Tour de France - 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Inderdaad, de Rabobank ploeg reed haar beste tour ooit! Helaas geen NLse ritzege...
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Jammer dat we geen Nederlandse overwinning hebben. Het zat er wel in met Boogerd zo in vorm eigenlijk. Helaas te wijten aan ploegentactiek en het niet oplettend rijden van de Nederlanders. Ik vond er namelijk wel etappes bij zitten waar er een Nederlander mee had kunnen zitten.

Ik vind het persoonlijk toch jammer dat Landis de Tour op zijn naam heeft geschreven. Hij heeft maar 1 rit laten zien wat hij kan, en dat vind ik eigenlijk te weinig. Hij heeft het een beetje cadeau gekregen als je het mij vraagt. Bovendien vind ik hem niet echt sympathiek.

Als Pereiro had ik het wel weer gegund, vreemd genoeg, terwijl hij het echt in de schoot geworpen had gekregen!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Van de ene kant ben ik het wel met je eens over Landis, maar hij heeft echt getoont dat hij weldegelijk kan fietsen, zoals hij dat deed kon zelfs Armstrong niet......
Als jij zegt dat een keer te weinig is, wie had dan moeten winnen...Ik vind echt dat Landis deze tour de enige echte winnaar is.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ik vind ook niet dat Landis had moeten winnen. Ik vind het een arrogante kwal...De ene keer half dood een berg op kruipen en de volgende dag ik weet niet hoe lang alleen voorop rijden. Dat klopt toch niet helemaal...

Ik had graag gezien dat Pereiro de tour zou winnen. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Jonhy Frost schreef:Van de ene kant ben ik het wel met je eens over Landis, maar hij heeft echt getoont dat hij weldegelijk kan fietsen, zoals hij dat deed kon zelfs Armstrong niet......
Als jij zegt dat een keer te weinig is, wie had dan moeten winnen...Ik vind echt dat Landis deze tour de enige echte winnaar is.
Dat komt ook omdat ze altijd achter Armstrong aan gingen en nu lieten ze Landis gewoon fietsen en 9 minuten pakken. Daarmee hebben ze hem de overwinning geschonken, helaas. Ik weet dat hij wel kan fietsen en bij de beste van deze Tour hoorde, maar ik houd niet zo van de manier waarop hij zichzelf presenteert.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Dat ben ik met je eens.
Maar de andere wilde de tour gewoon niet winnen(pereiro natuurlijk wel), daarmee bedoel ik dat ze er niet voor wilden fietsen. Ze durfden hun ploegen niet op kop te laten rijden terwijl bijvoorbeeld CSC en T-mobile toch de beste ploegen hadden, dat vind ik gek en dan 'verdien'je het niet om te winnen. Landis ook niet voordat hij een inzinking kreeg, maar hij wilde heel graag winnen en daar had hij dus wel wat voor over. En dat siert hem toch een beetje, vind ik.

@darryl: de hele tour klopte voor geen meter, geen enkele voor spelling van de kenners kwam uit. Dat vond ik wel mooi!
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

het kan er bij mij nog altijd niet in dat Landis de ene dag bijna van z'n fiets valt en de andere dag zelfs achteruitfietsend nog zou winnen.....
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

bollebekboerke schreef:het kan er bij mij nog altijd niet in dat Landis de ene dag bijna van z'n fiets valt en de andere dag zelfs achteruitfietsend nog zou winnen.....
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik vind het maar vreemd.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Boogerd wint het eerste criterium in Boxmeer!!
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

komt dat ook op tv?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Ik geloof het niet, misschien in een of ander sportjournaal. Ik heb het uit de krant....Ik geloof ook dat die 's avonds worden gehouden.
Voor de geïntereseerde Limburgers: Vrijdag komen ze in Heerlen.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

En marc wauters klopt tom boonen in de nacht van peer :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Net op de radio en op teletext. Landis zou doping hebben gebruikt...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Wow dat is nogal een nieuws zeg. Het zou vermoedens bevestigen die niet hardop werden uitgesproken in dit topic.

Ik ben zeer benieuwd naar de B-staal dus...
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Plaats reactie