Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pauli
Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 mei 2005, 17:20

Bericht door Pauli »

Afbeelding

Van Basten blijft. Figo mag deaud?
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Een foto vertelt meer dan 1000 woorden:)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Pssssst Pauli.... het is een spelletje. Ik begrijp dat zo'n verlies op het WK misschien bepaalde gevoelens opwekt, maar een doodwensing heb ik liever niet op mijn forum, ook niet in vraagvorm
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Pauli schreef: Van Basten blijft. Figo mag deaud?
We zitten hier niet op Geenstijl. :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Proos schreef:Pssssst Pauli.... het is een spelletje. Ik begrijp dat zo'n verlies op het WK misschien bepaalde gevoelens opwekt, maar een doodwensing heb ik liever niet op mijn forum, ook niet in vraagvorm
Voetbal is oorlog :W
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Vuile %$#@#$ scheidsrechter. En die #$% Figo. NL had moeten winnen.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Wat heeft Australie gemaakt?
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

pvt_Ed schreef:
Wat heeft Australie gemaakt?
Helaas strandt ook onze Hollandse Guus vandaag... Italië kreeg in de 95e minuut en penalty, benutte die en is nu door naar de volgende ronde...
Terug down under dus voor de Australiërs.

Is dit het WK van de scheidsrechters? :|
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Onterecht die penalty voor Italie!

Maar eeh.. je moet maar eens in de Nederlandse competitie kijken, daar zijn de scheidsrechters nog dramatischer..
Gebruikersavatar
Katusha
Lid
Berichten: 493
Lid geworden op: 18 feb 2006, 14:38

Bericht door Katusha »

Tjah en nu

Oekraina Oekraina Oekraina
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Die Mannschaft wint op eigen terrein. :cheer:
Blitzzzzzkrieg!
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Verdorie wat baal ik van die Grosso.. Ik vind dat er een regel moet komen waardoor je foute beslissingen van scheidsrechters moet aanvechten.. desnoods wedstrijd overnieuw.. stomme schwalbes altijd..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Over de gisteren gespeelde voetbalwedstrijd tussen Nederland en Portugal op het WK-voetbal hebben de buitenlandse kranten geen goed woord over. De Vlaamse krant Het Nieuwsblad schrijft over een absolute wanvertoning: ''Voor de ogen van miljoenen tv-kijkers ontspon zich een wansmakelijk schouwspel, waarover tot in lengte van dagen zal worden nagepraat.'' De Duitse Bild noemt het de meest onsmakelijke wedstrijd uit de WK-historie: ''Op het einde was er alleen nog maar pure haat te bespeuren op het veld. Het was een afschuwelijk slagveld met ontelbaar veel grove overtredingen.''

Het Franse L'Equipe had zich, evenals veel andere kranten, verheugd op een mooi duel tussen twee topploegen: ''Maar het draaide uit op een regelrechte veldslag.'' In Groot-Brittannië schrijft The Times dat het doelpunt van Maniche het enige hoogtepunt was in een meedogenloos duel. De grootste sportkrant uit Italië, La Gazetta dello Sport, vindt dat de wedstrijd in de tweede helft meer leek op rodeo dan op voetbal.

Record
De Russische scheidsrechter Ivanov scoorde gisteren een record met het getrokken kaartenaantal. Nog nóóit vielen zoveel gele en rode kaarten in een WK-duel. In totaal greep Ivanov twintig keer in de borstzak naar een kaart. Vier spelers kregen een rode kaart na twee keer geel. Acht andere spelers kregen één gele kaart.

Het vorige record dateert van vier jaar geleden. De Spaanse scheidsrechter Antonio Lopez Nieto gaf toen tijdens de groepswedstrijd Duitsland - Kameroen zestien keer geel en twee maal rood.

FIFA-baas Sepp Blatter spreekt overigens schande van de kaartentrekkende scheidsrechter Ivanov.
Voetbal = Oorlog inderdaad, en ik snap echt niet dat iedereen hier zo zit te zeuren op Marco van Basten.

Hij had van nistelrooy op moeten stellen en niet kuijt, als het andersom was hadden jullie net zo gezeurd.

Van Basten weet echt wel wat hij doet, hij heeft toch echt wel wat meer inzicht erin dan jullie...

Beetje jammer van dat gezeik altijd, zal wel typisch Nederlands zijn...


Dean

Ja, ik HAAT voetbal, maar nog meer de reacties van mensen overal die denken dat ze het beter weten als van Basten.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Nee, want je moet een SPITS opstellen tegen Portugal en niet Kuyt.. Kuyt is een hardwerkende speler maar ik vind dat hij in Oranje toch maar niet in de aanval moet spelen.. 21/22 wedstrijden en 4 goals is toch te weinig voor een spits.. en Van Nistelrooy heeft erg vaak het geluk dat hij er staat op de plekjes waar hij moet staan om een goal te maken en dat gebeurd bij Kuyt niet.. ik vind het alleen maar zonde magoed dat je Van Basten verdedigd is allemaal hastikke mooi en aardig maar jij zou het ook anders hebben gedaan als Van Basten als jij daar stond beste Dean..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Dean- schreef:Ja, ik HAAT voetbal, maar nog meer de reacties van mensen overal die denken dat ze het beter weten als van Basten.
Dat is toch jouw mening die hoef je toch echt niet met zo'n kleine lettertype te plaatsen hoor !

Ik zal niet zeggen dat ik mensen echt haat maar ik ben het met je eens dat het makkelijk scoren is om Van Basten de schuld te geven. Wat je zegt: had hij een andere opstelling gebruikt en Portugal had gewonnen dan hadden deze 'zeurders' ook weer gezeurd. Het is inderdaad in Nederland nooit goed....maar ja wat wil je met een paar miljoen bondscoaches :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Plaats reactie