Kan je als Nederlander in het Australische leger?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

hahahahaha NO WAY :P dan hou ik het toch maar op Berlijn!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Inderdaad, een iets serieuzere verschijning:

Afbeelding
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

sorry ma passend kapsel.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Deze heren dan;

Afbeelding

Luitenant-generaal van Baal (IGK)
en Luitenant-generaal Seijn
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Hehe nou genoeg medailles toch ;)..

@ Proos; en zo hoort het ook.. ik vind die Australiër net een verdwaalde toerist ofzo :?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

net iemand op survival :P of op kangoeroe jacht!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

:P Crocodile Dundee haha ;)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Afbeelding

toch ff wat beter...

Die man op de vorige pagina, lijkt inderdaad wel een toerist met die big smile en die hoed :D:P
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ja haha :P eik. ook wel een beetje eah :P..

maar ehm niemand heeft dus eigelijk een idee of dat kan?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Mike.H schreef:Ja haha :P eik. ook wel een beetje eah :P..

maar ehm niemand heeft dus eigelijk een idee of dat kan?
Volgens de website van de strijdkrachten van Australie:
Do I have to be an Australian Citizen?

For full-time and part-time entry applicants citizenship requirements will be satisfied if any of the following apply:
• You are an Australian citizen;
• You are a permanent resident who can provide a Department of Immigration and Multicultural Affairs receipt to prove you have applied for Australian citizenship. (A permanent resident is generally eligible to apply for citizenship after two years. A permanent resident married to an Australian can apply immediately); or
• You are a permanent resident who is not eligible to apply for Australian citizenship but are prepared to sign an undertaking to apply after completing 90 days service in the ADF or 130 days part-time aggregated service in the ADF Reserve. (Permanent residents become eligible to apply for citizenship on completion of 90 days service in the ADF or 130 days part-time aggregated service in the ADF Reserve).

A permanent resident who enters the ADF will have their service terminated if they subse
Edit: bronnetje vergeten... link: http://www.defencejobs.gov.au/default.a ... ectionID=1
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Pff ik ben scheel volgens moi..

.. thnx Dean voor de info ik was die hele site alweer vergeten ;)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Mike.H schreef:Pff ik ben scheel volgens moi..

.. thnx Dean voor de info ik was die hele site alweer vergeten ;)
Graag gedaan,

toch maar staatsburger worden, en als ik het kan, kan jij het vast ook ;)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

:) hehe maby I'll see you there mate ;)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Mike.H schreef::P haha ik hou het voorlopig bij 'proberen' ;)! ik verleg graag m'n grenzen dus wie weet wat er van komt.. wil het wel heel graag dus 't komt wel goed :)..
Als je het gaat 'proberen' vraag ik me af of je het gaat halen, dat is niet echt de juiste instelling. Je moet er voor gaan, alles ervoor geven, i.p.v. het proberen. Dat moet je op de eerste dag zeggen, hoi kader, ik ga proberen militair te worden. :lol:

Ik zou gewoon in Nederland in dienst gaan of evt. in Belgie... Naar Aust of Amerika lijkt me geen goede keuze en snap ook waarom je dat zou willen? Als je je grenzen wilt verleggen zoals je hierboven zegt dan kan dat ook in Nederland.

Anyway ik zou zorgen dat je met zoveel mogelijk diploma's de dienst in gaat, na de dienst gaat het niet meer omdat je dan uit het 'school ritme' bent en tijdens dienst komt het er eigenlijk niet van. Er komt altijd is een moment dat je 'afgedankt' word bij defensie en dan sta je daar te kijken zonder diploma's, en geloof mij, defensie is tegenwoordig ook niet alles meer (en de voorlichters vertellen je ook lang niet alles!). Mijn advies is dan ook aan een opleiding beginnen, deze afmaken en dan de dienst ingaan, dan heb je garantie of een 'verzekering' van een goede baan, niet alleen na de dienst maar ook tijdens de dienst. Doe je dit niet ga je daar gegarandeert spijt van krijgen!
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Stravers schreef:
Mike.H schreef::P haha ik hou het voorlopig bij 'proberen' ;)! ik verleg graag m'n grenzen dus wie weet wat er van komt.. wil het wel heel graag dus 't komt wel goed :)..
Als je het gaat 'proberen' vraag ik me af of je het gaat halen, dat is niet echt de juiste instelling. Je moet er voor gaan, alles ervoor geven, i.p.v. het proberen. Dat moet je op de eerste dag zeggen, hoi kader, ik ga proberen militair te worden. :lol:

Ik zou gewoon in Nederland in dienst gaan of evt. in Belgie... Naar Aust of Amerika lijkt me geen goede keuze en snap ook waarom je dat zou willen? Als je je grenzen wilt verleggen zoals je hierboven zegt dan kan dat ook in Nederland.

Anyway ik zou zorgen dat je met zoveel mogelijk diploma's de dienst in gaat, na de dienst gaat het niet meer omdat je dan uit het 'school ritme' bent en tijdens dienst komt het er eigenlijk niet van. Er komt altijd is een moment dat je 'afgedankt' word bij defensie en dan sta je daar te kijken zonder diploma's, en geloof mij, defensie is tegenwoordig ook niet alles meer (en de voorlichters vertellen je ook lang niet alles!). Mijn advies is dan ook aan een opleiding beginnen, deze afmaken en dan de dienst ingaan, dan heb je garantie of een 'verzekering' van een goede baan, niet alleen na de dienst maar ook tijdens de dienst. Doe je dit niet ga je daar gegarandeert spijt van krijgen!
:D haha ik moet eerst maar eens kijken wat ik precies wil in het leger en zodra ik dat weet ga ik er voor de volle 110% voor ;)..

en ik doe nu Havo, maar ik heb m'n profiel zo aangepast dat ik na de Havo VWO kan doen :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Plaats reactie