in mijn handen. En die mocht ik zomaar mee nemen. Altijd maak je grappen met collega verzamelaars over "die" Duitse helm die je ergens op een rommelmarkt voor weinig kan kopen of krijgt van iemand die hem nog op zolder had liggen. Nou het is mij dus vanavond gebeurd! En wat ben ik gelukkig.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 14 feb 2008, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

zeer netjes!!
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

En dat voor niks geweldig toch!!!
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Zozo nico dat is eens een toffe helm :)
Dromen zijn toch geen bedrog he :wink:
Leuk dat hij uit de omgeving komt waar je woont kan me voorstellen dat je er ontzettend blij mee bent hoor!
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Nette pot Nico.
Zo slecht ziet hij er niet eens uit.
Nette aanwinst.
Mvg/Best regards, Sipke
Plaats reactie