Edgar's Aanwinsten...

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja inderdaad, die riempjes had ik toch nog echt nodig, ze verdienen niet de schoonheidsprijs, maar ik heb ze echt nodig, anders kan ik niks met dat etensblik (en zeltbahn).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Edgar schreef:Ja inderdaad, die riempjes had ik toch nog echt nodig, ze verdienen niet de schoonheidsprijs
Hoeft ook niet he :P
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Edgar schreef:Nou, ik heb vandaag met m'n pa een etalagepop gemaakt (veel beter dan die blauwe..), ik moet alleen nog een hoofd hebben, die ik naw. 18 juni ga kopen. Tevens is nu eigelijk m'n duitser wel redelijk klaar, moet nog wel wat spul af en wat bij (wat kleine riempjes, waaronder een Heer broodzakriem ipv LW broodzakriem). Opzich kan het best, want ze liepen aan het eind in Veritable met bijna alles.

Hopelijk vinden jullie het een beetje mooi :oops:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Binnekort willen we weer een pop maken, maar dan komt er een brit op.
Ziet er goed uit Edgar !!!! Alleen nog een hoofd en hij is helemaal super ;) :cheer:
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Misschien maakt het hoofd hem wel helemaal af. Vind hem echt super hoor Edgar, netjes !
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Thanks, een hoofd komt er hopelijk 18 juni bij! :)

Vandaag gratis gehad, een mess tin uit '41.

Afbeelding
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hier wat foto's van het kastje gemaakt door mijn vader voor de 1st pattern Chillington RAF axe! Hier ook meteen wat andere foto's van de ''RAF'' room van m'n pa!

Afbeelding
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

De alom bekende RAF axes, we hebben nu bouwjaar 1938, 1939, 1941, 1943, 1945! Dus nog 1940, 1942 en 1944.

Afbeelding

En nog eens een keer de RAF boordinstrumenten. Alle zijn WO II, en vrijwel alle zijn gebruikt in oa de Supermarine spitfire! Let vooral op de vrij zeldzame 8 day clock.

Afbeelding
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Edgar schreef:De alom bekende RAF axes, we hebben nu bouwjaar 1938, 1939, 1941, 1943, 1945! Dus nog 1940, 1942 en 1944.

Afbeelding

daar heb ik er ook een van, alleen US.

maar je hebt mooie spullen :shock: :)
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Niet mijn gebied maar wel erg mooi. Complimenten voor de opstelling en de kastjes mooi gemaakt.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja, maar dit moet even duidelijk zijn: de meeste spullen zijn van mijn pa op deze foto's, een paar van mij, dus de eer gaat vooral naar m'n pa.

Maar bedankt!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Ziet er super uit Edgar.
Jullie hebben met zijn beiden een zeer nette collectie.
_/-\o_
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Thanks! :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Inderdaad erg mooi! Ben erg gecharmeerd van de manier waarop de 1st pattern axe nu geshowed wordt. :D :cheer:
Je pa mag mij ook wel een keer zo'n kastje maken, keb ook nog wel wat klein spul wat ik mooi kan laten zien in zo'n kastje! :P :evil:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hehe, die heeft het binnekort al druk genoeg met een pop aan het maken voor z'n RAF Ground crew equipment!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

haha, okay ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien! :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie