muziekhulp nodig :)

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

muziekhulp nodig :)

Bericht door sobel »

agoed, ik werk dus in een winkel, hoor de hele dag muziek en op een gegeven moment hoor je dan weleens een nummer dat je toch eigenlijk wel vaker wilt horen, dat had ik dus vandaag
ik heb een paar dingen onthouden, en ik ik hoop dat met deze onderstaande dingen de zangeres danwel de titel tevoorschijn getovert kan worden:)

wat ik weet:

- het gezongen door een vrouw
- het is een italiaans nummer
- er zitten hele mooien piano klanken in
- en ik weet ook dat ik niet weet wat het is:)

dus mensen met veel verstand van dergelijke muziek :) alvast bedankt!

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Welke winkel werk je dan Sobel ? Hadden ze de radio aan staan of was het van een CD wisselaar (ik vraag het maar ... misschien dat je ook blond bent :P :wink: )

Als het van een radio was...welke zender en om hoe laat ? Misschien dat je de play list nog ergens kan vinden op internet.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik werk in een supermarkt :) (Em-Té) het was rond kwart voor 5, het is een radio, maar geen zender, iig geen dj's of iets dergelijks
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

sobel schreef:ik werk in een supermarkt :) (Em-Té) het was rond kwart voor 5, het is een radio, maar geen zender, iig geen dj's of iets dergelijks
In een supermarkt duwen ze d'r over het algemeen een CD in. Radio kunnen ze niet aansluiten, als er nu een reclame van de Albert Heijn doorkomt heeft dat denk ik niet het gewenste effect.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Misschien Laura Pausini? Haar bekendste hits zijn La solitudine en Strani amori.

Neurie het misschien even :wink:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

@dodo: wij hebben in de supermarkt een erg krakend gammel oud systeem ;)

@peter: ik heb ongeveer 25 nummers van Laura Pausini op de pc :) helaas geen van de genoemde nummers en de rest ook niet, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet verwacht dat zei het is, de stem klonk net iets anders toch bedankt!

als jullie heb horen weet je wat ik bedoel :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Zal wel iets van Q Music zijn ofzo...of misschien Arkelstad ofzo...als dat nog bestaat.....

Van de supermarkt heb ik trouwens nog nooit gehoord...of lees ik 't verkeerd. 8)
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Em-Té supermarkten :) http://www.emte.nl :P maar dat terzijde (het is trouwens een brabantse supermarktketen dus je vind het haast alleen maar in t zuiden)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Weet je zeker dat het italiaans was? Ik ken wel een spaans nummer met mooie piano erin, gezongen door een vrouw.

Dat is:

Hijo de la Luna van Mecano
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Hoe klonk het nummer? Typ eens een beetje hoe de tekst aan hoorde.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8133
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Misschien kun je de melodie neuriën, opnemen en dan als mp3 hier neerzetten..... We beloven het niet verder te verspreiden :P
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

sjoerd eerlijk waar! je bent geweldig! dat is hem prachtig :D
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

sobel schreef: je bent geweldig!
Ik roep het al jaren... :wink:

Blij dat ik je kon helpen!

(Topic gaat op slot.)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten