M43 QM label

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Emotie's

Bericht door asjemenou »

Misschien mag ik voor sommigen van jullie een ouwe rot in het verzamelgebied zijn maar het is niet mijn bedoeling om met het plaatsen van de foto's van mijn M43 jas mensen de loef af te steken. Zoals al reeds eerder gezegd, 20 jaar geleden kon je dergelijke jassen, zoals mijn M43 jas, nog in bijna mint staat kopen. Wat ik destijds dus ook heb gedaan. Vandaag de dag ligt dat wat anders. Jammer maar helaas. Blijkbaar maak ik bij sommige mensen nogal wat emotie's los met het plaatsen van foto's van mijn M43 jas. Hierbij wil ik aan een ieder laten weten dat de jas niet te koop is en ook niet te ruil, ook niet voor Russische militaria (en zéker niet voor naoorlogs!).

In de welbekende boeken over US WOII militaria, komt de M43 jas ook aan bod. De foto's welke zijn geplaatst in deze boeken zijn niet anders dan de foto's die ik kan maken van mijn M43 jas.
Laatst gewijzigd door asjemenou op 18 jun 2006, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind het enkel een prachtige jas in mooie nette staat ;)
iets waar je zuinig op moet zijn (maar dat ben je ook lees ik in je vorige post :))
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Hier verder over de armbanden.
Plaats reactie