vragenarchief

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

vragenarchief

Bericht door lapijntje »

Mja k eb een vraagje in verband met dit archief: Waarom kunnen alleen moderators daar nog op antwoorden? Vind het wel een goed initiatief, maar wat als ik nou precies voor één van die vragen nog iets weet? Ik kijk bv zelf wel af en toe nog eens of iemand op mijn vragen iets geantwoord heeft, nou had ik graag iemand bedankt die op mijn vraag antwoordde, een redelijk lang antwoord, vind ik super hip. :oops:

Zou het niet mogelijk zijn dat we toch nog kunnen reageren op vragen in het archief, alsjeblieft? :(
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: vragenarchief

Bericht door Proos »

lapijntje schreef:Mja k eb een vraagje in verband met dit archief: Waarom kunnen alleen moderators daar nog op antwoorden? Vind het wel een goed initiatief, maar wat als ik nou precies voor één van die vragen nog iets weet? Ik kijk bv zelf wel af en toe nog eens of iemand op mijn vragen iets geantwoord heeft, nou had ik graag iemand bedankt die op mijn vraag antwoordde, een redelijk lang antwoord, vind ik super hip. :oops:

Zou het niet mogelijk zijn dat we toch nog kunnen reageren op vragen in het archief, alsjeblieft? :(
Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar er zijn ook andere redenen om weer juist het tegenovergestelde te motiveren. Zo komt het de overzichtelijkheid ten goede. Ook zou het geen archief zijn wanneer topics geopend kunnen worden. Ik ben benieuwd hoe de andere moderators/administrators hierover denken. Misschien dat zij een andere mening zijn toegedaan?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Mja, toch... mijn onderwerpje was trouwens nog geen twee weekjes oud en k kan best nog andere hints gebruiken :(
Dan tenminste een link misschien naar privébericht of zoiets?
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dit soort individuele onderwerpen kunnen op verzoek natuurlijk teruggeplaatst worden. Kijk maar bij de tekst van PPL. Ik zal je onderwerp effe terugkicken :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Precies, ik denk dat Proos gelijk heeft. Het forum is overzichtelijker zo. En als je onderwerp inderdaad toch nog om reacties vraagt kun je die hier indienen, in het opmerkingen en suggesties forum. Denk dat het wel gaat werken.

En Proos had intern al toegegeven iets te enthousiast te zijn geweest :) :wink:

We zullen dus voortaan onderwerpen ook niet zomaar meer sluiten. Jew krijgt nog wel de kans om iemand te bedanken. Goede suggestie die we gaan meenemen!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Martijn schreef:En Proos had intern al toegegeven iets te enthousiast te zijn geweest :) :wink:
:oops: :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Héhéh, hartstikke bedankt!! :D
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Lapijntje,

In principe verplaatsen we vragen naar het archief zodra er een slotje op gaat of als er langer dan twee maanden geen reaktie is geplaatst.

Het is inderdaad met een paar topics gebeurt dat ze te snel waren geplaatst.
Dat heeft te maken met de nieuwigheid van het gebeuren.
Mijn excuses als ik hier en daar een foutje heb gemaakt.
(Ja ik houd mijzelf daar verantwoordelijk voor, aangezien ik afgelopen vrijdag er best ruw doorheen ben gegaan...)

Het is niet mijn bedoeling om topics die beantwoord lijken zomaar te verplaatsen.
Wat voor mij namenlijk een bevredigend antwoord is, hoeft dat niet te zijn voor de vragenstel(l/st)er.
Daarnaast moet er natuurlijk ook ruimte zijn voor de benodigde 'hoffelijkheden' (bedankt voor het helpnen beantwoorden, thanx voor de suggesties etc.).
Normen en Waarden staan bij http://www.wo2.nl hoog in het vaandel !

Wat betreft het verplaatsen van topics tegen de wil van de opener staat in een sticky welke weg bewandeld kan worden.
We zullen daar niet al te streng in zijn en zeker niet tegen een usual/regular zoals jij (:wink:)

De Sticky is echter nogal streng en formeel gesteld omdat er nogal veel bezoekers langskomen die zich niet registreren.
Ondanks het feit dat ze van harte welkom zijn, moet het beleid enigzins worden aangepast om misbruik en wildgroei op dit forum te voorkomen.
Bij 'afwijkend' gedrag zijn ze namenlijk veel lastiger op te sporen en aan te spreken op hun gedrag.
Dit doordat sommigen zich verschuolen achter fake-mailadressen en proxy-servers van hun school.
Gelukkig heb ik het hier nog niet zo ernstig gezien, maar de ervaringen van de moderators op andere discussie sites hebben ons voorzichtig gemaakt.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Om duidelijk de groundrules neer te leggen, moet je af en toe wel eens duidelijke taal bezigen.

Ik hoop je wat inzicht te hebben gegeven over de beslissingen, maar sta open voor verdere discussie in deze.

Overigens zie ik dat het 'probleem' inmiddels is verholpen en je geliefde muziek-onderwerp weer op zijn (juiste) plaats staat. :)

Nogmaals mijn excuses als mijn enthousiasme enige onduidelijkheid hebben gecreerd overde werking en moderatie van deze site.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Neen k vind echt dat jullie groot gelijk hebben door met een vragen-archief te 'beginnen' (is nu al een kleine maand bezig zeker?) want uiteindelijk wordt er toch bijna niet gekeken naar pagina 6 van de Vragen is het niet?
Tof dat mijn onderwerpje teruggeplaatst is :D!
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

lapijntje schreef:...want uiteindelijk wordt er toch bijna niet gekeken naar pagina 6 van de Vragen is het niet?...
Wel door mij hoor :wink:
Moet de boel toch in de gaten houden om op te schonen.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Plaats reactie