Plaats hier je videoclips

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

'Jullie zouden op vakantie moeten gaan naar vancouver island!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

<('.'<)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik wil ook zo'n mooie beker onder mijn naam..
*is jaloers*
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

hahaha :lol:

tja, dan kan je over 2 jaar weer mee doen met de EK poule :wink:
<('.'<)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik vind dat liedje overigens nogal xenofoob, of begrijp ik dat verkeerd?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Arjen schreef:Ik vind dat liedje overigens nogal xenofoob, of begrijp ik dat verkeerd?
xenofoob ?

even in het normaal nederlands, :wink:
<('.'<)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Nou, moet je nou eens goed luisteren waar hij het over heeft en dan vooral waar hij is als hij zegt dat "the channel" schoon blijft (alle keren). En combineer dit met de huidskleur van de mensen in de clip.
wikipedia schreef: Xenofobie (Grieks: ξενος vreemdeling φοβος angst, vrees) is een ongegronde en onberedeneerde angst voor vreemdelingen, vaak gepaard gaande met racisme en rassendiscriminatie. In tegenstelling tot ander vormen van fobie leidt deze tot afwerend en soms agressieve reacties, eerder dan vermijdingsgedrag of vlucht. Wie een vreemdeling is, in dit verband, wordt cultureel bepaald. Xenofobische reacties tegen bepaalde groepen kunnen verdwijnen. Zo is het anti-Italiaans racisme in Nederland bijna vergeten. Daarvoor in de plaats komen andere groepen als doelwit van de xenofobische angsten en reacties
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Arjen schreef:Nou, moet je nou eens goed luisteren waar hij het over heeft en dan vooral waar hij is als hij zegt dat "the channel" schoon blijft (alle keren). En combineer dit met de huidskleur van de mensen in de clip.
wikipedia schreef: Xenofobie (Grieks: ξενος vreemdeling φοβος angst, vrees) is een ongegronde en onberedeneerde angst voor vreemdelingen, vaak gepaard gaande met racisme en rassendiscriminatie. In tegenstelling tot ander vormen van fobie leidt deze tot afwerend en soms agressieve reacties, eerder dan vermijdingsgedrag of vlucht. Wie een vreemdeling is, in dit verband, wordt cultureel bepaald. Xenofobische reacties tegen bepaalde groepen kunnen verdwijnen. Zo is het anti-Italiaans racisme in Nederland bijna vergeten. Daarvoor in de plaats komen andere groepen als doelwit van de xenofobische angsten en reacties
dat vind ik wel weer totaal nergens op slaan.
met andere woorden, clips waar geen mensen van een ander ras
of kleur in voorkomen zijn racistisch?? het gaat volgens mij toch duidelijk
over het schoonhouden van een chatbox :?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

het nummer gaat inderdaad over het schoonhouden van een chatbox, door [Bot] anna, maar anna blijkt een echte meid te zijn en geen bot, oke het nummer heeft totaal niets te zeggen, maar het is alles behalve racistisch... daarbij komt ook dat ''basshunter'' leid aan een vorm van gilles de latouret (als ik het goed spel) iemand die zich knap naarboven heeft gewerkt... en waarvan ik weet dat het geen racist is.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik heb nooit gezegd dat hij een rascist was, alleen dat ik het aardig xenofoob vindt. Zoals hij dat kanaal schoon houdt zeg maar. Maar ik ben blij dat ik de intentie mis heb. Ik nam aan dat een aantal van jullie dat wel zouden weten en dat was de reden dat ik het zei. Als ik mijzelf nu zo terug lees vraag ik me af of ik het niet anders had moeten verwoorden btw...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Arjen schreef:Ik heb nooit gezegd dat hij een rascist was, alleen dat ik het aardig xenofoob vindt. Zoals hij dat kanaal schoon houdt zeg maar. Maar ik ben blij dat ik de intentie mis heb. Ik nam aan dat een aantal van jullie dat wel zouden weten en dat was de reden dat ik het zei. Als ik mijzelf nu zo terug lees vraag ik me af of ik het niet anders had moeten verwoorden btw...

maakt niets, ik snap nu je bedoeling :)



[edit]
Ik stond vorige week donderdag in de locomotion in siofok(hongarije)
en dan mogen jullie 3 keer raden welk verschrikkelik gruwelijk nummer
daar gedraait werd. Maar als je het zo hoord klinkt het wel leuk,
behalve als je meer weet :P :wink:
Plaats reactie