Interesse in voetbalpoule??

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie

Willen jullie een voetbalpoule?

Ja
22
54%
Nee
18
44%
Ja, maar...
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ohja, indien er nog mensen zijn die mee willen doen, dat is nog steeds mogelijk ;)
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

:D YES! heb ik toch ergens de primeur :D:D!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov! wij hebben bijna overal wel hetzelfde of we komen bij elkaar in de buurt :D! haha dat vind ik wel grappig :D.. bij Australië-Japan heb je echter wel een heel andere uitslag haha ;)

Oh en Charly1975 heeft er volgens mij ook wel verstand van, want die heeft ook heel veel 't zelfde als ik :D dat zegt maar weer wat over hetgene wat ik voorspeld heb :P
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Mike.H schreef:Oh en Charly1975 heeft er volgens mij ook wel verstand van, want die heeft ook heel veel 't zelfde als ik :D dat zegt maar weer wat over hetgene wat ik voorspeld heb :P
Ik heb echt heel weinig verstand van voetbal...ik weet amper wie er bij m'n favo club spelen bijvoorbeeld.....het is gewoon een kwestie van verstand op nul en maar invullen. Het eerste wat in je opkomt gewoon invullen en zien waar het schip strandt. Dat schijnt te werken.....mensen die er (te) veel verstand van hebben laten zich leiden door logica....en voetbal is niet logisch ...nou ja...de ploeg die een doelpunt meer heeft gemaakt dan de tegenstander is de winnaar...da's logisch...ssst :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik ga men gelijk krijgen... Nederland speelde 1-1 tegen Australië. :D
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Robin Vercammen schreef:Ik ga men gelijk krijgen... Nederland speelde 1-1 tegen Australië. :D
Ja, en blessures voor Sneijder, Cocu en van Bronckhorst... Ik vond persoonlijk dat die Australiërs wel erg fanatiek bezig waren. De tackle op van Bronckhorst had natuurlijk niks met voetbal te maken, maar was een pure aanslag op de enkels. Ik weet niet hoe ze dat down-under doen, maar ik vind zulke dingen niet op een veld (laat staan in vriendschappelijke wedstrijden) thuishoren.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Het Asutralische voetbal is inderdaad niet hoogstaand, maar wel effectief. Feit is dat de Asutralische competitie zich stilaan aan het opbouwen is en stilaan wat verder begint te evolueren, weg van Kick & Rush.
(zit trouwens een Belg bij Sidney : Geoffrey Claeys, ex-Feyenoord)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Feldmarschall schreef:Goedzo Pvt_Ed: 3-0 voor Nederland tegen Servië! (heb ik ook :P)
:D Nu maar hopen dat het waar is!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:
Robin Vercammen schreef:Ik ga men gelijk krijgen... Nederland speelde 1-1 tegen Australië. :D
Ja, en blessures voor Sneijder, Cocu en van Bronckhorst... Ik vond persoonlijk dat die Australiërs wel erg fanatiek bezig waren. De tackle op van Bronckhorst had natuurlijk niks met voetbal te maken, maar was een pure aanslag op de enkels. Ik weet niet hoe ze dat down-under doen, maar ik vind zulke dingen niet op een veld (laat staan in vriendschappelijke wedstrijden) thuishoren.
Australiërs vond ik veel beter spelen.. ik was in De Kuip en de 2e helft echt hoor het leek wel alsof we niet wilden winnen :?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Mike.H schreef:Australiërs vond ik veel beter spelen.. ik was in De Kuip en de 2e helft echt hoor het leek wel alsof we niet wilden winnen :?
Ja, de tweede helft waren we idd vrij mat. Maar ik vond dat we toch nog een redelijk overwicht hadden hoor. Echt grote kansen hebben die Australiërs niet gehad, vooral niet in vergelijking met de stortvloed aan kansen die wij hadden.

Wel cool trouwens in De Kuip nou zeker?? Mooiste stadion van Nederland. :P
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Robin Vercammen schreef:Het Asutralische voetbal is inderdaad niet hoogstaand, maar wel effectief. Feit is dat de Asutralische competitie zich stilaan aan het opbouwen is en stilaan wat verder begint te evolueren, weg van Kick & Rush.
(zit trouwens een Belg bij Sidney : Geoffrey Claeys, ex-Feyenoord)
Kan wel kloppen, maar meer als de helft van de Australiërs die spelen in Engeland.. die competitie is verdomd hoog niveau.. die Viduka ook.. die kreeg dan wel geen goeie bal, maar hij speelde toch goed.. heel balvast allemaal.. en fysiek ook allemaal beter dan onze Jongens.. ze zijn alleen minder technisch..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:
Mike.H schreef:Australiërs vond ik veel beter spelen.. ik was in De Kuip en de 2e helft echt hoor het leek wel alsof we niet wilden winnen :?
Ja, de tweede helft waren we idd vrij mat. Maar ik vond dat we toch nog een redelijk overwicht hadden hoor. Echt grote kansen hebben die Australiërs niet gehad, vooral niet in vergelijking met de stortvloed aan kansen die wij hadden.

Wel cool trouwens in De Kuip nou zeker?? Mooiste stadion van Nederland. :P
ja das ook niet zo gek met een man meer :P.. maar echt die linksback had Robben in de tang en Van Persie en Kuyt kwamen er ook niet aan te pas.. Van Nistelrooy was soms ff los, maja dan was er niemand om hem heen..

Ach nee man :P! het eerste wat ik zei toen het fluitje ging was; het ligt aan het stadion :P
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik vond juist dat we verreweg beter speelden toen het nog 11 tegen 11 was, en dat het daarna leek of de Nederlanders voorzichtiger gingen spelen om blessures te voorkomen. Ik vond het trouwens ook wel meevallen hoor, Robben en van Persie hebben toch een aantal goeie acties gehad. Bovendien raakte we natuurlijk een groot deel van de creativiteit op het middenveld kwijt met de blessures van Cocu en Sneijder. Met alle respect voor Maduro en Landzaat, maar nadat die in het veld kwamen was ons middenveld vrijwel onzichtbaar (op van Bommel na). Dat we desondanks toch nog behoorlijke kansen kregen is denk ik met name de verdienste van Robben en van Persie, die toch continu naar de openingen bleven zoeken en zo gaten maakten voor andere spelers.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Misschien dit topic stilaan omnoemen naar het WK 2006-topic?
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Robin Vercammen schreef:Misschien dit topic stilaan omnoemen naar het WK 2006-topic?
Ja, anders begin ik morgen of overmorgen wel even een officieel WK-topic, dan zijn de overzichtjes ook makkelijker weer te vinden in de openingspost ;)
Вместе мы непобедимы
Plaats reactie