Edgar's Aanwinsten...

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Nico Roelofs schreef:Mooie broek Edgar, ik heb dan in Duiven heel even snel al gezien! Ziet er goed uit!
Thanks! Jij had ook weer mooie spulletjes 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ziet er prima uit! Nu nog armen en een hoofd! :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja, nou, de armen zitten er al, alleen de handen. Hoofd en de handen ga ik maandag ophalen denk ik (volgende week).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Edgar schreef:Ja, nou, de armen zitten er al, alleen de handen. Hoofd en de handen ga ik maandag ophalen denk ik (volgende week).
Ophalen? Heb je er dan al op het oog? Ik zoek zelf namelijk nog 4 hoofden en 4 paar handen dus als je iets weet. :wink:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Edgar schreef:Heb hem even aangekleed, maar jammer genoeg is het een boutfoto geworden. Hoe vinden jullie het staan, opmerkingen altijd welkom.

Afbeelding
Lijkt goed man.
Komt erg mooi tot zijn recht zo. :D
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Darryl schreef:
Edgar schreef:Ja, nou, de armen zitten er al, alleen de handen. Hoofd en de handen ga ik maandag ophalen denk ik (volgende week).
Ophalen? Heb je er dan al op het oog? Ik zoek zelf namelijk nog 4 hoofden en 4 paar handen dus als je iets weet. :wink:
Ja, de persoon van etalagepoppen.nl woont in de buurt hiero.

Maar bedankt Sipke! :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Thanks Edgar! Die site kende ik nog niet! :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Eindelijk maar toch he edgar. :)
Hele mooie broek hoor!!
Absoluut niks mis mee!
Succes met het volgende doel :!:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Thanks. Moet dus nog alleen lw broodzak, riem heb ik al, en hoofd + handen. Daarna wil ik weer een Heer of LW soldaat maken, ook weer met wendejacke en wendebroek, weet alleen nog niet welk type (ik denk lw blauw).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Heel erg mooi Edgar! Echt weer een hele mooie aanwinst! Staat ook erg mooi in combi met je jas en de rest van je uitrusting. De riem die om de jas zit vind ik echter nog steeds wat jammer, maargoed dat moet je natuurlijk verder helemaal zelf weten of je dat zo laat of niet. Verder ziet het er top uit. Met handen en/of hoofd erbij zal het er echt mooi uit komen te zien/ :yes: :D

Heb je de broek overigens voor de prijs gekregen die je in gedachten had?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja, ongeveer wel. Ja, LW koppelslot is nu helaas te kort :(. Zal even iets moeten verzinnen, koppelslot ziet er inderdaad mooier uit.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Kon deze vandaag voor een euro meenemen. Uit 1930. Ach, staat atlijd leuk bij m'n ander NL spul.

AfbeeldingAfbeelding
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Vandaag een mannen (ja, hij komt van een mannen mannequin af..)hoofd uit de jaren 20-30 van m'n oma gehad voor m'n pop :) En 2 paar handen. Eindelijk is me Duitser in dat opzicht compleet, moet nu dus alleen nog een kopfhaube die ik 19 august. naw. ga kopen, en nog een luftwaffe broodzak (zit nu een heer op). Maar omdat het laatoorlogs is kan het eigelijk best, maar alles blauw qua uitrusting wat LW kan zijn is even mooier. De lippen lijken rood op de foto, in het echt zijn ze roze. Ik maak binnekort het gezicht nog even ietsiepietsie donkerder. Hoofd is wat jong, maar kan wel, want in Februari 1945 keken ze niet zo nauw meer naar de leeftijd :lol:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Knappe mannen hadden ze vroeger _/-\o- Iig, het is een mooi geheel nu geworden.

779
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Thanks! :) Ja, het hoofd was gratis, ben er toch nog best blij mee, maak hem nog wel even wat donkerder, en nogmaals, in het echt zijn die lippen NIET rood! lol.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Plaats reactie