Tour de France - 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Tour de France - 2006

Bericht door Bigshot »

bollebekboerke schreef:Zeker geen topic over de Ronde van Frankrijk beginnen ..... XXX
Succes... :mrgreen:

Maar ga mij eerst even de werkelijke reden uitleggen waarom Ullrich etc. niet mee doen. :yes:

* Edit dvaupell - Grofheid vervangen door XXX *
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik had al zo'n mooie openingspost voor het TdF-topic klaar he, maar ik heb er m'n zakken vol van. Daar leef je gesodemieter een jaar lang naartoe, en dan op de dag voor de start wordt zo'n beetje elke favoriet geschorst of uit koers gehaald. Ze mogen niet meedoen omdat ze op een lijst staan van mensen die ooit in contact zijn geweest met dokter Fuentes uit Spanje. Niks geen bewijzen van doping, niks geen harde feiten, slechts een lijst met verdachten van het Spaanse Openbaar Ministerie.

Ik ben er moe van, van mij hoeft de Tour niet zo.

Ik doe overigens weer mee met Rondemaster dit jaar, mijn renners;
  • Jan Ullrich
    Alexandre Vinokourov
    Ivan Basso
    Joseba Beloki
    Fransisco Mancebo
    Alberto Contador
    Isidro Nozal
    Jörg Jaksche
    Oscar Sevilla
:cry:
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Het vreemde is dat Ullrich gewoon door de doping test heen kwam dus ik snap niet waarom hij geschorst wordt.

En veel succes verder met je team *)
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Ik woon 100 meter of zo van de Cauberg. Leuk, lekker 4 dagen werken, warm, super druk, lawaai buiten van vrachtauto`s, testen van de geluidsinstallaties, etc etc. Ik word hier gek!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Hij(Ullrich) is geschorst omdat hij een paar keer in een telefoongesprek is genoemd door een twee Spaanse dokters. Die 2 dokters hebben de bloeddoping aan verschillende wielrenners gegeven.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Precies, vooralsnog is van geen één van de geschorste renners bewezen dat ze doping hebben gebruikt!! Ze worden uitgesloten op basis van verdenking.

Ik vind het overigens nog het meest triest voor Vinokourov. Gaat speciaal naar een ander team om voor eigen succes te mogen rijden, blijkt na een paar maanden dat dit team betrokken is bij die dopingzaak. Manolo Saiz geschorst, grootste sponsor (Liberty Seguros) haakt af, dan lijkt de Tour voor Vino verloren. Dan krijgt hij het nog voor elkaar om twee weken voor de Tourstart een nieuwe sponsor uit Kazachstan te regelen en dan één dag voordat je mag beginnen aan de grootste opgave van je carrière wordt je team zo'n beetje opgeheven.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Ook bij Basso is niet bewezen dat hij doping heeft gebruikt maar ook zijn naam is genoemd in één telefoongesprek en daardoor is hij ook geschorst.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Nou da's toch ook lullig.. wie weet waren die Doktoren wel dik fout bezig!? misschien waren ze gewoon voor ander team ofzo..

.. damn.. dat dit nog kan jongens..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

pvt_Ed schreef:Ik woon 100 meter of zo van de Cauberg. Leuk, lekker 4 dagen werken, warm, super druk, lawaai buiten van vrachtauto`s, testen van de geluidsinstallaties, etc etc. Ik word hier gek!
Ja ed, waar woon jij precies dan ?

Trouwens leuk voor je maandag en dinsdag !! kom je 't Dörrup niet meer uit !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ach gisteren zijn gewoon complete teams naar huis gegaan... het is gewoon bewezen dat die gasten doping gebruikt hebben... ZIELIGE lui. Doet Armstrong niet mee, moeten ze nog valsspelen. Alles draait om winnen, ipv gewoon blij zijn dat je bij de top mee mag fietsen!

779
IJsbrand
Lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 16 apr 2006, 07:10
Locatie: Overijssel

Bericht door IJsbrand »

Dit is gewoon een complot, nu Duitsland zo'n overweldigend succes heeft geboekt met de WK-voetbalorganisatie en misschien ook nog de bokaal in ontvangst mag nemen, kan Frankrijk en Spanje toch niet nog een succes aan Germany gunnen. Dit is een complot, wat nergens op berust en helemaal niet zo kort voor de start mensen nog naar huis sturen zonder gefundeerde bewijzen.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

denk wel dat je enigzins gelijk hebt IJsbrand........

......... To be continued?..........
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Wat een onzin het onderzoek word gewoon door rechters en de politie gedaan.
En wat heeft Spanje daar nou aan als Ullrich eruit ligt. Spanje is uitgeschakeld door Frankrijk dan zouden toch alleen maar Franse spelers eruit moeten liggen.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Omdat Ullrich beter is dan alle Franse renners?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

779 schreef:Ach gisteren zijn gewoon complete teams naar huis gegaan... het is gewoon bewezen dat die gasten doping gebruikt hebben... ZIELIGE lui. Doet Armstrong niet mee, moeten ze nog valsspelen. Alles draait om winnen, ipv gewoon blij zijn dat je bij de top mee mag fietsen!

779
Ga je eerst eens inlezen!! Er is helemaal nog NIETS bewezen over dopinggebruik!! De renners die nu zijn geschorst zijn geschorst omdat ze ooit eens in contact zijn geweest met een Spaanse arts of anderen namens hen contact hadden. Van geen enkele renner is tot nog toe onomstotelijk bewezen dat er dope in het spel was.

En stel dat ze wel doping hebben gebruikt, dan zet jij geen vraagtekens bij die kankerpatient die na zijn herstel een record-aantal TdF's wint?? laat me niet lachen!! Wanneer de nummer één en twee van vorig jaar doping gebruikten en die Amerikaan nóg niet bij konden houden, dan zegt dat wat over Lance Armstrong!!
Вместе мы непобедимы
Plaats reactie