Tour de France - 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Yaroslav Popovich van Discovery. Ballan tweede en Oscar Freire is derde geworden.
Вместе мы непобедимы
Peeters
Lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 mei 2006, 20:26

Bericht door Peeters »

Zhukov schreef:Yaroslav Popovich van Discovery. Ballan tweede en Oscar Freire is derde geworden.
Ja was jammer..had gehoopt op Freire :wink:
In the War, that changed the world, no one fought alone!
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Peeters schreef:Ja was jammer..had gehoopt op Freire :wink:
Ja idd, lagen ook mogelijkheden. Aan de andere kant is het misschien ook wel zoals Mart Smeets net in de Avondetappe zei, dat Freire Popovich de ruimte gaf om te winnen, om zo eventueel steun van Discovery te krijgen voor Menchov in de bergen. Een vriendendienst zeg maar. Als dat de opzet was, kan Rabo er nooit slechter van worden natuurlijk!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Waarom pakte Freire niet de 2e plaats voor de punten van de groene trui? Hij liet Ballan gewoon doorrijden.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Wat een saaie rit vandaag zeg. Meer dan 19 min voorsprong. Dat is het kijken niet waard.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Martijn schreef:Wat een saaie rit vandaag zeg. Meer dan 19 min voorsprong. Dat is het kijken niet waard.
Nou idd, zelden zo'n saaie etappe gezien. Gelukkig moest ik werken :P
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

En het rare was dat de klassementsrenners gewoon het klassement cadea geven aan die Pereiro Sio. Een vreemde zaak, de hitte zal wel naar hun hoofd gestegen zijn.

Vandaag is er tenminste wel gefietst met Fedrigo als winnaar. Alleen heb ik er vandaag niets van gezien.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Valpartij over de railling in de kopgroep. Verbrugge lag er niet gezond bij. Kessler en die andere hebben veel geluk gehad!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Verbrugghe heeft z'n dijbeen gebroken hoor ik net, die David Canada heeft z'n sleutelbeen gebroken. Valt me nog mee, was echt een harde valpartij...
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik heb het vanmorgen nog even terug gezien. Een wonder dat Kessler gewoon door kan fietsen zeg. Dat zag er echt niet mooi uit met wat voor vaart hij over de reling kletste. Maar ja asfalt doet blijkbaar toch nog zeerder.

Ben zeer benieuwd wat Boogerd en Rasmussen kunnen morgen op Alp D' huez. Ik verwacht ze wel eigenlijk!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Martijn schreef:Ben zeer benieuwd wat Boogerd en Rasmussen kunnen morgen op Alp D' huez. Ik verwacht ze wel eigenlijk!
Ja, met name van Boogerd verwacht ik nog wel het één en ander!! Rasmussen heb ik zo m'n vraagtekens bij, die laat toch niet die geweldige vorm zien van een jaar geleden.

Ik ben overigens blij dat die Landis uit het Geel is. Als je er niet voor wilt fietsen, dan verdien je die trui helemaal niet!! En dan met die fratsen van die afstervende heup.. Schei uit met die onzin, ga fietsen en als het je niet bevalt blijf dan thuis!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Idd, hij wilde de trui niet en daar profiteer pereiro van....
Ik hoop ook dat boogerd eens wat laat zien morgen...met een lange ontsnaping zou die zelfs het geel kunnen krijgen....hij staat nu 16 in het klassement, maarja niet TE optimistisch :lol:
Rasmussen laat idd niet echt blijken dat ie in top vorm is, maar berg op kan die nog steeds als de beste.
Mentsjov kan ook aardig mee in de bergen, mooie overwinning had hij trouwens, en staat ook nog eens heel goed in het klassement: 4e op 2:30.
ik hoop dat Rabo opzenminst met de bergtrui in parijs komt, geletrui ius naturlijk ook wel leuk, nog leuker als die om de schouders van een Nederlander(Boogerd) zit.

PS:sorry voor zo'n lang bericht, even bijpraten na m'n vakantie :)
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Met een beetje geluk neemt de Rabobank de gele trui en de bollentrui mee naar Parijs! Ik vind dat het best mogelijk is hoor, als Rasmussen de trui niet pakt dan Boogerd maar. Ik hoop echt dat Boogerd zo in vorm blijft, dan zit er misschien nog echt iets moois voor hem in!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Nou, de etappe van vandaag was een beetje teleurstellend voor de rabofans.... :cry:
Maar martijn heeft gelijk... en nu Boonen af gestapt is staat freire 2e voor de groene trui, hij heeft wel veel punten achterstand, een stuk of 50, en ik vraag me af of hij zn kop er bij kan houden nu hij vader geworden is.
Ik ben bang dat rabobank overal 2e zal eindigen, maar de bolletjes trui zit er nog wel in... als je zag hoe fit Rasmussen was op L'Alpe d'Huez. :P (Boogerd was daar een stuk minder :cry: )
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Nog iemand die toevallig Rondemaster speelt?
Plaats reactie