Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

hmm.. ja daar zeg je wat..

Maar we zijn wel een land.. en hun komen zeg maar "voor ons uit"
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

k*nkeren op de coach ja, dat kunnen we allen altijd heel goed. :cheer:

Want als we verliezen ligt het altijd wel aan iemand, één hecht team zoekt nooit iemand uit als zonnebok.

PS. Ik heb een hekel aan voetbal, mocht dat niet duidelijk zijn. :)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Polte schreef:k*nkeren op de coach ja, dat kunnen we allen altijd heel goed. :cheer:

Want als we verliezen ligt het altijd wel aan iemand, één hecht team zoekt nooit iemand uit als zonnebok.

PS. Ik heb een hekel aan voetbal, mocht dat niet duidelijk zijn. :)
Mooi verwoord :D

p.s Het is over en uit voor Nederland
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

:nocheer:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ik ben echt zo STRONTchagerijnig..

Ik geef de schuld aan Van Basten.. met Bouhlarouz geel moet je toch allang Heitinga hebben gebracht.. en met zo'n scheids joh jemig..

Waarom Van Nistelrooy niet? Kuyt is niet goed genoeg voor dit niveau..

vanacht mooi een café zoeken om me te bezatten ofzo BAH

goddorie wat heb ik er de pest in zeg..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Ach, waar maak je je druk om.
Het is maar een spelletje...
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Als je dan toch de schuld ergens wil leggen leg die dan bij die drama coach van de portugezen...die tegen van basten staat te schelden, de hele bank staat te schreeuwen tegen de scheids aan de zijlijn, kom op zeg, die coach had ook wel rood mogen krijgen dan...
Ik vond dat NL goed heeft gespeeld ondanks de scheids en ondanks de toneelstukjes van vooral Figo.

Maar goed.
Erg jammer
Heb ik daar mijn stem voor stukgeschreeuwd ;-)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Maar we hebben een jong team en een geweldige coach. Over een paar jaar halen we de schade gewoon in. Vanaf vandaag ben ik Guus Hi..... ehm Australië-supporter en als die eruit liggen voor buurland Duitsland. Jammer dat België niet meedeed anders was ik voor de rode duivels geweest.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Even verduidelijken dat Nederland nog goed is weggekomen in de 3e (!!!) minuut, met de doodschop van Boulahrouz op Cristiano Ronaldo. Consequente ref geeft hier meteen rood, dan krijg je heel wat minder vuile overtredingen, 10 tegen 11 in het voordeel van de Portugezen.
Nog zoiets : Fairplay? Heitinga weigerde TWEE keer de bal terug te geven aan de Portugeze nadat een van hen (Ricardo & Ricardo Carvalho) respectievelijk trappen van Kuyt en Sneijder hadden geïncasseerd. Faire jongens, ja.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Wat een wedstrijd BAH BAH... nog nooit zo gezien. Sorry haar maar die Portugezen lijken net een paar kleine kindjes. Neem nou die figo Boularouz die rent achter de bal aan en Figo rent tegen Boularouz zijn arm op en dan ligt hij op de grond zielig liggen te doen. En ik geef Heitinga het grootste gelijk! Die Portugezen waren ook niet erg vriendelijk hè of wel? 17 gele kaarten en 4 rode ( 1 in de 95 minuut) waar was die man mee bezig. Hij had het spel helemaal niet meer in de hand.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Proos schreef:Maar we hebben een jong team en een geweldige coach. Over een paar jaar halen we de schade gewoon in. Vanaf vandaag ben ik Guus Hi..... ehm Australië-supporter en als die eruit liggen voor buurland Duitsland. Jammer dat België niet meedeed anders was ik voor de rode duivels geweest.
Bah ik praat niet meer met jou
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Ik wel, hij (proos) heeft helemaal gelijk.

Over die wedstrijd van gister:
Ik vond het wel een leuk schouwspel...Nederland ligt er niet gewoon uit, nee ze hebben flinkwat littekens op portugal achter gelaten: 8 gele kaarten, 2 rode en hun beste speler K.O. Heeft 'Boula' goed gedaan...
Maar helaas miste Nederland net dat kleine beetje geluk, Cocu op de lat, Kuyt komt een aantal keer net een teenlengte te kort, van Bommel die ook een prachtig schot schoot en zo nog wel meer van die dingetjes.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

[quote="Jonhy Frost"en hun beste speler K.O. Heeft 'Boula' goed gedaan...[quote]
Ik vind je hier te ver gaan. Gelukkig zijn met de blessure van een speler, bah.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind het ook een beetje een ongepaste opmerking, een speler een blessure wensen..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Robin Vercammen schreef:Even verduidelijken dat Nederland nog goed is weggekomen in de 3e (!!!) minuut, met de doodschop van Boulahrouz op Cristiano Ronaldo. Consequente ref geeft hier meteen rood, dan krijg je heel wat minder vuile overtredingen, 10 tegen 11 in het voordeel van de Portugezen.
Nog zoiets : Fairplay? Heitinga weigerde TWEE keer de bal terug te geven aan de Portugeze nadat een van hen (Ricardo & Ricardo Carvalho) respectievelijk trappen van Kuyt en Sneijder hadden geïncasseerd. Faire jongens, ja.
Mierenneuker. Steek dan ook maar eens een preek af over Figo en Deco.
Als belg supporter je voor Holland als België er niet bij is en ook omgekeerd , vind ik maar meer dan normaal. Erg zonde dat Holland niet doorgaat !
Plaats reactie