Pedopartij wil met variant op jodenster voor de rechter...

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Die NVD is een politieke partij die aanzet tot verwerpelijke activiteiten...mind you
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

daar geef ik je zondermeer gelijk in, ze zijn ook in mijn ogen een gevaar, maar gerechtelijk kan je er naar mijn mening weinig aan doen.. heeft de val van kabinet balkenende 2 eigenlijk invloed op de stand van deze partij?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Lijkt me niet Sobel; geen normaal mens die daar zijn stem aan durft te geven. Aan pedofilie en andere ranzigheid gerelateerde zaken vormen maar een deel van hun verachtelijk partijprogramma.

Op het moment dat zij met al dan niet aangepaste jodensterren willen gaan lopen (en dus aangeven ook over dat onderwerp heen te willen walsen) ben je rijp voor opsluiting, simpel toch? Ik denk dat zulke creaturen in Luik e.o. meteen gelyncht worden, dus dan is opsluiting in een soort kamp nog heel humaan bedacht voor dit soort rapaille :roll:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Seyffardt schreef:Die NVD is een politieke partij die aanzet tot verwerpelijke activiteiten...mind you
Dat klopt.
En we kunnen nu weer verder met het originele onderwerp dat ik begonnen was.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Kom op zeg,
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?
Misschien een beetje rare woordkeuze , Maar die gasten sporen nu helemaal niet meer.
Deden ze al niet,
Maar nu helemaal niet meer. :x
Wat zouden de ouderen hier wel niet van moeten denken als men een stelletje van die malloten zag lopen.
Dit roept bij hun onherroepelijk herrinderingen op waar ze misschien helemaal niet aan herrinderd willen worden.
Ik vind dit te ziek voor woorden.
Om met zoiets op een jasje genaaid rond te lopen zou alleen al strafbaar moeten worden.
Echt ziek volk.
Mvg/Best regards, Sipke
Plaats reactie