heer uniform

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lest we forget
Lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 dec 2004, 12:18
Locatie: Rumbeke- West Vlaanderen - België
Contacteer:

heer uniform

Bericht door Lest we forget »

Hey,

Waar kan ik het best een repro Duits Heer uniform kopen ?
Met de beste prijs - kwaliteit verhouding.
Het moet niet het duurste zijn dat er te vinden is, maar toch wel redelijke kwaliteit .

Ik ben van plan een Duitse Heer soldaat op te steen, met originele uitrusting, en repro uniform.En dit om de volgende redenen:
- origineel uniform is veel te duur geworden
- je bent nooit 100% zeker over de originaliteit.
- ik hecht meer belang aan uitrusting dan aan uniformen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

PS: wat vinden jullie van Normandy in scale ?http://www.normandyinscale.com/gerfigures4.htm

Mvg ,
Jelle
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Je kan wel zeker zijn van originaliteit natuurlijk.

Topkopieen zijn te koop. Echter prijzen zijn erg hoog (helft van een origineel). Mocht je daar interesse in hebben dan mail me maar, dan mail ik je de link. (dit ter voorkoming dat mensen ze gaan verkopen als origineel)

Goede kopieen voor nette prijs zijn te koop bij http://www.the-bunker.com
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Wil je persé een feldbluse en zijn nog zat andere soorten uniform. bijvoorbeeld ene Mantel of een Wendejacke die zijn veel goedkoper. En je betaalt bijna even veel als bij the-bunker een Mantel krijg je al voor 200-250. Vergeet niet dat je nog van allerhande insignes moet kopen bij de bunker.
Mick
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Persoonlijk zou ik ipv repro voor een overjas gaan. Die behoud zijn waarde ten minste en is goed te verkopen. Prijs is ook n og goed te doen.
Plaats reactie