Pedofielen richten politieke partij op

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Motorway dit is niet op de man.
Mischien dat Harro zich opdeze manier wat bewuster wordt van zijn uitspraken?

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat je nichtje het slachtoffer werd van een pedofiel noemde je al eerder en ook toen schreef ik al hoe verschrikkelijk dat is. Ook ik heb de zaak Sybiene toen met afgrijzen gevolgd. Maar ik blijf erbij dat je niet twee procent van de Nederlandse bevolking preventief, voordat ze iets misdaan hebben, kunt opsluiten op basis van dat wat één zieke geest uit die groep jouw familie heeft aangedaan door haar te vemoorden.

Het is goedkoop om het te spelen op het hebben van kinderen. Die heb ik niet maar denk je dat ik het zie zitten om een nichtje of een leerling te verliezen? Echter, zoals ik die niet aan een pedofiel wil verliezen zo wil ik die ook niet verliezen aan een dronken chauffeur, een dronken dwaas tijdens het uitgaan of aan een terroristische aanslag. Toch sluit ik niemand preventief op.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Jasper J schreef:Dat zijn geen extreem-rechtse uitspraken Harro ik laat wel om meer dingen geen traan ben ik dan extreem?
Ik zeg ook niet dat ze dood moeten ik laat er alleen geen traan om heel
veel met mij Harro.
Je kunt de joden van toen niet vergelijken puur omdat er van joden echt geen gevaar uitstraalde bij pedo,s heb je een kans dat ze zich vegrijpen
aan kinderen en omdat kinderen zo zwak zijn dienen ze opgesloten te worden.
Een volwassen kan zich nog verweren een kind nooit Harro,ik snap dan ook niet dat jij deze mensen wilt laten lopen.
Ik snap niet hoe jij achter je eigen uitspraken kunt en wilt blijven staan.

mvg
.
OK, laten we deze post van jou eens analyseren. Ik krijg de indruk dat je er een voorstander van bent pedo's die niets gedaan hebben te arresteren dan wel op te sluiten. Mocht dat zo zijn dan is dit wel een zeer extreem standpunt. Het is zwaar tegen elk strafrechterlijk beginsel en is ook tegen de wet. Gelet op je overige mededelingen hier, kan de indruk bestaan dat je dan extreem rechts bent.

Harro heeft nooit geegd dat hij 'deze mensen' 'wil laten lopen. Je hebt er overigens wel vaker een handje van uitspraken van anderen (vooral van diegenen met wie je het niet eens bent) uit hun verband te rukken dan wel verkeerd te citeren, dan wel de verkeerde gevolgtrekkingen te maken. Ik vind het ook wel jammer dat ik je dit al de zoveelste keer moet vertellen.

het enige wat Harro gezegd heeft, en daar sluit ik me bij aan, dat preventief mensen opsluiten gewoonweg niet kan. De laatste keer dat dat is gebeurd in nederland was in de Duitse bezettingstijd. De link die Harro dan maakt is dan ook begrijpelijk, als je de moeite neemt door je eigen emoties heen te kijken.
Dus denk je dat ik er een traan omlaat als zo,n pedo het loodje legt?
Denk maar eens goed na over je uitspraken
Sommige mensen zouden dit als een dreigement kunnen opvatten. Natuurlijk is wat je nichtje overkwam afschuwelijk en is je reactie te begrijpen. Ik vind je associatie met 'dood'eerlijk gezegd wel zorgelijk.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Jasper J schreef:Motorway dit is niet op de man.
Mischien dat Harro zich opdeze manier wat bewuster wordt van zijn uitspraken?

mvg
Dat is het wel en jouw opmerking is het zeker. Het boek over logica nu al eens gekocht?
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

het ad hominem argument: een disussie pogen te winnen door uitspraken te doen die over de tegenstander als persoon gaan, en niet over zijn of haar argumenten. Bijvoorbeeld: 'Mijn discussiepartner is blond, dus dat zegt genoeg', of 'Mijn opponent is ooit behandeld voor psychiatrische problemen'. Kortom, wie een ad hominem argument gebruikt speelt de man in plaats van de bal.
de drogredenering van het 'hellend vlak': onvoldoende beargumenteerd stellen dat wanneer men A toelaat, het onvermijdelijk zo zal zijn dat B, C, enzovoort zullen volgen, waarbij B en C foutief of onwenselijk zijn. Bijvoorbeeld: 'Als we abortus legaliseren, dan staat de deur wijd open voor het ongestraft plegen van kindermoord'.
valse tegenstellingen: een bepaald standpunt verdedigen door te beweren dat er slechts één alternatief voor bestaat, waarbij het alternatief fout of verwerpelijk is. Bijvoorbeeld: 'Wie niet voor mij is, is tegen mij', of 'Stem op mij of kies voor de chaos'.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Nee het is meer een opmerking om hem wakker te schudden.

