Weltmeisterschaft 2006 - WK-topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

3 Hoeraatjes voor Zhukov...HOERA HOERA HOERA!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Zhukov, bedankt voor "organiseren" van zn poule, is echt leuk. over 2 jaar bij het EK weer ? :wink: yahoo, eerste plaatsje, ik had het echt niet in het begin gedacht dat ik eerste zou worden 8) en nog iets over Zidane:

Ik weet wel zeker dat de Italiaan iets zei tegen Zidane want zn speler op zn hoog niveau zou nooit maar dan ook nooit ! zoiets doms doen voor helemaal niets, die Italiaan heeft gewoon zeker iets gezegd wat op een voetbal veld niet thuis hoord ( dat van Zidane ook niet, daar niet van ). ik hoop dat Zidane tegen de pers verteld wat hij te horen heeft gekregen.
<('.'<)
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Tweede geworden?! Wat een onzin. De punten voor de finale, halve en achtste finale zijn veel te hoog. Velen hadden veel beter ingeschat wie er zou winnen in de voorrondes en hoeveel punten ze zouden scoren.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Katusha
Lid
Berichten: 493
Lid geworden op: 18 feb 2006, 14:38

Bericht door Katusha »

Slechte verliezer??
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Zhukov, heel erg bedankt voor deze poule, en ook nog bedankt dat je mij toch nog mee liet doen, ondanks de (te) late inschrijving :)

FORZA iTALIA!!!!!!!!
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Nee, slechte winnaar.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Een belediging is geen aanleiding voor een kopstoot. Beledigingen gebeuren overal in het voetbal, tot in de jeugdpleoegen toe.
Ik ben nooit een fan geweest van Zidane. Remember de 14(!) rode kaarten die hij in zijn carrière veergaard heeft, waarvan een zes-zeven vor natrappen, slagen,... Bah.
Toch wel mooi laatste geworden. 8)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Gefeliciteerd Robin :wink:

En toch hebben ze Zidane uitgeroepen tot de beste speler van het WK :shock:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Oooooh netjes :D 3e!.. hmm bij mij lag het aan de 1/8 finales en kwartfinales.. daar heb ik bijna niets gewonnen..

gefeliciteerd Kev :)!

en Zhukov, again, bedankt voor de moeite :)!

En dat van Zidane dat vind ik echt een smerige streek van de jury.. Cannavaro hoorde de beste speler te zijn vind ik.. Zidane heeft toch niet zo'n geweldig toernooi gespeeld en toch wint hij ONDANKS schorsingen.. BAH
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Go zidane :lol:
Hij stopt zo wel klote met ze carriëre maar dat heeft hij aan zichzelf te danken.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Zidane heeft maar 2 of 3 wedstijden echt GOED gespeelt. Terwijl een andere speler b.v. Canavaro alle wedstrijden top was!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

pvt_Ed schreef:Zidane heeft maar 2 of 3 wedstijden echt GOED gespeelt. Terwijl een andere speler b.v. Canavaro alle wedstrijden top was!
Precies Ed..

ik vond echt dat Cannavaro het had moeten worden.. m'n vriendin is zo pro-zidane.. bah :P.. ik vind het maar een vaag ventje.. veels te agressief.. vergeet ook niet dat dit echt niet z'n 1e keer was..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

nee ik vind Zidane echt terrecht de beste speler van het toernooi, ookal vond ik Ballack ook goed spelen en nog meerdere maar hij heeft telkens net toch weer Frankrijk gered en heeft telkens gezorgd voor een spannende wedstrijd, als je naar de kansen kijkt die hij kreeg en dan goed benutte bijv. gisteren, in de laatse verlenging die kopbal die hij maakte die Buffon nog maar net had.
<('.'<)
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie