Probleem,

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Probleem,

Bericht door Roel R. »

Als ik op het forum kom zie ik alle oranje waarschuwingen met nieuwe berichten, ik klik dan op een subforum en reageer in een thread. Als ik dan terug kom in de index is al het oranje weg!!!
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Ik heb daar alleen last van als het venster gesloten word. Of als ik een poos weg ben en het venster geopent laat.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

raar, ik sluit ondertussen geen vensters ofzo, ik heb dit na de update van internetexplorer, misschien iets met cookies te maken?
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Dat heb ik alleen als ik een tweede venster open. Dan gaat het oranje ook in het eerste venster weg.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Hmmm, misschien heb je de beveiligingsinstellingen op heel hoog staan. Controleer eens het tabblad "privacy" en "beveiliging" in je IE.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Als ik na het bekijken van een topic op 'vorige' druk, dan zijn de oranje aanduidingen weg. Maar als ik na het bekijken gewoon bovenaan het topic terug naar het deelforum klik (bv 'verzamelen') staat alles dat nog niet is bezocht weer in't oranje.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik kan hier gewoon op vorige klikken zonder dat dit consequenties heeft. Echter, ik heb wel het domein "wo2.nl" op "Toestaan" staan bij de privacy-instellingen. Wellicht dat dat helpt?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik heb da alleen op school, waar ik niks aan de instellingen van internet kan doen. idd ZEER FRUSTEREND. Thuis heb ik er geen last van dus het licht denk ik echt aan de internet instellingen.
Plaats reactie