Pedofielen richten politieke partij op

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Ik wil ook niet wanhopen Leo maar je wordt er wel wat moedeloos van.
Elke keer van die gestoorde dingen en er zijn dan nog mensen die het geen probleem vinden.
Wij beslissen idd in het kieshokje.
Er moet een eind komen aan deze dwaasheden.
Soms denk ik wele eens waar gaat het met de wereld heen.
Ik snap zeker niet dat mensen dit kunnen verdedingen.
Maar ze praten wel anders als hun kinderen of famillie leden met deze zieke geesten in aanraking komen ,als ze meemaken wat mijn famillie leden door deze mannetjes hebben meegemaakt praten ze anders.

mvg
Aude Audenda
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door LEO »

Nu ja Jasper, we leven in een vrij, modern en demokratisch land. Iedereen mag zijn zegje doen, en het is aan iedereen toegelaten om er zijn idee over te hebben. Maar er zijn grenzen aan de welvoeglijkheid. Dat de normen vervagen is duidelijk, anders kan zoiets niet. Dat een zeker procentage van onze medemensen zoiets normaal vindt, kan er bij mij niet in. Hier worden grenzen overschreden. Grenzen die niets te maken hebben met het ontwikkelen van een betere samenleving. Grenzen die niets te maken hebben met een betere toekomst voor ons allen.
En ja, zij die zulke ideeen in zich dragen beschouw ik niet als een meerwaarde voor onze samenleving. Ze ondermijnen hun eigen gevoel en vernielen de toekomst van hun slachtoffers.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Soms zijn we idd te demokratisch.
Deze mensen verzieken een heel hoop prille leventjes en veroorzaken veel ellende en vedriet.
Deze mensen verdienen opsluiting.
Demokratisch okee maar er zitten grenzen aan,die grenzen lijken er niet meer te zijn.

mvg
Aude Audenda
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door LEO »

Opsluiting ja, indien ze bewust een jong leven vernietigen, en dit zonder te doden.

Opsluiting nee, indien ze zich uiten en hulp zoeken voor hun probleem.

Harde maatregelen tegen de figuren die in dit probleem een bron van snel verdient geldgewin zien. Dat zijn geen randfiguren. Zij zorgen dat de geperverteerden aan hun trekken komen, mits betaling.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Zhukov schreef:[..] Maar waar de discussie om ging, was dat we zeer generaliserend bezig waren, door te stellen dat iedere pedofiel maar even opgesloten moest worden, omdat er de mogelijkheid was dat hij in de toekomst misschien iemand zou misbruiken. In dat licht gaf Harro enkele andere (absurde) voorbeelden.
"In Duitsland, pakten ze eerst de communisten op.
En ik zweeg. Want ik was geen communist.
Daarna kwamen ze voor de joden.
En ik deed mijn mond niet open. Want ik was geen jood.
Toen kwamen ze voor die van de vakbond.
En ik sprak niet. Want ik was niet van de vakbond.
Toen gingen ze tegen de katholieken aan. En ik zei niets.
Want ik was een protestant.
Toen ze voor mij kwamen was er niemand meer om voor mij op te komen."

De woorden van dominee Niemöller, in 1937 gedeporteerd naar Sachsenhausen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Hebben we het hier over communisten of joden Harro?
Je vergelijkt weer eens appels met peren.
We hebben het hier over pedosexuelen die tegen zichzelf moeten worden beschermt.
We stoppen ze echt niet in concentratie kampen of steengroeven,we
vangen ze op in inrichtingen waar ze blijven en geen gevaar meer opleveren.
Daar is niks slechts of inhumaans aan,deze behandeling is eigenlijk nog te goed voor ze maar we zijn nu eenmaal een geciviliseert land.

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat zijn geen appelen en peren, het zijn allemaal mensen. In de ogen van de nazi's waren joden en communisten ook een gevaar die je preventief moest opsluiten omdat ze een potentieel gevaar waren voor de samenleving. En dus verdwenen ze achter slot en grendel, of ze nu iets gedaan hadden of niet. Om Duitsland tegen dit gevaar te beschermen. En wat betreft het "slechts" opsluiten in inrichtingen wil ik je de Aktion T4 in herinnering brengen. Want op dit forum is in het verleden ook al de discussie voorbij gekomen over de doodstraf en dat die goedkoper is dan opsluiten in "luxe" gevangenissen.

