Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Polte schreef:k*nkeren op de coach ja, dat kunnen we allen altijd heel goed. :cheer:

Want als we verliezen ligt het altijd wel aan iemand, één hecht team zoekt nooit iemand uit als zonnebok.

PS. Ik heb een hekel aan voetbal, mocht dat niet duidelijk zijn. :)
^
^
Mike.H schreef:..
Ik geef de schuld aan Van Basten.. met Bouhlarouz geel moet je toch allang Heitinga hebben gebracht.. en met zo'n scheids joh jemig..

Waarom Van Nistelrooy niet? Kuyt is niet goed genoeg voor dit niveau..

..

:cheer: rest my case
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

*geen commentaar* :mad:

(jullie willen echt NIET weten wat er nu in mijn hoofd rondspookt O-) .)

:cheer: Ach ja, dan maar Duitslandfan :cheer:
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Vuile landverraders hier

en C.Ronaldo wens ik wel een blessure toe.. hij valt zo vaak.. zo vaak van die schwalbes.. nu krijgt hij eens een goeie trap en dan is het gelijk snik snik..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Alle voetballers janken al als ze een tikje krijgen....die lui zijn veelste veel verwend. ;)

Maaruhh Mike, tis niet gezond dat je op je 15 al een voetbal depressieheid hebt en een aankomen alcohol probleem.. of ga je je toch niet bezuipen vanaaf? :P

Take it easy mate. ;)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

hahaha ;)

Voetbaldepressie altijd al gehad als NL verliest..

Alcohol probleem? haha nee ik heb me niet bezopen gister ;) ik was eergister al bezat.. dusja 1x in de week vind ik wel zat..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

K*T !... :(

ik had gewoon echt verwacht dat Oranje het ging waarmaken tegen Portugal door met 2 - 1 te winnen, bah, bah, bah...
1. Boulahrouz, na die gele kaart moest ie meteen gewisseld worden, maakt niet uit door wie.
2. Kuyt ?, ik had nog steeds ( en toen ook al ) liever van Nistelrooy gezien, ik vind Kuyt geen goeie spits, ik vind hem meer iets voor Mid-mid of zo, hij staat telkens te ver naar het middenveld toe terwijl een spits meer richting goal moet gaan, bijv. die paas ( ik weet zo niet van wie ) maar kuyt stond gewoon veel te verweg van het goal. ik durf er bijna voor te wedden dat als van Nistelrooy daar stond dat ie gezeten had, van Nistelrooy speelt gewoon meer richting goal, wat Kuyt niet doet.
3. de schuld geven aan van Basten ? nee, dat niet. hij is een goede coach, we weten nu wat we aan hem hebben en daarom verwacht ik ( nogmaals :P ) veel van Oranje tijdens het EK, want elke speler van dit WK heeft nu een beetje ervaring opgedaan van hoe het er aan toe gaat met een groot toernooi en zijn dan echt voorbereid op zo een soort wedstrijden. en dan hebben we natuurlijk Huntelaar ( :lol: ) topscoorder van EK onder de 20.

zo mijn mening ben ik ook weer even kwijt :)
Laatst gewijzigd door ^kev op 26 jun 2006, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
<('.'<)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Mike.H schreef:Vuile landverraders hier
Kom, we laten zien dat we sportieve verliezers zijn. We kunnen het toch niet meer veranderen door heel boos te zijn: we zijn er niet meer of minder door uitgeschakeld. Dus Australië, dat onze Guus aan het hoofd heeft staan is dan de nieuwe favoriet. En anders die lieve Duitsers, het zijn tenslotte onze buren!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Proos schreef:
Mike.H schreef:Vuile landverraders hier
Kom, we laten zien dat we sportieve verliezers zijn. We kunnen het toch niet meer veranderen door heel boos te zijn: we zijn er niet meer of minder door uitgeschakeld. Dus Australië, dat onze Guus aan het hoofd heeft staan is dan de nieuwe favoriet. En anders die lieve Duitsers, het zijn tenslotte onze buren!
nee, voor Duitsland ben ik niet :wink: ze hebben al eens eerder de hoofdprijs voor ons weggejat, ik ben eerst nog voor Australië maar eerlijk gezegd zie ik dat niet zitten tegen Italië...
<('.'<)
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Tegen wie moet Duitsland eigenlijk nu? En wanneer?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik ben helemaal niet zo onder de indruk van Italië :) Ik ga enthousiast supporteren.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Polte schreef:Tegen wie moet Duitsland eigenlijk nu? En wanneer?
Mannschaft moet tegen Argentine, ik geloof vrijdag.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Ik ben benieuwd! Hoe Argentinë Duitsland verslaat :evil:
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik vind eigenlijk dat de scheidsrechter en Portugal voor verdere deelname gediskwalificeerd moeten worden (Nederland ook, maar we zijn toch al uitgeschakeld). Werkelijk schandalig hoe het er in de tweede helft aan toe ging.

Ik denk dat Nederland verdiend is uitgeschakeld:
* De wedstrijden in de poule waren eerder gewonnen door geluk dan door kwaliteit.

*Als je tot twee keer toe een man meer situatie niet weet uit te buiten, dan verdien je het ook niet om door te gaan.

*De spelers hadden zich nooit tot sulke stomme overtredingen mogen laten verleiden door de Portugezen, hoewel de frustratie begrijpelijk was.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Proos schreef:
Mike.H schreef:Vuile landverraders hier
Kom, we laten zien dat we sportieve verliezers zijn. We kunnen het toch niet meer veranderen door heel boos te zijn: we zijn er niet meer of minder door uitgeschakeld. Dus Australië, dat onze Guus aan het hoofd heeft staan is dan de nieuwe favoriet. En anders die lieve Duitsers, het zijn tenslotte onze buren!
Dat weet ik :P maar ik ben gewoon anti-Duitsland

ik ben wel voor The Socceroos :D & ook voor Zwitserland.. vooral omdat ze fysiek sterk spelen (heel erg jammer dat die Senderos geblesseerd is.. hij speelde echt goed vind ik)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Het kan mij helemaal niet zo schelen dat nederland verloren heeft... ja als ze gewonnen hadden was het mooi geweest natuurlijk. Wel jammer dat ik mijn versiering voor het huis moet weghalen :P
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Plaats reactie