Mooiste postings archief

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Mooiste postings archief

Bericht door Jasper J »

Is het mischien iets voor dit forum om een soort sectie te openen met de mooiste en meest informatieve posting.
Soort nalees archief je komt zo nu en dan toch wel mooie postings tegen die een beetje onder het stof raken?

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Ik zou graag de volgende opsomming van citaten (in chronologische volgorde en zonder iets van de schrijver achter te laten) graag willen behoeden om onder het stof te verdwijnen... Zeer sprekend.
En hoe komt dat dat mensen rasistisch zijn?
Dat komt door de minder heden zelf men weigert zich aantepassen moskees enz vliegen uit de grond.

Kom jij zoveel racisme tegen op dit forum?
Als er zoveel racisme is op dit forum is dit dus een racistisch forum?

Het is nogal wat om te zeggen dat hier zoveel racisme is.
Veel mensen op dit forum hebben een andere mening dan die van jouw
dat is niet meteen racistisch dat is realistisch :wink:

Kijk in vindt bijvoorbeeld een andere mening over asielzoekers niet meteen racistisch,maar zo word hier vaak op het forum wel gedaan.
Ik vind dat hier op het forum wel een paar personen zitten die extreem-links zijn,deze personen maken vaak andere uit voor extreem-rechts
ik heb dan zoiets van maak je standpunt duidelijk zonder poespas.

Openstaan voor andere culturen :?
Hebben we aan onze cultuur niet genoeg dan,als je je in wilt leven in een andere cultuur moet je denk ik naar dat land zelf gaan.
Laten we asjeblieft proberen onze eigen cultuur te behouden.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

@Jasper J: Op zich vind ik een archief wel een grappig idee, maar wie bepaald dan of een topic nuttig is voor het archief en wanneer een topic daarin komt? En komen in dat archief enkel topics of ook uitspraken zoals Okke er een paar citeerd? Wat meer uitleg over hoe je zoiets in gedachte hebt is misschien op zijn plaats. ;)

@Okke: Zou je kunnen uitleggen waarom je dit in het bijzonder zo sprekend vind en voor wie je dit sprekend vind?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Mooiste postings archief

Bericht door dvaupell »

Jasper J schreef:Is het mischien iets voor dit forum om een soort sectie te openen met de mooiste en meest informatieve posting.
Soort nalees archief je komt zo nu en dan toch wel mooie postings tegen die een beetje onder het stof raken?

mvg
Tsja, Jasper..

Het is nogal subjectief he; "De mooiste of meest informatieve bijdrage".
Dan moeten we dat via polls gaan bepalen of zo?

Ik zou willen stellen: Als iedereen zijn best doet om zijn bijdragen "mooi" en "informatief" te maken, hebben we zo'n sectie niet nodig.

Uiteraard ben ik best nieuwsgierig hoe anderen daar over denken.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik denk niet dat het iets bijdraagt aan het forum. Want wie bepaalt wat mooi is of informatief. In de bijdrage van Okke zie ik bijvoorbeeld niets terwijl hij er wel iets in ziet om het op deze manier te plaatsen.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

alle post in de subfora (behalve de babbelbox) hoort naar mijn mening toch wel een informatief niveau te hebben...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

okke schreef:Ik zou graag de volgende opsomming van citaten (in chronologische volgorde en zonder iets van de schrijver achter te laten) graag willen behoeden om onder het stof te verdwijnen... Zeer sprekend.
En hoe komt dat dat mensen rasistisch zijn?
Dat komt door de minder heden zelf men weigert zich aantepassen moskees enz vliegen uit de grond.

Kom jij zoveel racisme tegen op dit forum?
Als er zoveel racisme is op dit forum is dit dus een racistisch forum?

Het is nogal wat om te zeggen dat hier zoveel racisme is.
Veel mensen op dit forum hebben een andere mening dan die van jouw
dat is niet meteen racistisch dat is realistisch :wink:

Kijk in vindt bijvoorbeeld een andere mening over asielzoekers niet meteen racistisch,maar zo word hier vaak op het forum wel gedaan.
Ik vind dat hier op het forum wel een paar personen zitten die extreem-links zijn,deze personen maken vaak andere uit voor extreem-rechts
ik heb dan zoiets van maak je standpunt duidelijk zonder poespas.

Openstaan voor andere culturen :?
Hebben we aan onze cultuur niet genoeg dan,als je je in wilt leven in een andere cultuur moet je denk ik naar dat land zelf gaan.
Laten we asjeblieft proberen onze eigen cultuur te behouden.
Okke dit soort posting horen er dus niet in ik bedoel puur de postings die over ww2 gaan .
We zullen idd kunnen stemmen welke poll er wel en niet in mag,maar stemmen is niet noodzakelijk vaak zie je aan het aantal reacties op zo,n posting wel of het interesant is .
Ik denk dat zo,n archief goed is voor het forum en veel meer mensen trekt.

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

SiNiStEr schreef:@Jasper J: Op zich vind ik een archief wel een grappig idee, maar wie bepaald dan of een topic nuttig is voor het archief en wanneer een topic daarin komt? En komen in dat archief enkel topics of ook uitspraken zoals Okke er een paar citeerd? Wat meer uitleg over hoe je zoiets in gedachte hebt is misschien op zijn plaats. ;)

@Okke: Zou je kunnen uitleggen waarom je dit in het bijzonder zo sprekend vind en voor wie je dit sprekend vind?
De bezoekers bepalen welke postings er in komen.
Er moeten wel beplaade regels zijn zoals de postings mogen alleen over wo2 gaan,en alleen actieve gebruikers van het forum kunnen bepalen welke post er in komen,dit om tegen te gaan dat er mensen zich even aanmelden stemmen en dan nooit meer terug komen.
Als er bijvoorbeeld na een aantal maanden een aanvulling is op zon interesante posting kan er een pb gestuurt worden naar de mod die dab eventueel nog wat info er bij kan voegen.
Het is maar een idee van mij maar het leek me het waard te posten.

mvg :lol:
Aude Audenda
Plaats reactie