muziek

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

O zo. Dat wil zeker nog niet zeggen dat ze geen bier lust.

Aan mensen die vanalles gooien heb ik een hekel aan. Gelukkig zitten er meestal gauw van die vierkante kerels op die gasten.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Het was bij een optreden voor een Katholieke Plattelandsjongeren Vereniging ergens in Brabant. Ik ben zelf lid van een Plattelandsjongerenvereniging in Flevoland (via via binnengekomen) en ik kan je verzekeren dat bier gooien op dat soort feesten voor die mensen héél normaal is. (Boeren zijn niet bepaald zuinige drinkers)
Dat niet iedere artiest dit kan waarderen spreekt voor zich.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Juist.. Kijk anders dit Fok! nieuws http://frontpage.fok.nl/nieuws/39973
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Ik heb het dan ook niet over zulke feesten. Daar MOET je bier gooien. Ik heb het over andere feesten.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

DO is een prachtige zangeres, ze komt hier uit valkenswaard (ligt hier naast Eindhoven) en heb haar al een paar keer in 't echt kunnen zien.
Bij een optreden in een niet nader te noemen heel bekende cd-winkel in de heuvelgallerie (Free record shop genaamd) :P en in valkenswaard tijdens 't shoppen kwam ze ook opeens voorbij...
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

tja bier gooien

ik weet neit of jullie al eens gehoord hebben van:
rowen hezé
\dat is mooie muziek man rowen hezé komt uit america een dorp naast mijn dorp (5 minuten fietsen) en de heideroosjes komen uit een dorp aan de andere kant van mijn dorp horst (ook 5 minuten fietsen) daar tussen in ligt mijn dorp
van rowen hezé houd ik wel maar van de heideroosjes niet kent iemand deze groepen?
bij rowen hezé is bier gooien standaart mensen kopen extra bekers bier om te gooien aan het eind van de avond is je t-shirt meestal kapot verscheurt en sta je stijf van het bier maar ik zeg je het is geweldig dat moet je echt een keer meemaken :P :P :P
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

ik ken beide groepen en vind er niks aan, al dat bier gooien enzovoort hoeft van mij allemaal niet. Dat ze zich gewoon eens net gedragen en er respect voor tonen als bijv. een Do het niet leuk vindt om onder gegooid te worden.

Btw. Michael Jackson wil ook nog wel eens wat leuks uitbrengen.
Ik geloof er in dat hij niet schuldig is aan alles waar hij voor aangeklaagd wordt. En omdat het hier over muzieksmaak ging lijkt het me beter als we daar dan ook niet op in gaan..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

rowen heze heeft meerdere gezichten, niet alleen dat feesten wat die jeugd van 15 erbij doet.

ik heb overigens pas nog achter de drummer van rowen heze gestaan bij een concert!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

mauser schreef:tja bier gooien

ik weet neit of jullie al eens gehoord hebben van:
rowen hezé
\dat is mooie muziek man rowen hezé komt uit america een dorp naast mijn dorp (5 minuten fietsen) en de heideroosjes komen uit een dorp aan de andere kant van mijn dorp horst (ook 5 minuten fietsen) daar tussen in ligt mijn dorp
van rowen hezé houd ik wel maar van de heideroosjes niet kent iemand deze groepen?
bij rowen hezé is bier gooien standaart mensen kopen extra bekers bier om te gooien aan het eind van de avond is je t-shirt meestal kapot verscheurt en sta je stijf van het bier maar ik zeg je het is geweldig dat moet je echt een keer meemaken :P :P :P
Ik ken beide groepen enigzins vaag, maar het type feesten ken ik maar al te goed en ik beleef er altijd een hoop plezier. Makkelijke mensen, niemand loopt te zeuren of je kleding wel goed is etc. kortom: _/-\o_

P.S. Zou je voortaan even willen letten op het gebruik van leestekens en hoofdletters? Ze maken je post een stuk overzichtelijker.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

hehe...... oke,,,,,, ik had het gewoon ff snel getypt.
maar rowwen hezé is echt wel goed maar ze doen ook concerten in concert zalen gewoon rustig.
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik drink t bier liever op :lol:
Starting up again
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Timo schreef:Ik drink t bier liever op :lol:
Juist er word al te veel verspeeld in de wereld.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Het is ook zó ontzettend goor, dat bier....

Ik heb dat een keer meegemaakt met een biercantus (met allemaal van die medestudenten enzo). Heel gezellig dat zingen, maar dan begint er één met gooien.... nou zeg, voor mij was de lol er toen echt af. Wat een bende.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Proos schreef:Het is ook zó ontzettend goor, dat bier....

Ik heb dat een keer meegemaakt met een biercantus (met allemaal van die medestudenten enzo). Heel gezellig dat zingen, maar dan begint er één met gooien.... nou zeg, voor mij was de lol er toen echt af. Wat een bende.
De inwijding :D de scene die in het begin van "Soldaat van Oranje" ziet zou nog gebeuren hier in Leiden terwijl het verboden is :D.
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

Géén dEUS fan's hier ?
Plaats reactie