Als er van mij al een indruk kan ontstaan dat ik extreem-rechts ben
dan kan er van jou en Harro zeker wel een beeld ontstaan als pedo beschermers dat is zeer kwalijk.
Deze mensen hebben in principe dezelfde rechten als ons soms moet je
die rechten even aan de kant zetten om erger te voorkomen.
Als de indruk ontstaat bij jouw motorway en Harro dat ik extreem-rechts ben dan neem ik dat maar met een flinke korel zout.
Jullie moeten eens wat verder kijken dan jullie vast geroeste mening over mensen rechten denk aan het geheel.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

En motorway je kan wel allemaal wijze tips enz geven,maar ik voer de discussie zoals mij dat goed dunkt.
We zijn hier niet voor tips over het voeren van een discussie maar voor het voeren van een discussie lijkt mij.

De post over mijn nichtje poste ik alleen om jullie eens wakker te schudden mischien ga je nadenken.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Motorway schreef:
Jasper J schreef:Motorway dit is niet op de man.
Mischien dat Harro zich opdeze manier wat bewuster wordt van zijn uitspraken?

mvg
Dat is het wel en jouw opmerking is het zeker. Het boek over logica nu al eens gekocht?
Logica?
Ik denk dat een boek over normen en waarden, over zedenleer meer op z'n plaats is.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Philip,ABRG schreef:Zelf kinderen Harro?
Heel goede vraag want eens je kinderen hebt en je dat extra in je leven hebt zullen de meeste ouders idd wel erg anti-pedo zijn.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

bollebekboerke schreef:Logica?
Ik denk dat een boek over normen en waarden, over zedenleer meer op z'n plaats is.
Goed punt Geert, en zullen we er dan ook een boek over internationale verdragen over mensenrechten bijdoen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Jasper J schreef:Nee het is meer een opmerking om hem wakker te schudden.

Als er van mij al een indruk kan ontstaan dat ik extreem-rechts ben
dan kan er van jou en Harro zeker wel een beeld ontstaan als pedo beschermers dat is zeer kwalijk.
Deze mensen hebben in principe dezelfde rechten als ons soms moet je
die rechten even aan de kant zetten om erger te voorkomen.
Als de indruk ontstaat bij jouw motorway en Harro dat ik extreem-rechts ben dan neem ik dat maar met een flinke korel zout.
Jullie moeten eens wat verder kijken dan jullie vast geroeste mening over mensen rechten denk aan het geheel.
Agezien van het nogal beledigende karakter hiervan, waarvan ik eis dat je ommegaand je excuses aanbiedt, heb je wederom geen kaas gegeten van de meest elementaire vormen van redeneren. Ook citeer je me WEER verkeerd.

1) Heb is 'pedo's beschermd'? Nee, ik ben voor de meest elementaire rechten van burgers opgekomen, pedo of niet. Ik ben het niet me je eens , dus ik bescherm 'pedo's '. Dat is niet alleen een bewust 'ad hominem' argument maar ook de drogreden van de 'redenering op basis van de presuppositie'.

2) Jij vindt mij 'kwalijk' Dus?

3) Je vindt dat je soms rechten aan de kant moet zetten. Dat is je goed recht. Ik wens je veel succes in de tweede kamer daar voorstanders van te vinden.

4) Ik heb je nooit extreem rechts genoemd. Ik heb wel andere pejoratieven voor je maar dat laat ik nu maar even voor me.

5) De aap uit de mouw: 'mijn ideeen over mensenrechten' zijn vastgeroest. Mensenrechten zijn absoluut, jammer voor je. Je hebt ze helemaal of niet, net als je niet 'een beetje zwanger kan zijn'.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Zoals Jasper hier al aanhaalde, het is een schande dat pedofielen hun mond mogen opendoen. Dat de staatsveiligheid daar maar eens werk van maakt. Pedofiele klanken verspreiden is al strafbaar genoeg om dat soort lui uit de maatschappij te bannen.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Jasper J schreef:En motorway je kan wel allemaal wijze tips enz geven,maar ik voer de discussie zoals mij dat goed dunkt.
We zijn hier niet voor tips over het voeren van een discussie maar voor het voeren van een discussie lijkt mij.

De post over mijn nichtje poste ik alleen om jullie eens wakker te schudden mischien ga je nadenken.
Oh, het bewust beledigen van mensen, verkeerd citeren, drogredeneringen opstellen is in jouw optiek discussieren?
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Beledigen?
Iemand valselijk beschuldigen van extreem-rechtse ideen is dat niet?
Ik meld het je alvast denk niet dat ik mee ga doen in een wellus niettus
speletje.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro schreef:
bollebekboerke schreef:Logica?
Ik denk dat een boek over normen en waarden, over zedenleer meer op z'n plaats is.
Goed punt Geert, en zullen we er dan ook een boek over internationale verdragen over mensenrechten bijdoen?
Zeker en vast, dan zal je direct zien dat die mensenrechten door de regerende politiek met de voeten getreden word. Iemand verderfelijke gedachten laten rondspuien zou mogen? En als jij WOII aanhaalt mag ik dan bvb aanhalen dat een politieke partij hier in Vlaanderen opgejaagt word die 1 miljoen stemmen haalt met een programma van nultolerantie tov drugs, criminaliteit.
een programma die de problemen in onze maatschappij aankaart,.....
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gesloten