Weghalen aantal berichten

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ik stoor me er ook niet aan...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik ben een typisch voorbeeld van iemand die graag hier een beetje rondhangt en af en toe wat zinnigs eruit kraamt, voor de rest kijk ik graag even in de marktplaats en bij verzamelingen. Het lijkt er alleen echt op dat babbelbox, nouja, mijn babbelbox is.
Zolang iedereen maar in de juiste secties post, dan maakt het niet uit hoeveel er gepost word.

Oh ja, en als sommigen nou eens stoppen met het plaatsten van berichtjes met deze vorm:

" :D " " :) " " :( " " :o "... etc etc
Iedere keer 1 smiley erin kwakken werkt ook niet echt goed. En ik zie het steeds vaker voorkomen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Dodo schreef:Ik ben een typisch voorbeeld van iemand die graag hier een beetje rondhangt en af en toe wat zinnigs eruit kraamt, voor de rest kijk ik graag even in de marktplaats en bij verzamelingen. Het lijkt er alleen echt op dat babbelbox, nouja, mijn babbelbox is.
Zolang iedereen maar in de juiste secties post, dan maakt het niet uit hoeveel er gepost word.

Oh ja, en als sommigen nou eens stoppen met het plaatsten van berichtjes met deze vorm:

" :D " " :) " " :( " " :o "... etc etc
Iedere keer 1 smiley erin kwakken werkt ook niet echt goed. En ik zie het steeds vaker voorkomen.
Waarom stoor je er aan dan dodo het fleurt het geheel wat op he :lol: :wink:
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

sobel schreef:ik zie er het nut ook niet zozeer van in, dan kan je ook net zo goed de aanmeldingsdatum weghalen.. ''omdat hij hier al zolang zit weet hij vast heeeel veeel''...
Mee eens!
Vind het onzin om alles weg te halen.
Laat het gewoon zo als het is. Ik stoor me er niet aan.
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jasper J schreef:
Dodo schreef:Ik ben een typisch voorbeeld van iemand die graag hier een beetje rondhangt en af en toe wat zinnigs eruit kraamt, voor de rest kijk ik graag even in de marktplaats en bij verzamelingen. Het lijkt er alleen echt op dat babbelbox, nouja, mijn babbelbox is.
Zolang iedereen maar in de juiste secties post, dan maakt het niet uit hoeveel er gepost word.

Oh ja, en als sommigen nou eens stoppen met het plaatsten van berichtjes met deze vorm:

" :D " " :) " " :( " " :o "... etc etc
Iedere keer 1 smiley erin kwakken werkt ook niet echt goed. En ik zie het steeds vaker voorkomen.
Waarom stoor je er aan dan dodo het fleurt het geheel wat op he :lol: :wink:
Het overzicht in de topics gaat verloren, in de babbelbox en zeker in de slowchat-topics kan ik het mij voorstellen, maar in de andere secties is het gewoon onnodig. Het zou wel leuk zijn als we voor de gasten ook af en toe iets serieuser overkomen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Voor mij hoeft het aantal berichten ook niet weg.. de mensen met 1 bericht worden (meestal) ook vriendelijk behandelt..
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

dwayne schreef:Voor mij hoeft het aantal berichten ook niet weg.. de mensen met 1 bericht worden (meestal) ook vriendelijk behandelt..
Daar sluit ik me bij aan...
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Scheiding kan ook

Serieus gedeelte
en babbelbox gedeelte..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Er is toch een scheiding tussen de Babbelbox en het 'serieuze' ?? Of bedoel je qua telling van het aantal geplaatste berichten ?
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ja dat bedoel ik..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik wil je graag eens tegen spreken Mike.H . Ik weet van mezelf namelijk zeker dat ik veel eerder kijk naar de inhoud van de berichten daan naar hoe vaak ik iemand zie posten. Wat ik wel aan mezelf merk is dat als ik iemand al 500 onzin posts heb zien doen ik niet eens meer lees wat ie te zeggen heeft. (alhoewel ik soms een steeksproefsgewijs een uitzondering maak om te zien of die persoon al iets geleerd heeft) Ook merk ik dat ik omdat ik de inhoud van posts van mensen altijd gewaardeerd heb juist topics lees die ik anders nooit gelezen zou hebben.

In mijn ogen zit het zo: als je iets niet weet vraag er dan naar. Als je iets voor waar hebt aangenomen en het blijkt niet (helemaal) correct te zijn, geef dit dan toe. En last but not least: probeer jezelf te onderbouwen en niet op je gevoel dingen te baseren.

Dat is hoe ik in dit forum (en in de wereld) sta. Ik vermoed dat bijna iedereen er hetzelfde over denkt. De mensen die zich door andere dingen laten beïnvloeden zijn gewoon vaak nog wat jonger dan ik bijvoorbeeld en je ziet dat jongere mensen zichzelf gewoon door van alles laten beïnvloeden omdat ze gewoon voor vol aangezien willen worden. Maar dat kan pas als je je schikt naar de waarheid en niet naar de meningne van mensen erover.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie