vrienden?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
fieropmezelf
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 apr 2006, 16:06
Locatie: oostende

Bericht door fieropmezelf »

t'zal aan mij liggen denk ik.

ik heb nu eenmaal een hekel aan de 3 F's
fachisme,fanatisme en fundementalisme.
het idee alleen al krijg ik kippevel van..........brr
bij mij roept dat altijd beelden van woII op.
kan er niets aan verhelpen.
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Ja de super extremen daargelaten natuurlijk, ik heb geen mensen-in-elkaar-beukende-neonazis of radicale-jihad-strijders in mijn vriendenkring.

Wel nationalisten, rechtsen, vrij extreem linksen, etc.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

past dit niet beter bij "actueel"? naja, dara ga ik niet over. anyway, ik zou het tog ff met ze bespreken en duidelijk maken dat jij niet voor vb bent en dat zij daar niets aan kunnen veranderen. ik heb zelf ook een hekel aan de 3 f's maar ben wel een beetje een nationalist... hoewel dat bij mij nooit ten koste van anderen zou gaan...
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Wel, ik kan je hierover niet adviseren.
Mijn vrienden hoeven absoluut niet in politiek opzicht met me eens te zijn, hoewel het ook niet te extreem moet zijn.

Ik heb dit topic overigens naar de babbelbox verplaatst.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Persoonlijk denk ik dat alleen al het voor je eigen mening uitkomen al belangrijk is.. ongeacht wat je vrienden daarvan vinden.
<('.'<)
Pjaambeer
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2006, 17:40

Bericht door Pjaambeer »

hee!
Voor je mening uitkomen is juist leuk, en al helemaal als het de omgekeerde mening is. Kun je er fijn over discussieren! =D
Maar ik snap ook dat je het niet zo fijn vindt. En anders laat het aan je vrienden over, ik bedoel als die jou niet meer willen om je uitgangspunten, dan laten ze dat wel merken. Dan kun je daarop reageren.
leuk 3F, maar het slaat nergens op.
Distributiesysteem, en Witchery is leuk
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Ik ben rechts terwijl ik tussen mijn familie en vrienden communisten heb zitten, en we discussiëren graag over politiek nieuws.
Dus het hoeft helemaal geen probleem te zijn. Zoals Feldmaus zo mooi beschreef: het gaat om respect.
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

Dat het überhaupt zover heeft kunnen komen!!
Als ik 'vrienden' zou hebben die me voor gek verklaarde als ik niet extreem-rechts zou stemmen en mij gelukkig prijzen met hun aanwezigheid,.... Dan had ik het wel geweten hoor. Dumpen die handel, dat zoiets zich uberhaupt nog vrienden van je noemt :?

mvg
rémy

ps daarnaast is politiek bij de meeste van mijn vrienden zoiezo al geen gespreksonderwerp, en diegen die wel heilig in een stroming geloven waar hij niet in geloof behandel ik ze echt niet anders, want het zijn allemaal even aardige mensen links/rechts (of recht door zee zoals rita :lol: )
----
Plaats reactie