Als we eenmaal beginnen met het afschaffen van mensenrechten dan weten we nooit waar het zal stoppen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Vergelijk nou een een jood en een pedo wie vormt het echte gevaar?
Het opsluiten van pedo,s is wel gerechtvaardigt in tegenstelling tot het opsluiten van joden Harro.
Er valt dus geen vergelijking te trekken,de duitsers deden het uit haat
wij uit preventie daar gaat je vergelijking.
Van mij hoeven ze niet persee dood al zou ik er geen traan omlaten
maar ze moeten wel uit onze samenleving.
Er is veel te veel verleiding op straat,we kunnen het natuurlijk ook omdraaien kinderen opsluiten en pedo,s laten lopen wil je dat?

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Jasper, jouw reactie onderstreept juist dat ik het bij het rechte eind heb. Voor de nazi's waren joden en communisten een serieus gevaar voor de samenleving, voor jou zijn pedofielen dat. Van de meeste Duitsers moesten die joden en communisten ook niet dood, maar uiteindelijk werden de bezwaren minder. Van jou hoeven pedofielen niet "persee" dood maar je zou er geen traan om laten als ze wel dood gaan. Je wil mensen, voordat ze überhaupt een strafbaar feit begaan, opsluiten. Mensen die nog niets strafbaars gedaan hebben moeten op grond van hun seksuele geaardheid "uit onze samenleving" en ze hoeven niet persé dood maar als ze wel doodgaan is het niet erg. Dat zijn extreemrechtse, nazistische uitspraken Jasper.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Dat zijn geen extreem-rechtse uitspraken Harro ik laat wel om meer dingen geen traan ben ik dan extreem?
Ik zeg ook niet dat ze dood moeten ik laat er alleen geen traan om heel
veel met mij Harro.
Je kunt de joden van toen niet vergelijken puur omdat er van joden echt geen gevaar uitstraalde bij pedo,s heb je een kans dat ze zich vegrijpen
aan kinderen en omdat kinderen zo zwak zijn dienen ze opgesloten te worden.
Een volwassen kan zich nog verweren een kind nooit Harro,ik snap dan ook niet dat jij deze mensen wilt laten lopen.
Ik snap niet hoe jij achter je eigen uitspraken kunt en wilt blijven staan.

mvg
.
Aude Audenda
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Zelf kinderen Harro?
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

iK zal er een niet al te lang verhaal van maken maar als je het werk
van een pedo meemaakt praat je wel anders Harro.
Ik had een nichtje Sybiene Jansons die fietse op een dag naar school
er verdween dagen niks gehoort onzekerheid voor de famillie,en dan het
bericht uw kind is gevonden wel verkracht en vermoord.
Nee mensen die dit zouden kunnen doen gewoon lekr laten lopen/
De dader zou ook niet gevaarlijk zijn hij had zich helemaal onder controle
maar toen kwam die dag dat hij het niet langer meer kon bedwingen en
toesloeg weer een jong leven weg.

Dus denk je dat ik er een traan omlaat als zo,n pedo het loodje legt?
Denk maar eens goed na over je uitspraken.
Laatst gewijzigd door Jasper J op 01 jun 2006, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik heb je post heel goed gelezen en we verschillen van mening over die appelen en peren. Juist daarom schreef ik...
Harro schreef:Overigens heb ik de indruk dat je de vergelijking tussen joden en pedofielen niet begrijpt. Het gaat er niet om wie al dan niet een werkelijk gevaar zijn voor de samenleving. Het punt is dat in beide gevallen de mensenrechten van een hele groep wordt geschonden op basis van de angst voor wat die groep zou kunnen doen. Mensen sluit je op als ze een gevaar zijn, niet omdat ze een gevaar kunnen zijn.
Maar nu heb ik de indruk dat jij juist degene bent die niet goed gelezen heeft. Ik stel hier waarom ik joden en pedofielen noem, dat ik ze niet als gevaar vergelijk maar als slachtoffers.
Laatst gewijzigd door Harro op 01 jun 2006, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Hebt je me vorige post wel gelzen Harro?
Je gaat weer appels met peren vergelijken.
Moslims pedo,s er is geen verbandt tussen die 2 Harro.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Philip,ABRG schreef:Zelf kinderen Harro?
Deze opmerking is niet relevant en 'op de man'.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gesloten